跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3868


5241#
發表於 05-8-19 20:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak,

快D生多個先, 生完再"地獄色"減肥.
減減下大肚點算呀


大宅

積分: 3868


5242#
發表於 05-8-19 20:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^

"食肉減肥法" 點架 ?-(


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


5243#
發表於 05-8-19 21:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Ivy.CL 寫道:
^O^

"食肉減肥法" 點架 ?-(


only 吸收脂肪同蛋白質


禁止訪問

積分: 46216


5244#
發表於 05-8-19 21:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5245#
發表於 05-8-19 23:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123,

你腰骨痛,點揍bb呀 ?-( 你抱阿b會好辛苦?
我阿b都三個月,點解姑娘無約我去做你個樣嘢,只係約打針 ?-( ......我想我還有十磅末減,但我覺得去返之前的磅數.....個身都係比之前橫在 :-( :-( 之前有啲衫褲都著得落,但都有啲迫,又懶做運動


大宅

積分: 2529


5246#
發表於 05-8-20 10:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Ivy.CL 寫道:
CindyMak,

快D生多個先, 生完再"地獄色"減肥.
減減下大肚點算呀

我上一次減肥就係有左之前2個月。減完都唔係enjoy好耐個成果,跟住就有左,然後"暴肥"!


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


5247#
發表於 05-8-20 11:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak,

我都係咁.........
有左之前減了冇幾內就有左........
就暴肥...........





carollung,

但係果d 綜合檢查係 3 , 6, 18.......個月要做的.......
我bb月頭做左.......不過我bb唔合作...要下個月頭再去....... :cry:


翡翠宮

積分: 75533


5248#
發表於 05-8-20 11:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙:
bb係咪係健康院打針呀?我到5/9先打,要到時先知佢有幾重,但佢d肉唔'實淨','林必必'的 !姑娘有好似smallfish咁無約做test呀?


大宅

積分: 1885


5249#
發表於 05-8-20 12:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我想問下現在仍餵緊全人奶的媽媽︰
你地的bb現在每日去幾多次大大呢?我個光頭仔佢一日去3-4次,每次都係有d黃色水同有渣﹗
另外佢d大便好水,如果佢


禁止訪問

積分: 46216


5250#
發表於 05-8-20 15:59 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75533


5251#
發表於 05-8-20 17:13 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位:
你地bb有無成日玩口水呀?我個b成日個嘴都好似d生猛蟹仔咁~成口泡!


大宅

積分: 4722


5252#
發表於 05-8-20 17:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我今日去健康院磅重依家有53.8kg, 仲有3.8kg先去返我原本嘅體重, 要繼續努力先得!

我臭B今日去咗做綜合觀察測驗, 好彩佢合作, 全部都Normal, 吾洗我去多轉, 體重: 6.7kg , 身高: 62.5cm. 下次要做綜合觀察測驗嘅日期係臭B 7個月大嘅時候!

Carollung,
我去嗰間健康院D姑娘樣樣都跟得好好㗎! 我第一日去嗰個健康院嘅時候佢地已經幫我約哂下次打針&綜合觀察測驗嘅日期, 你試下打電話去你間健康院問下!
腰骨痛都要頂住上, 無辨法, 鬼叫我揀咗做全職湊仔咩!:-(
我之前D褲完全著吾得落, 因為個肚臍太大, :-( D衫都有一半著得落! 唉! 我一定要努力減肥, 因為我未有之前買得太多衫, 而我依家又無多餘$買過D新衫, 我有多餘$買嘢比臭B好過!

沙沙,
你B女6.4kg係within normal range 嘅中上體重!

^O^,
$1980/20 sessions 價錢都ok, 你如果真係試咗ok嘅話話過我知, 我先再考慮去做啦! 因為依家我係無收入人仕, D$ 吾可以亂洗呀! :-(

forty+,
我依家都有飲奶+食鈣片嗱! :-(

Cindymak,
我屋企有部行樓梯機, 之前腰骨無o甘痛每日都做到30minutes, 我又吾驚攰, 不過依家條腰骨攪成o甘做吾到啦! :-(

jannlly,
你BB係吾係都係去西營盤健康院呀?


大宅

積分: 2529


5253#
發表於 05-8-20 18:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720
我個B上2星期都係一日便便7-8次,便便水汪汪。於是同佢睇左醫生,


大宅

積分: 2529


5254#
發表於 05-8-20 18:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙 寫道:
jk923,

姑娘同我講下個月先至做全身體能發展既test. 可能間間健康院唔同的吧. 我昨日同小B去磅重除衫後..有個媽咪話..妳個B好好肉地啊... 都係林必必的吧...我諗..kaka

有D健康院係2,4,6個月做架!


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


5255#
發表於 05-8-20 18:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,

我bb係..........成日玩口水........好似一隻蟹.......

smallfish123,
我bb係去鴨


大宅

積分: 3674


5256#
發表於 05-8-20 19:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish,

我同你d體重簡直一模一樣(宜家同未有之前),大家一齊努力! 我返工得2,3件衫...冇心機去買!(好想著番以前d衫)

思前想後,暫時真係唔容許我轉工/轉行....唯在用少d$$諗下將來有冇機會改變.....

bb有d衫已經唔arm著...今日去買左d衫仔..jusco有d減價都著得過(廿零蚊一套)。

bb係4個月先去健康院做檢查。


大宅

積分: 1439


5257#
發表於 05-8-20 19:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923
我個bb都係成日玩口水波波﹗好抵打﹗佢仲成日流口水添﹗仲成日her her聲咁講嘢。今朝六點自己醒左,於是我抱起佢,拍下背脊,點知佢對住盞牀頭燈,又her 又呀咁,好攪笑。
今天bb打了三個月的針。
我想問吓你地個bb現在幾重呀?
我個bb現在6.73kg,但她出世時是4.36kg,進展得好少,因她是吃人奶的。


大宅

積分: 1439


5258#
發表於 05-8-20 19:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

esther720
我個bb都係食全人奶的bb,佢今次便便的紀錄係11日啊!!!!!
不過,上bk才知道bb吸收晒,才不是天天便便,我才放心,今天我帶bb去健康院打針,問姑娘都話食全人奶的bb會這樣。所以,我唔明點解你bb會疴咁多次。係唔係腸胃敏感,你要問問姑娘啦﹗


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


5259#
發表於 05-8-20 20:52 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

TwoTwo,
我bb係三個月時的榜數係 5.8kg, 出世時3.325kg........
仲有兩個星期就四個月.......唔知會幾多榜...........


洋房

積分: 113


5260#
發表於 05-8-20 23:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923 寫道:
各位:
你地bb有無成日玩口水呀?我個b成日個嘴都好似d生猛蟹仔咁~成口泡!


係呀, 我個b 都係, 又真係幾似蟹 :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo