跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1552


5181#
發表於 05-8-18 13:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi, thanks,
謝謝, 我也有諗過加葡萄糖, 只是不知道2個半月bb可否飲葡萄糖水.


子爵府

積分: 13747


5182#
發表於 05-8-18 13:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

好似醫生唔見議咁細個BB飲葡萄糖開水架喎,唔記得有咩害喎?

我個醫生話如果BB唔肯飲水,如果飲奶粉嘅可以開稀啲,e.g.四安水開三安奶粉嘅份量

joannelai930 寫道:
mybabysharen
hello, 試下用葡萄糖開水俾bb飲, 我bb好鐘意飲
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


5183#
發表於 05-8-18 13:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

可以~~~
我bb個呢月都有比佢飲ar~~
依家唔洗落葡萄糖都肯飲水啦~~~


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5184#
發表於 05-8-18 13:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720,

無辦法呀! 我都係見到拉開佢隻手,有時阿b啜啜吓訓著在 有時同佢傾計佢會慢慢將隻手放入口 [quote]
esther720 寫道:
carollung,

咁你有咩辦法阻止佢食手呢,係咪見到佢食就即刻阻止,有時我個b睇少一陣,返來見到佢食到好enjoy,隻手仲"巢"哂皮添﹗
如果戴手套,成隻手套可以卑佢吮到全濕..........

[quote]
carollung 寫道:
esther720,

我阿b都成日食手指,兩隻手指一齊放入口,尤其肚餓時最啜得緊要,"搭搭"聲,好鬼


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5185#
發表於 05-8-18 13:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,

我都同你一樣 ?-( 不過我之前都唔太準
angelhair 寫道:


我連1,2滴血都未有呀.... ?-(
我個b一直都唔係全人奶, 後期仲一日只係pump一次, 返左工後已經停左餵人奶添, 都唔知點解...


複式洋房

積分: 149


5186#
發表於 05-8-18 14:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi all mom,
好耐無上來, 返工後超忙, 有時偷偷地睇吓你地寫D野, 無時間打上來交流, 而家老闆出去, 就可以打一陣....

angelhair,
你個b係唔係食"Bean Stalk", 我見你寫二百元一罐, 咁平嘅? 邊度買架? 我訂要$250.- 一罐!


複式洋房

積分: 180


5187#
發表於 05-8-18 14:13 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我的BB同hellora 個B細時仲似!佢阿婆,阿痲都分不到D相.
不過helloraB好似大隻D,我的B只有14lb.


珍珠宮

積分: 34740


5188#
發表於 05-8-18 15:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kittypo:

嘩!你個仔都食得好密喎,10餐咁多.我個仔而家1日6-7餐咋!你個仔每餐食幾多安奶呀?

其實我唔係好識答你的問題.你冇用乳墊咩?用左就唔怕流到一身都係.

你話個胸唔硬但痛,會唔會係乳線發炎?因我每次谷奶個胸都會硬的,好似石頭咁.

d奶of course係你的營養,所以你平時要飲食均衡之餘重要吸收多d營養,咁就唔怕顧得亞仔黎顧唔到自己啦!記住每日要飲兩包高鈣奶,補充番d鈣質呀!多左出黎的奶咪用黎敷面/手囉.

如果你的supply係多個亞仔的demand 好多,你大可泵少一次奶.初時可能會好谷,但慢慢身體會get到個signal係你唔需要製造咁多奶,咁你d奶量就會下降.

我冇定時pump奶,只係谷時先泵.大約8-10個鐘先谷.一日泵3次,每次每邊可泵6.5-7.5安.你3個鐘就谷又好似快左d.


子爵府

積分: 11900


5189#
發表於 05-8-18 16:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^o^
未返工前阿囝鐘意幾時食我就比佢食,我估約2hr一次
佢都係食5分鐘(食左幾多唔知,埋身食),真係都成10幾餐...

返工後我媽就定左時間喂佢,佢每次都食3-4安/每2個零鐘
佢埋身食成日都係食一陣就唔要,拎來拎去,好鬼衰
最食得ok,只有半夜3:00,6:00,訓住合埋眼食

上次去e院見e生,2個半月佢都有成5.56kg,60cm高
e生都說他標準,但又係叫我比佢食疏d,但個隻衰囝
係唔食就唔食,一唔係要食就喊到拆天要食,無佢符....激c

有用乳墊可能太多奶個墊薄啦,用太厚的墊好肉酸呀..(一大舊野)
因我個胸不嬲都唔細,e家喂埋奶...(墜晒tin,為了bb無計)
我都驚係發炎,如發炎仲可唔可以喂奶??? ?-(


珍珠宮

積分: 34740


5190#
發表於 05-8-18 17:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kittypo:

我個大女細個時都係食5-10mins就呼呼大睡!

我諗輕微發炎都可以餵,反而要餵多d密d,幫助d乳線通番.但如嚴重到要食藥(antibiotics)就唔餵得了.你最好都係去"母乳餵哺"果邊問問,睇下有冇人有相同情況.


大宅

積分: 3674


5191#
發表於 05-8-18 18:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Ivy.CL,

多謝你0既鼓勵!!! 今日我又喊左幾場 :-( :-( :-( 好想轉工!!

今日m終於到....好累


禁止訪問

積分: 46216


5192#
發表於 05-8-18 18:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 335


5193#
發表於 05-8-18 18:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hl,hl, 我BB是男孩,在QE开刀的.在下午10点半生,其他3个是男定女?上午定下午??


大宅

積分: 3868


5194#
發表於 05-8-18 18:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,

m到D情緒會差D, 心情都差D啦
天氣唔好, 成日落雨, 都會有影响架.
其實做左mama後, 自已D 人生planing, 做野態度都唔同左,
但任何問題都好, 都要堅持呀
問題會過去的.........
m唔到今日都到左啦, 係未 :mrgreen:


大宅

積分: 3868


5195#
發表於 05-8-18 18:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,

買現成蘋果溶和香蕉溶呀, 做セ唔食新鮮呀 ?-(
係未 lazy 呀


子爵府

積分: 14426


5196#
發表於 05-8-18 19:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

mybabysharen 寫道:
hi,
我是新加入,bb女是5月28日出世.
因bb不肯飲水, 可否加少許果汁給她.
Sharen


我個B都唔肯飲水架!
我咪用匙更餵佢囉, 咁佢又飲喎


大宅

積分: 4722


5197#
發表於 05-8-18 19:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear 沙沙,
你囡囡今日三個月, o甘即係我隻臭Btomorrow就三個月, 時間過得幾快........
o甘快比BB食蘋果溶和香蕉溶?

Hellora,
你努力, 頂住呀! 我好明白你嘅心情㗎! :-(


子爵府

積分: 14426


5198#
發表於 05-8-18 19:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fushia 寫道:
hl,hl, 我BB是男孩,在QE开刀的.在下午10点半生,其他3个是男定女?上午定下午??


我B係女孩, 在屯門醫院出世, 係吸出來 :-P


別墅

積分: 606


5199#
發表於 05-8-18 20:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

moomin-bb,

My "Bean Stalk" are bought from the following site. Typically they sell $230 a can, and offers free delivery if the order reaches $1000. Otherwise they will charge $30 delivery charge.
Nevertheless, they frequently have promotion and sell at $1600 for 8 cans, so $200 per can loh....

http://www.re-on.com.hk


hellora and other working moms,

I'm also tired being a working mother.... I was back to office last week but already very very busy for these 2 weeks. I'm now still in office... sometimes I left office as late as 11pm. Every night I went back to my mom's place for dinner and have a quick look on BB... But as I went back late, sometimes BB is already very sleepy and not much response... Think BB doesn't remember me la... :-(

Anyway, I haven't thought of quitting the job coz I need the $$ to give a better living for BB. Always dreaming of the first price of Mark Six....

All of u need to "ganbatei" ah !


大宅

積分: 3674


5200#
發表於 05-8-18 21:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair 寫道:
hellora and other working moms,

I'm also tired being a working mother.... I was back to office last week but already very very busy for these 2 weeks. I'm now still in office... sometimes I left office as late as 11pm. Every night I went back to my mom's place for dinner and have a quick look on BB... But as I went back late, sometimes BB is already very sleepy and not much response... Think BB doesn't remember me la... :-(

Anyway, I haven't thought of quitting the job coz I need the $$ to give a better living for BB. Always dreaming of the first price of Mark Six....

All of u need to "ganbatei" ah !


Today I bought mark-six too... I'm thinking about other alternatives all day long....what should I do? Should I change the way I think and continue the job or should I change to another field?? I don't have any ambition... just want a simple life and take good care of my bb :-( :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo