夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


521#
發表於 05-2-25 00:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.-


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


522#
發表於 05-2-25 00:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你咁既樣既??你係唔係唔認同bandband講呀??
christylai 寫道:
-.-
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


523#
發表於 05-2-25 00:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband 寫道:
咪就係! :mrgreen: 既然神送份大禮俾你,你梗係一定要接受啦~~~!!!RIGHT?!


如果人人好似你咁諗,香港出生率就唔會低lu~~~
暫時係我角度,我就一定唔係咁諗~~你自己都有小朋友,你都知開支係幾咁大~~當然平有平養,貴有貴養,但係連平養既時候都辛苦,如果再生一個,到時分分鐘要食阿公呀~~
:mrgreen: :mrgreen:
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


524#
發表於 05-2-25 00:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.- 別誤會. 你有聽曾司長近期的偉論. 就是生三個本土孩生.

janet 寫道:
你咁既樣既??你係唔係唔認同bandband講呀??
[quote]
christylai 寫道:
-.-
[/quote]


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


525#
發表於 05-2-25 00:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你贊成生三個呀??其實講就輕鬆,到真係做既時候,我諗好難呢~~
christylai 寫道:
-.- 別誤會. 你有聽曾司長近期的偉論. 就是生三個本土孩生.

[quote]
janet 寫道:
你咁既樣既??你係唔係唔認同bandband講呀??
[quote]
christylai 寫道:
-.-
[/quote][/quote]
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


526#
發表於 05-2-25 00:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.-' 抱歉. 我不想討論這個問題了.

janet 寫道:
你贊成生三個呀??其實講就輕鬆,到真係做既時候,我諗好難呢~~


子爵府

積分: 11510


527#
發表於 05-2-25 01:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

WHY?
christylai 寫道:
-.-' 抱歉. 我不想討論這個問題了.

[quote]
janet 寫道:
你贊成生三個呀??其實講就輕鬆,到真係做既時候,我諗好難呢~~
[/quote]


大宅

積分: 4323


528#
發表於 05-2-25 01:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

話題敏感, ~_~" 我不想不愉快.


子爵府

積分: 11510


529#
發表於 05-2-25 01:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

JANET,

我都明白你既道理,不過,意不在你想唔想生第二第三個,而係萬一意外有咗,我覺得應該負呢個責任去生佢出嚟,而唔係扼殺咗小生命既生存權利,如果個個都係因為唔想生,但又成日意外有BB跟住走去唔要佢既話,我覺得會將生BB呢件事變得好低微,變成唔係一件偉大而又開心既事,所以,如果可以既咪生囉!其實我都想生,不過主要問題係我想專心照顧一個孩子,所以先至唔諗住生多過,但係我同老公都認為,如果萬一有咗,我地會開開心心咁生佢出嚟,因為係神賜俾我地既禮物.
janet 寫道:
你贊成生三個呀??其實講就輕鬆,到真係做既時候,我諗好難呢~~
[quote]
christylai 寫道:
-.- 別誤會. 你有聽曾司長近期的偉論. 就是生三個本土孩生.

[quote]
janet 寫道:
你咁既樣既??你係唔係唔認同bandband講呀??
[quote]
christylai 寫道:
-.-
[/quote][/quote][/quote]


子爵府

積分: 11510


530#
發表於 05-2-25 01:42 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

都唔會既!JANET唔會嬲既!我識咗佢咁耐,都唔見得佢係小器之人,大家討論吓發表吓意見無妨!呢頭講呢頭散咪得囉!
christylai 寫道:
話題敏感, ~_~" 我不想不愉快.


大宅

積分: 4323


531#
發表於 05-2-25 01:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.- 殺嬰 = 殺人, 我是有宗教信仰的, 這會得到果報的.

不過, 我不會左右別人的選擇. 還有, 我不是怕其他人生氣, 我只是不想自己不愉快.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


532#
發表於 05-2-25 10:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband:

當然可以既都會生啦,我好鐘意小朋友,但如果呢一刻真係俾我有左,我真係有好多好多野要考慮,如果唔係我都唔使避孕啦~~你話冇避但有意外唔要就話衰o者,避左都有真係會好唔知點~~唔係一時三刻可以決定到囉~~
錢已經係一個好大既問題,仲有住既問題,真係十萬個問題架~~~你話如果得一個就一定唔使諗啦,但已經有兩個,真係會好吃力~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


533#
發表於 05-2-25 10:32 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都相信殺嬰 = 殺人,但有好多時,有好多野真係迫於無奈呢~~~
christylai 寫道:
-.- 殺嬰 = 殺人, 我是有宗教信仰的, 這會得到果報的.

不過, 我不會左右別人的選擇. 還有, 我不是怕其他人生氣, 我只是不想自己不愉快.
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


534#
發表於 05-2-25 14:43 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

JANET, 大家都是八零年的孩子.


大宅

積分: 4323


535#
發表於 05-2-25 14:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

本人自少就有宗教信仰, 每聽有殺嬰或棄嬰, 我都會很難過的. 我明白每個人選擇的路各有不同, 就當作我太過多愁善感好了.


janet 寫道:
我都相信殺嬰 = 殺人,但有好多時,有好多野真係迫於無奈呢~~~
[quote]
christylai 寫道:
-.- 殺嬰 = 殺人, 我是有宗教信仰的, 這會得到果報的.

不過, 我不會左右別人的選擇. 還有, 我不是怕其他人生氣, 我只是不想自己不愉快.
[/quote]


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


536#
發表於 05-2-25 14:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你又係80年??咁岩既~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


537#
發表於 05-2-25 14:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

嗯..你很早婚呀. 我想你結婚時, 我還沒拍拖..@v@"

janet 寫道:
你又係80年??咁岩既~~


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


538#
發表於 05-2-25 15:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

哈哈,我又真係幾早婚架~~不過我又唔肯定你會唔會未拍拖喎~~~
christylai 寫道:
嗯..你很早婚呀. 我想你結婚時, 我還沒拍拖..@v@"

[quote]
janet 寫道:
你又係80年??咁岩既~~
[/quote]
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


539#
發表於 05-2-25 18:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我今日陪完個仔去海洋公園....依家終於番到屋企喇~~~!!!好攰...


大宅

積分: 4323


540#
發表於 05-2-26 00:43 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
你第一個bb 是1996年出生, 那年我16, 還沒拍拖. so 我就這樣子說.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo