想生BB

跳至

首頁

尾頁
   68


男爵府

積分: 7422


521#
發表於 11-7-27 14:11 |只看該作者

回覆:cheukwanma 的帖子

我都明白你個問題,因為我個病都係唔可以食「賀爾蒙」,所以唔食得排卵藥。初初我知道紫河車係谷賀爾蒙嗰陣都好擔心,佢都係講咁上下嘢,話想生仔就無可避免要用,不過佢會用其他藥控制。我陀住嗰陣幾乎全程都有紫河車,但係我個「紅斑狼瘡」指數反正係有史以來最靚,西醫都話好好。雖然我同醫師識咗唔算太耐,但係我深信佢唔係無醫德,佢只係唔係好識用詞啫(希望大家唔好見怪)。好似早兩日佢話我介紹咁多人嚟,佢俾唔到咁多時間人,對人地唔係咁好,仲講笑話無時間睇吓馬仔。佢真係唔係金錢掛帥㗎!




男爵府

積分: 7422


522#
發表於 11-7-27 14:51 |只看該作者

回覆:戒口 - 經驗之談

其實我覺得心情真係會對身體有影響㗎,雖然話我睇咗醫師一個月就有咗,當然唔可以抹殺佢開D藥嘅功勞,但最重要都係我地兩公婆嗰個月休息多咗、食嘢清咗、運動多咗、心情好咗,先咁快Bingo。如果成日俾負面情緒影響,你個身體都會覺得你未ready做mami啦,養育一個小朋友係一個「長期戰鬥」,更加需要更多正能量去支持。所以就算唔睇中醫西醫,都要開開心心,積極面對!大家加油!




大宅

積分: 2218


523#
發表於 11-7-27 15:09 |只看該作者
我今日都去左羅醫師到,佢講d野有九成對,真係勁!我之前都睇過不少中醫,但係只羅醫師可以講出我d問題,希望飲左d藥可以改善體質!

羅醫師仲問我邊個介紹來,佢近日真係做到無停手!


別墅

積分: 981


524#
發表於 11-7-27 15:49 |只看該作者
期待星期日再去睇第三次呀,我食完佢4-5劑藥分泌多咗呀...,之前一直都無咁多既,但紅d個控唔係深粗囉,真係有點擔心,希望羅ec幫到我地喇,我同老公都好乖早訓,九點幾上床睇電視,十點半睇完熄電視好快訓咗lu,又聽話戒口,奶茶係我老公至愛架但佢都好乖,有戒到希望早日有好孕喇


男爵府

積分: 8299


525#
發表於 11-7-27 16:37 |只看該作者
琴晚第一次飲藥,飲飲下好杰好苦,差d嘔返出黎.

同埋飲完唔夠兩個鐘我就屙左次.臨訓又屙左次.好彩琴晚訓教同今日返工正常無野0乍.


大宅

積分: 2218


526#
發表於 11-7-27 16:58 |只看該作者
回覆 wai_wai37 的帖子

咁驚,我剛剛煲好,等涼d先飲,我唔想肚疴呀!


男爵府

積分: 8819


527#
發表於 11-7-27 17:11 |只看該作者
回覆 Strawberry_2011 的帖子

好消息喔!bb應該好快會來呢!


男爵府

積分: 8819


528#
發表於 11-7-27 17:13 |只看該作者
昨晚去了99家食飯,我99夾了件生炒骨俾我食,我食了一件之後就忍唔住口食多二件!!死啦!回到家就知死,的熱氣上口腔了,好後悔點解唔忍口呢??


大宅

積分: 2820

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


529#
發表於 11-7-27 17:14 |只看該作者
回覆 wai_wai37 的帖子

我嗰煲又係又杰又苦, 但我一啲反應都冇喎


男爵府

積分: 9691


530#
發表於 11-7-27 17:22 |只看該作者
今日我返去覆診呀, ec話我好左d啦~
其實我都見我條脷係好左, 紅左, 冇之前咁黑~
不過佢仲未開紫河車俾我, 應該都仲要調理左先...
我問佢係咪唔可以有bb住, 佢話身體唔掂邊度會有呀~
而家連m都未黎, 遲左十幾日, ec話就算俾我食西藥黎左都冇用, 因為身體唔好, 迫佢出黎都冇用.... 同埋個水泡會好快自己消失, 希望真係啦~

點評

MW148  我遲了6日未來,前日同佢講了後飲了一次茶,零晨5點幾就m到,你放松點吧  發表於 11-7-28 00:39


大宅

積分: 2218


531#
發表於 11-7-27 17:22 |只看該作者
我剛剛飲左,真係幾苦,我平時飲藥都唔使食生楂餅,今次要食2個先可以飲曬d藥。本來好肚餓想食野,而家乜野胃口都無曬!

點評

wai_wai37  哈,今晚我就OK喎,好快KO左碗藥.仲响娘家食左好多隻雞翼.  發表於 11-7-27 21:25
MW148  我都係,飲完藥二個鐘都食唔落野,個肚仲好脹添!  發表於 11-7-27 17:31
renric  為左bb, 加油呀!!  發表於 11-7-27 17:28


別墅

積分: 981


532#
發表於 11-7-27 17:30 |只看該作者
回覆 mrschou 的帖子

我第二次d藥甜架,我就睇咗兩次六劑都有紫河車,好想快d到星期日睇下佢把唔把到我排卵究竟係咪完咗喇...

點評

MW148  我第二次藥先有紫河車,飲完六個鐘後有痾,但個肚脹…  發表於 11-7-28 00:42
MW148  佢有無講您心/肝火盛呢?  發表於 11-7-28 00:40


大宅

積分: 2218


533#
發表於 11-7-27 17:32 |只看該作者
回覆 mrschou 的帖子

哈哈!頭先我飲藥時都係咁諗,為左BB,飲曬佢!!


大宅

積分: 2218


534#
發表於 11-7-27 17:37 |只看該作者
回覆 賴夫人 的帖子

我都有紫河車,係唔係身體弱D,醫師先加落去呀!?


男爵府

積分: 7422


535#
發表於 11-7-27 19:07 |只看該作者

回覆:戒口 - 經驗之談

哈哈,俾定心理準備你地。安胎藥除咗有紫河車,仲有加阿膠,連飲慣中藥嘅我都覺得勁難啃。試過飲咗之後,即刻嘔番一半出嚟,為咗BB都照飲番落去。好彩阿膠只係頭一月加啫,如果唔係



點評

wai_wai37  怕怕!  發表於 11-7-27 21:27


複式洋房

積分: 236


536#
發表於 11-7-27 19:13 |只看該作者

回覆:戒口 - 經驗之談

尋日睇醫生話bb無左,佢由第一次檢查都見唔到架啦。不過輸卵管都好似有個水泡,但醫生都證實唔到個胎係邊,只係驗血d指數跌左。醫生話如果係子宮裡面就可能會流出來,如果係輸卵管度就可能自己吸收番。甘呢個時候號唔好去睇下ec呢?




大宅

積分: 2016


537#
發表於 11-7-27 19:35 |只看該作者
前後飲咗五劑藥,都有肚痾,不過痾完舒服哂,上磅重輕咗幾磅,肚腩都細咗,真係意外收穫

我次次都有紫河車,上星期排卵都覺得分泌多咗。而我之前都有自己煲南棗水同燉阿膠飲,不過醫師話我腸胃唔好唔吸收,所以暫時停咗。阿膠係99叫我飲嘅,初頭都接受唔到,要加冰糖或黑芝麻粉,不過後來習慣咗,都OK呀。

好想調理好身體,全力出擊9月IVF。祝各位早孕!!


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


538#
發表於 11-7-27 20:36 |只看該作者

引用:哈哈,俾定心理準備你地。安胎藥除咗有紫河

原帖由 Joeff 於 11-07-27 發表
哈哈,俾定心理準備你地。安胎藥除咗有紫河車,仲有加阿膠,連飲慣中藥嘅我都覺得勁難啃。試過飲咗之後,即 ...
我又覺得阿膠味香




禁止訪問

積分: 1989


539#
發表於 11-7-27 21:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3115


540#
發表於 11-7-27 21:19 |只看該作者
睇完咁多位jm嘅post..我都今日去咗試睇阿羅ec..佢都係先畫我地兩公婆嘅身體狀況圖比我哋睇..要戒口(不過佢講嗰d我本來都甚少食同唔會食, 所以影響唔太)...都係話我好差...右邊身体好差..肝熱...所以成日都瞓唔到覺...我c6身體都唔太差, 不過腎虛..必須要一啖啤酒都唔飲得(呢樣個個ec都係咁講)..不過, 我睇過咁多中醫(都係睇生仔)..未有一個好似羅ec啲藥咁多...我嗰包要用煲湯煲先夠煲太大包落多咗水好難煲
雖然大家都話好似貴...但係佢d藥好多...平睇其他ec細細包都要6~70蚊...所以, 我覺得佢d都唔算貴lu...希望佢可以醫好我哋...大家都可以好快好孕...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo