在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


521#
發表於 05-3-23 09:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

來囉, 來囉, 做 mug 跪哂地, 受唔起呀

栗子媽媽 寫道:
EMILY 去左邊 出黎啦[quote]
wensi 寫道:
栗子媽媽

恨不得打埋一份.................你地留下手,這裏已經人少ga la!再駭走埋無人ga lar!會沉底ga !
[/quote]


大宅

積分: 1725


522#
發表於 05-3-23 09:45 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

好掛住你呀, 上網得唔得呀?


大宅

積分: 1725


523#
發表於 05-3-23 09:47 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Wensi,

希望天兒快d 好番, 而家d 菌好勁呀

wensi 寫道:
betty

he is 咳今日起GE! I use deaeasy too.


子爵府

積分: 10877


524#
發表於 05-3-23 10:00 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

早晨

wensi
仲咩咁夜都唔


侯爵府

積分: 23932


525#
發表於 05-3-23 10:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

怕你走左去羅 :-( :-( :-( [quote]
Emily_bb 寫道:
來囉, 來囉, 做 mug 跪哂地, 受唔起呀


侯爵府

積分: 23932


526#
發表於 05-3-23 10:04 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

唉,YESTERDAY PREPARE 比人計用料
今日至係戲肉呀 :-( :-( :-(
Tungmimi 寫道:
早晨

sweetie
嘜妳禽日咁橙留堂留到咁夜 清咁d野未????今晚唔好咁夜啦!早d 返去陪栗子啦


大宅

積分: 1725


527#
發表於 05-3-23 10:09 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

有你地喺度, 點捨得走呀 :mrgreen:
栗子媽媽 寫道:
怕你走左去羅 :-( :-( :-( [quote]
Emily_bb 寫道:
來囉, 來囉, 做 mug 跪哂地, 受唔起呀


大宅

積分: 1725


528#
發表於 05-3-23 10:29 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

快 d 喺 Easter Holiday 前趕起 d job, 唔係到時放假要返工 :-( :-(

栗子媽媽 寫道:
唉,YESTERDAY PREPARE 比人計用料
今日至係戲肉呀 :-( :-( :-( [quote]
Tungmimi 寫道:
早晨

sweetie
嘜妳禽日咁橙留堂留到咁夜 清咁d野未????今晚唔好咁夜啦!早d 返去陪栗子啦
[/quote]


伯爵府

積分: 17559


529#
發表於 05-3-23 10:38 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

各位有心天兒無事,e生話敏感多

Tungmimi
仲咩咁夜都唔............just finish house work and took bath又見老公上網咪入來望一望law!


子爵府

積分: 10877


530#
發表於 05-3-23 11:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

oh!my sweetie :-( ......咁妳要加油啦 我係妳背後支持妳


男爵府

積分: 7050


531#
發表於 05-3-23 19:43 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

搞錯又沉啦!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


532#
發表於 05-3-23 19:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我E+走得啦


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


533#
發表於 05-3-23 20:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

Would you please call my moble phone no. with immediately.

some deaeasy question want to ask you.

Thanks you so much!

pls. check you pm.

Betty ?-(
NNN


男爵府

積分: 7050


534#
發表於 05-3-23 20:55 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam 寫道:
Dear wensi:

Would you please call my moble phone no. with immediately.

some deaeasy question want to ask you.

Thanks you so much!

pls. check you pm.

Betty ?-(

wensi好少咁夜上o黎o架!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


535#
發表於 05-3-23 21:10 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 啫喱媽:

Thank you very much!

betty
:lol:
NNN


侯爵府

積分: 23932


536#
發表於 05-3-24 10:14 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

WENSI FORWARD 左條去留言TIM,幫5到你啦
bettylam 寫道:
Dear 啫喱媽:

Thank you very much!

betty
:lol:


伯爵府

積分: 17559


537#
發表於 05-3-24 11:00 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam

Would you please call my moble phone no. with immediately.
some deaeasy question want to ask you.
Thanks you so much!
pls. check you pm........................sorry! I just call you but no one answer, I left my phone no. to you.


伯爵府

積分: 17559


538#
發表於 05-3-24 14:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我同bettylam通左電話啦!佢話幾乎想唔做。你千其唔好唔do 吖!我餐茶咪泡湯!


大宅

積分: 1725


539#
發表於 05-3-24 14:53 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾


wensi 寫道:
我同bettylam通左電話啦!佢話幾乎想唔做。>>>>>>佢有冇話點解呀???????????


你千其唔好唔do 吖!我餐茶咪泡湯! >>>>>>>我都係咁話


侯爵府

積分: 23932


540#
發表於 05-3-24 15:03 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

你地居然為餐茶5埋BETTY[size=xx-large]死活 :-( :-(
Emily_bb 寫道:

wensi 寫道:
我同bettylam通左電話啦!佢話幾乎想唔做。>>>>>>佢有冇話點解呀???????????


你千其唔好唔do 吖!我餐茶咪泡湯! >>>>>>>我都係咁話

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo