立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10831
chocolate9592 發表於 12-6-21 22:20 http://www.####.com/channel_list.php?channelid=61個四#係h k r e p o r t e r
男爵府
積分: 7458
原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表 都係個句:大肚就唔好諗鬼喇
琥珀宮
積分: 175233
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 點解唔好呀? 個b偏大怕生唔到
瑪瑙宮
積分: 126662
原帖由 星野月櫻 於 12-06-21 發表 痛12個中呀,男人講得真係易
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 打冇痛針好痛 雖然話冇左陣痛嘅痛 但你會冇左感覺要幾時用力生 個產程會長左好多 我有兩個朋友都係打完生左 ...
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 你見紅 唔會冇血出架 催生時可能會幫你插尿喉放尿 但果陣你可能已經聞緊笑氣或者痛到佢地幾時插喉都唔知架 ...
公爵府
積分: 26768
原帖由 sandra28 於 12-06-21 發表 開刀係響脊椎位打針!麻醉針好幼唔痛嫁!
原帖由 chocolate9592 於 12-06-21 發表 我無放過呀.....
原帖由 mimini909 於 12-06-21 發表 真係呢………
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 我好驚死架,你咁講我仲驚
原帖由 carolyan882 於 12-06-21 發表 我係見紅...早產. 係落藥後, 醫生用手隔硬篤穿羊水, 咁慢慢就會開始FEEL到陣痛. 真係好痛, 我最後都打左兩 ...
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 依家又好似冇...唔知係唔係因為冇行
原帖由 sandra28 於 12-06-21 發表 放心!我地響到支持你!等你好消息!
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 好驚呀頭先量血壓又好高個嬸嬸好惡....我都唔想架
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 唔駛驚架 只係無痛果支唔好打 冇謂拖長產程同影響將來唧
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-21 發表 放鬆d 好快見你嘅寶貝架喇
原帖由 星野月櫻 於 12-06-21 發表 有時真係無計,唯有希望個b生生醒醒,聽聽話話咁出黎
積分: 26293
原帖由 fanny3315 於 12-06-21 發表 所以打死我都唔想佢入黎探我
原帖由 星野月櫻 於 12-06-21 發表 relex加油
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy