單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


521#
發表於 11-2-24 00:37 |只看該作者
唔好漏咗我呀。。。。
原帖由 babytszkin 於 11-2-24 00:33 發表
high tea,好吖,不過飲中國茶得唔得吖加因我呢排愛上了蝦鮫hehehe~!
好.一於咁話...我請....ok^^
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 22863


522#
發表於 11-2-24 00:39 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 11-2-23 09:06 發表
子健媽.....唔緊要...你多數放既sun 都係同我地玩....我已經好滿足喇...子健睇醫生有無咩特別....我見子健笑多左....佢既進步好明顯...你同子健都叻叻.... ...
講真吖...我好鐘意您地,因為您地個個比我感覺都好單純,重有同您地一齊,大家食下嘢,d小朋友又可以一齊玩下....我都好開心吖...
健健每半年會睇一次腦神經科e生,其實我自己都唔知有無用,不過做吖媽點都想買個希望....您說得很對,健健開心了很多,嗰日維維係咁同他玩,他好開心吖~


侯爵府

積分: 22863


523#
發表於 11-2-24 00:41 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 11-2-24 00:37 發表
唔好漏咗我呀。。。。
好無問題吖...做咩咁夜都唔瞓吖...早d瞓喇...您聽日重要返工架喎....


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


524#
發表於 11-2-24 00:44 |只看該作者
我係夜鬼嚟架。。。。
原帖由 babytszkin 於 11-2-24 00:41 發表
好無問題吖...做咩咁夜都唔瞓吖...早d瞓喇...您聽日重要返工架喎....

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 22863


525#
發表於 11-2-24 00:47 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 11-2-24 00:44 發表
我係夜鬼嚟架。。。。
早d瞓喇~後生女!!...皮膚都好d架....我off line喇,好累吖今日.....goodnight~^^


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


526#
發表於 11-2-24 00:48 |只看該作者
早抖喇。。。。應該都仲捱得住,我等收菜呀!!
原帖由 babytszkin 於 11-2-24 00:47 發表
早d瞓喇~後生女!!...皮膚都好d架....我off line喇,好累吖今日.....goodnight~^^
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 22863


527#
發表於 11-2-24 08:40 |只看該作者
早晨吖...girl's
喂..您地3月6聚會雖然小女子唔能夠出席...
不如4月5號在黎多次,如果您地個日唔洗去''湃山''
咁不如我地黎次bbq大聚會喇......


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


528#
發表於 11-2-24 09:16 |只看該作者
早晨~~~

有無得行山加BBQ呀....我要勞動個仔呀...
原帖由 babytszkin 於 11-2-24 08:40 發表
早晨吖...girl's
喂..您地3月6聚會雖然小女子唔能夠出席...
不如4月5號在黎多次,如果您地個日唔洗去''湃山''
咁不如我地黎次bbq大聚會喇......


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


529#
發表於 11-2-24 09:18 |只看該作者
早晨呀,突然咁好節目,等我睇下有無期先!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 22863


530#
發表於 11-2-24 09:29 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 11-2-24 09:16 發表
早晨~~~

有無得行山加BBQ呀....我要勞動個仔呀...
好吖~好提議bor~


侯爵府

積分: 22863


531#
發表於 11-2-24 09:30 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 11-2-24 09:18 發表
早晨呀,突然咁好節目,等我睇下有無期先!
我好難玩架.....heheh


侯爵府

積分: 22863


532#
發表於 11-2-24 09:36 |只看該作者
尋日都幾開心,有個做新嘅男客,同他傾傾下...開了張5萬幾蚊嘅單....真係好耐都未試過....hehe


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


533#
發表於 11-2-24 09:48 |只看該作者
嘩...咁今晚同子健食餐好架啦!
原帖由 babytszkin 於 11-2-24 09:36 發表
尋日都幾開心,有個做新嘅男客,同他傾傾下...開了張5萬幾蚊嘅單....真係好耐都未試過....hehe
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 22863


534#
發表於 11-2-24 09:51 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 11-2-24 09:48 發表
嘩...咁今晚同子健食餐好架啦!
唔會喇~我番到屋企他都同周公好friend喇~
係呢~講起行山加bbq...您地有咩好提議(路線)....唔該比多d意見吖~


侯爵府

積分: 22863


535#
發表於 11-2-24 09:55 |只看該作者
又夠鐘喇~88咁多位~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


536#
發表於 11-2-24 09:59 |只看該作者
咁放假先去食啦.....我好少運動架,呢D嘢我無意見!!
原帖由 babytszkin 於 11-2-24 09:51 發表
唔會喇~我番到屋企他都同周公好friend喇~
係呢~講起行山加bbq...您地有咩好提議(路線)....唔該比多d意見吖~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


537#
發表於 11-2-24 10:14 |只看該作者
子健媽...

呢條路線o 唔ok....
http://www.hike.hk/load.jsp?route=mwdc&page=1

梅窩我估有位bbq...我地燒完野食....大約2點幾開始行....佢寫行2個鍾.......

之後愉景灣Dinner...呢間唔平....不過幾好氣氛...好過食自助餐:
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18044

唔知你地點睇....


原帖由 babytszkin 於 11-2-24 09:51 發表
唔會喇~我番到屋企他都同周公好friend喇~
係呢~講起行山加bbq...您地有咩好提議(路線)....唔該比多d意見吖~

[ 本帖最後由 littlecar 於 11-2-24 12:00 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


538#
發表於 11-2-24 10:17 |只看該作者
開多D單喇....
原帖由 babytszkin 於 11-2-24 09:55 發表
又夠鐘喇~88咁多位~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


539#
發表於 11-2-24 10:40 |只看該作者
子健媽.....頭先睇開野...諗諗下我地可以6月攪過度假營團.....都會好開心....

http://www.lcsd.gov.hk/camp/b5/checkinout.php


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


540#
發表於 11-2-24 12:17 |只看該作者
早晨呀。。。岩岩擘大眼,唔知你哋講緊咩,似乎去玩喎,同囡囡報個名先!

原帖由 littlecar 於 11-2-24 10:40 發表
子健媽.....頭先睇開野...諗諗下我地可以6月攪過度假營團.....都會好開心....

http://www.lcsd.gov.hk/camp/b5/checkinout.php

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo