懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8804


521#
發表於 08-8-26 16:10 |只看該作者
原文章由 豬豬bb 於 08-8-26 15:42 發表
通常夜晚果餐會食到幾多架?


我會加多20ml俾阿仔,但頭幾日阿仔都會2-3am喊,但要忍心,唔好開奶俾佢,又唔好抱佢,最多都係俾水佢飲,咁佢就會習慣,慢慢適應架喇 !!


大宅

積分: 2562


522#
發表於 08-8-26 16:27 |只看該作者
原文章由 frender_chan 於 08-8-26 15:25 發表
丫..我有個問題想問食森永既mami呀..你地係點開奶架..係跟個罐既指示定係落水先再落奶粉架???


我係跟個罐的指示去開架

香港奶粉~~如食3安, 先開3安水, 再加奶粉, 開完出來係超過3安的
日本奶粉~~如食3安=80ml, 森永奶粉係20ml為一匙, 先落4匙, 再加水至80ml, 所以開完出來都係80ml

至於份量, 我就唔係跟個罐啦, 係睇下bb食到幾多而定, 如果發覺佢開始唔舊飽, 就要加多少少比佢啦, 因為佢又長大啦
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


禁止訪問

積分: 5989


523#
發表於 08-8-26 16:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


524#
發表於 08-8-26 16:52 |只看該作者
原文章由 susanna_sze 於 08-8-26 16:27 發表


我係跟個罐的指示去開架

香港奶粉~~如食3安, 先開3安水, 再加奶粉, 開完出來係超過3安的
日本奶粉~~如食3安=80ml, 森永奶粉係20ml為一匙, 先落4匙, 再加水至80ml, 所以開完出來都係80ml

至於份量, 我就唔係跟個 ...


咦! 你唔係食森永咩 ??
罐指示係落水先架 !! 我上網睇d開奶方法,都係落水先既 !!
同埋落水先再落奶粉,係會超過要開既份量10ml左右架 !


大宅

積分: 2562


525#
發表於 08-8-26 16:54 |只看該作者
原文章由 chingching123 於 08-8-26 15:39 發表
唔係太明呢個方法點戒夜奶?例如係唔係SET定佢訓前訓反幾多點食奶, 中間唔俾佢食奶?
咁依家你個BB有無成日扭計呀?


其實lee個方法唔係用來戒夜奶, 只係控制番bb的生理時鐘, 要佢地定時定候食奶,
3, 6, 9, 12 lee 個時間都係一般醫護人員定架, 容易記麻, 只要佢地個生理時鐘唔亂的話, 佢地就會冇咁易扭計啦, 咁媽媽亦都知道大約邊個時間佢係扭計, 邊個時間佢係肚餓, 又或且佢扭計係因為其他原因(要換片、覺得周圍好嘈、冇安全感想抱抱……)

我bb宜家都係3, 6, 9, 12 lee個時間食奶的, 佢冇扭計, 通常食完就瞓, 間唔中食完唔瞓, 對眼周圍look, 但係就冇喊

至於戒夜奶, 就係最尾果餐比多d佢食, 等佢飽肚d, 冇咁快肚餓, 一般人都係用這個方法, (我今晚開始試)

有一本書我都想介紹比你地, 係衞生署出的, 我所知的野, 其實除左問健康院之外, 都係睇lee本書學番來, 我係一個難睇書的人, 但因為這本書有彩色有圖案, 所以先能吸引我去睇, 健康院都有海報介紹的, 書名「共享育兒樂」, 這本書的內容係由父母準備生bb的心理需要、bb出世的成長, 一歲、二歲、三歲的階段等, 都有教架, 我係書局買的, 你地可以參考下, 不過部份內容其實健康院都有比資料的~~
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


禁止訪問

積分: 5989


526#
發表於 08-8-26 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4706

畀面勳章


527#
發表於 08-8-26 17:19 |只看該作者
原文章由 mocha 於 08-8-26 16:30 發表
Snoopy.

如果係50蚊一粒星星,你不如買個一個新泵,成套都係$2xx.已有3粒星星...如果你買,就唔好買星星,要買漏斗 (新款星星)....

irene,
謝謝你的資料...咁你覺得漏斗係咪好用d?

...

mocha,
我無用過星星,我一用就係用漏斗。

我發覺我個女有好多眼膠,我都懷疑緊係唔係食緊既奶粉(A+)太熱氣呢?
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


公爵府

積分: 25694


528#
發表於 08-8-26 17:20 |只看該作者
哇, 無扭計, 真係開心, 我都要跟住黎試下, 多謝晒提供咁好既方法

咁如果戒夜奶當中, 佢喊得好緊要要食奶, 你會由得佢喊, 定比水佢飲, 定係比奶佢飲呢?


原文章由 susanna_sze 於 08-8-26 16:54 發表


其實lee個方法唔係用來戒夜奶, 只係控制番bb的生理時鐘, 要佢地定時定候食奶,
3, 6, 9, 12 lee 個時間都係一般醫護人員定架, 容易記麻, 只要佢地個生理時鐘唔亂的話, 佢地就會冇咁易扭計啦, 咁媽媽亦都知道大約邊 ...


禁止訪問

積分: 5989


529#
發表於 08-8-26 17:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25694


530#
發表於 08-8-26 17:26 |只看該作者
我同奶奶住, 如果由得佢喊, 喊醒佢就一定會走出黎話喊到把聲都沙晒......BB仔唔可以由得佢喊....一定係肚餓啦.......餓死囉心痛死囉.........
之但係佢又成日話佢飲完奶就好放佢落床, 唔好抱, 費時縱壞.......
果日幫阿B換片佢喊到九彩, 佢衝出黎話唔可以由得佢喊, 要安撫左佢先.....大佬, 我換緊片架, 安撫得黎就係我個身度尿尿左啦....

原文章由 CherryB 於 08-8-26 16:10 發表


我會加多20ml俾阿仔,但頭幾日阿仔都會2-3am喊,但要忍心,唔好開奶俾佢,又唔好抱佢,最多都係俾水佢飲,咁佢就會習慣,慢慢適應架喇 !!


大宅

積分: 2562


531#
發表於 08-8-26 17:27 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-8-26 16:52 發表


咦! 你唔係食森永咩 ??
罐指示係落水先架 !! 我上網睇d開奶方法,都係落水先既 !!
同埋落水先再落奶粉,係會超過要開既份量10ml左右架 !


咁得意, 我都係跟森永罐上的指示去開喎, 佢係教先落粉再落水,

唔通係新、舊版的分別, 我lee2罐係6月買的, 我知宜家物價上升, 又幾隻日本奶粉都會轉版, 森永好似舊版900g, 新版係850g, 唔通新、舊版的開法唔同, 我訂左貨明天送來, 睇下係咪有唔同先

其實我都想問下大家, 你地係邊到訂貨架, 幾多錢一罐, 我係lee間到訂的, wxy_shop.com, 我2公婆特登上去佢間店睇下, 間店的幾乾淨, 一d都唔貨倉, d職員都好好, 慢慢同我地解釋晒佢的產品、用途, 所以我地就決定訂lee間, 我買左2罐森永試, 單價$185, 一箱[email=$1440@$180]$1440@$180[/email], 我又貪上網上訂貨可以用visa呢, 順便儲積分麻,

唔知你地係邊間訂, 幾錢一罐呢?
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


公爵府

積分: 25694


532#
發表於 08-8-26 17:29 |只看該作者
又係既, PUMP住追戲, 時間好易過, 我依家既埋身餵又PUMP, 呢頭餵完就走去PUMP(呢個時候就會叫其他人餵PUMP左既奶俾BB飲), 一套動作往往都要個半鐘, 而阿B次次都要食成個鐘, 我都諗緊究竟咁做好唔好, 阿B少左休息, 而我都係.......不過唔2樣一齊就唔方夠食, 唉, 無辦法啦

原文章由 mocha 於 08-8-26 17:20 發表
狂泵即係得閒就泵,around 1.5 -2 hr一次,每次泵到冇都係咁泵多幾分鐘.唔好計泵到幾多.至在泵吓,刺激吓個乳房..

我每次泵都會睇連續劇,所以唔覺唔覺,都會泵到唔少.. 所以我可以得閒就泵, 好有INCENTIVE 呀... 因有時 ...


公爵府

積分: 25694


533#
發表於 08-8-26 17:34 |只看該作者
我睇過有個賣日本奶粉既網站, 佢教係先放一半水, 之後放奶粉, 之後再加水至要開既安數

原文章由 susanna_sze 於 08-8-26 17:27 發表


咁得意, 我都係跟森永罐上的指示去開喎, 佢係教先落粉再落水,

唔通係新、舊版的分別, 我lee2罐係6月買的, 我知宜家物價上升, 又幾隻日本奶粉都會轉版, 森永好似舊版900g, 新版係850g, 唔通新、舊版的開法唔同, ...


男爵府

積分: 6876


534#
發表於 08-8-26 17:41 |只看該作者

回覆 #13 frender_chan 的文章

森永既開奶方法丫嘛~~睇唔到咩?
http://www.hkbabyzone.com/index. ... 5a83d&lang=big5
沖調比例及方法:
- 比例:每一平匙奶粉=20ml (0.7oz) 開水。
- 方法:例如要開100ml的奶, 先放入50ml的暖水(約70℃), 加入5平匙奶粉搖勻, 最後再加入暖水直至100ml為止)。


男爵府

積分: 8804


535#
發表於 08-8-26 17:43 |只看該作者
原文章由 chingching123 於 08-8-26 17:26 發表
我同奶奶住, 如果由得佢喊, 喊醒佢就一定會走出黎話喊到把聲都沙晒......BB仔唔可以由得佢喊....一定係肚餓啦.......餓死囉心痛死囉.........
之但係佢又成日話佢飲完奶就好放佢落床, 唔好抱, 費時縱壞.......
果日 ...


因我一出院返屋企,就我媽咪幫手先,我同媽咪都係可以好忍手唔抱阿仔,佢喊就當阿仔做運動,喊真係可以練習肺部架 !! 所以介夜奶時就唔由得佢喊,係喊得耐才俾水佢濕潤下,佢都口乾,一定肯飲架 !!

唉....不過遲d就會我奶奶湊,佢就係果d把口話唔抱,但見到阿仔喊就即刻行埋去睇果d,所以阿仔一喊,佢就話嫲嫲抱一陣啦 !!不過我見佢抱得耐,我都一定出聲。


男爵府

積分: 8804


536#
發表於 08-8-26 17:46 |只看該作者
原文章由 susanna_sze 於 08-8-26 17:27 發表


咁得意, 我都係跟森永罐上的指示去開喎, 佢係教先落粉再落水,

唔通係新、舊版的分別, 我lee2罐係6月買的, 我知宜家物價上升, 又幾隻日本奶粉都會轉版, 森永好似舊版900g, 新版係850g, 唔通新、舊版的開法唔同, ...


咦 !! 我岩岩睇多次個罐既教法,真係落奶粉先喎 !! 我呢罐係新訂,上2星期才到既,唔知係唔係真的有唔同呢 !! 不過我之前上網睇都係教落水先,我一直都係咁沖呢.....

我係朋友介紹call去訂架 !
我以家訂緊係一箱8罐,$174/罐 !


大宅

積分: 2562


537#
發表於 08-8-26 18:07 |只看該作者
原文章由 chingching123 於 08-8-26 17:26 發表
我同奶奶住, 如果由得佢喊, 喊醒佢就一定會走出黎話喊到把聲都沙晒......BB仔唔可以由得佢喊....一定係肚餓啦.......餓死囉心痛死囉.........
之但係佢又成日話佢飲完奶就好放佢落床, 唔好抱, 費時縱壞.......
果日 ...


我同你一樣呀, 因為返工後都係老爺奶奶湊, 所以宜家暫時都要同佢地一齊住, 其實飲水果個方法, 佢二老都唔贊成架, 好似尋晚咁, 我二公婆餵完bb後返左屋企一振, 過後返奶奶到, bb勁扭計, 原來我地離開左, 佢見bb醒左, 佢又開奶比bb飲, 因為bb其實係唔知飽, 點之成晚個生理時鐘就亂晒, 搞到我成晚冇得瞓, 真係比佢激屎, 成日話個孫肚餓, 一肚就要比佢食, 宜家唔係你湊, 你就當佢公仔咁, 乜都唔理, 受罪咪又係我~~

所以我宜家戒夜奶都唔同佢講架, 同佢講佢又話餓親bb, 如果半夜bb喊, 我都係會抱佢, 費是老爺奶奶又話餓親佢, 係到搞搞震, 令願慢慢同bb戒奶, 如果有外人係到, 我都會選擇比水佢飲~~
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


538#
發表於 08-8-26 18:10 |只看該作者
我B女夜晚十二點至十二點半食奶,
多數會係六點幾先再食奶,
也試過係夜晚一點瞓早上八點半先食奶,
我無特別戒夜奶,B女係十幾曰大已經係咁,
不過,有時佢都會飲下,
好似琴晚十二點半飲完,四點半又飲,
到七點半又飲,
佢多數飲完就瞓所以我都會比佢飲


男爵府

積分: 5578


539#
發表於 08-8-26 18:26 |只看該作者
恭喜BBKAR
生左B仔,母子平安~~


大宅

積分: 4706

畀面勳章


540#
發表於 08-8-26 18:31 |只看該作者
我都聽人講開日本奶粉係先開一半水加奶粉溝完再加剩餘份量既水。
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo