夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11510


541#
發表於 05-2-26 01:12 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都係十六歲先至拍拖~!不過拍咗一個月散咗!因為初戀男友正是我當時既老友,同佢一齊好唔慣~~~!!!


大宅

積分: 4323


542#
發表於 05-2-28 01:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 16歲我還沒戀愛. 我的初戀是18歲. ^0^~ 跟每個男友都有戀愛的感覺. 不過, 還是現任老公最好..


子爵府

積分: 11510


543#
發表於 05-2-28 10:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

那當然啦!否則都唔會嫁俾佢~~~~!!!
christylai 寫道:
@v@" 16歲我還沒戀愛. 我的初戀是18歲. ^0^~ 跟每個男友都有戀愛的感覺. 不過, 還是現任老公最好..


大宅

積分: 4323


544#
發表於 05-2-28 11:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@ 婚姻又不等如可以捉著對方一生一世. 我對未來沒信心. 我覺得他是個好老公, 除了在kitchen...

><~ 他不許我煮菜, 我只可做他助手, 做點輕鬆的, 大部份的功夫, 都是他做, 我主要是看著他做飯. 如果我偷偷溜去看tv, 不陪他, 他會很生氣的.

有時, 他不許我洗碗的. ~_~" 我覺得他煮飯已很辛勞了, 再要他洗碗, 我會不好意思的. so, 如我不累, 我會堅持洗碗的. 還有, 洗碗那麼簡單, 總算是他最放心我做的一件事. ^^"

你新婚時, 老公也會是愛做家務和煮飯嗎? 現在呢 ? 會不會有差的?


子爵府

積分: 11510


545#
發表於 05-2-28 11:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

梗係有分別啦~!初初結婚佢咪鐘意幫我做家務同埋一齊煮飯仔(買餸都一齊)~!依家一係我煮哂,再唔係佢煮飯俾我食時要求我坐响廚房門口睇佢煮...洗碗就留番俾我洗~~~!!!


大宅

積分: 4323


546#
發表於 05-2-28 12:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ 那...我會跟你一樣的嗎? 現在我還不敢拿菜刀cut 肉. 最怕炒菜時, d油彈到隻手. 我又好喜歡慢慢做, ><~ 佢最唔忍得我什麼都慢三拍. 跟著就會罵人ga la.


子爵府

積分: 11510


547#
發表於 05-2-28 12:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我就調轉,咩都要快手,所以搞到成日切親手指/俾油辣親,我老公成日話我論盡,所以有時佢都會幫我手既...


大宅

積分: 4323


548#
發表於 05-2-28 12:18 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<切親手指/俾油辣親!! 好痛ga wor!! 我就什麼都驚驚青青, 搞到老公乜都唔想我做.

唉! 新婚生活最初, 我和公本來晚晚出街食, 不過食到唔想再食la, 好悶ar. ><~ 想玩下煮飯仔, 咁咪...@_@~ 我本來好笨, 因為沒有入kitchen 幫手的經驗ma.

我最怕菜刀的, 因為曾給哥哥用菜刀追過. so 怕怕.


子爵府

積分: 11510


549#
發表於 05-2-28 12:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁驚?細個百厭玩吓咋吓話>>???
christylai 寫道:
我最怕菜刀的, 因為曾給哥哥用菜刀追過. so 怕怕.


子爵府

積分: 11510


550#
發表於 05-2-28 12:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

不過都唔怕既!煮多幾次就唔怕架喇!到時你只會怕去到瓶頸,唔知煮乜野餸餵飽老公...好似我咁,次次煮晚飯落街買餸時都係諗到乾塘,都唔知煮乜餸好...


大宅

積分: 4323


551#
發表於 05-2-28 12:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.- 佢有點精神病的!

bandband 寫道:
咁驚?細個百厭玩吓咋吓話>>???
[quote]
christylai 寫道:
我最怕菜刀的, 因為曾給哥哥用菜刀追過. so 怕怕.
[/quote]


大宅

積分: 4323


552#
發表於 05-2-28 12:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我老公日早都問我煮乜ga. 我都好頭痛的...嘻! 對! 你今晚住什麼? 同通有幾多個菜ga?


子爵府

積分: 11510


553#
發表於 05-2-28 12:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我仲未諗呀,我通常都係到街市見到啲菜時先諗...我都係煮兩個餸咋!太多又嘥錢又食唔哂!以前我都會煲湯,不過依家要慳,要限自己每餐只可以買廿蚊以內既餸,所以都無煲湯好耐喇...


大宅

積分: 4323


554#
發表於 05-2-28 12:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

20蚊@v@"~

我和公只會去百佳or welcome買菜. 我和他都拍髒.
昨晚, 公煮了, (豬扒cut成小塊 + 雜菜粒 + 豆卜片 + 咖哩海鮮汁 + 米粉) @v@" 炒成一大碟, 一味好菜. ^^"

之後我買左甜品, 那餐合共是$25.1, 很便宜.

@v@" 怎樣20蚊一餐?


子爵府

積分: 11510


555#
發表於 05-2-28 12:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我响旺角街市買餸好平架!我尤其會等佢六點半就嚟收檔前買,啲海鮮同菜都會大減價好平!又新鮮!通常一斤菜都只係四至五蚊左右,啲海鮮就十蚊已經有一大份(十元兩至三條紅衫魚!),所以都可以預啱價錢...


大宅

積分: 4323


556#
發表於 05-2-28 13:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

都有同老公咁講, 但..我真是不曾去街市買菜, so 唔知. 上次我同老公講話要做海鮮大餐, 老公話海鮮沒那麼便宜, 就是蝦, 就要80蚊一斤. ><~ 街市那麼髒, 你不怕嗎?

旺角街市? 是不是旺角中心對面那座ar?

><~ 公不會和我去街市的. 我也不想去, 那裡又髒又臭. ><~ 上次去買饒肉, 那裡的人, 很可怕, 差點弄髒我了..鳴鳴..


大宅

積分: 4323


557#
發表於 05-2-28 13:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我下班回家, 已7點啦, so 沒可能去街市買菜的. ><~

^0^" 你幾like 吃海鮮wor.


子爵府

積分: 11510


558#
發表於 05-2-28 13:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你唔慣啫!到你去多幾次,你就無咁覺得佢比百佳惠康污糟,反而仲會覺得百佳啲餸真係好唔新鮮!我以前都係怕污糟成日去百佳買架!但之後覺得好唔抵所以至去番街市買,旺角街市我係會去街邊嗰啲,嗰楝'旺角街市'真係無咩人會入去買嘢,我都唔知點解,如果去買海鮮,去旺角街市真係好平!嗰次我同老公一齊去買海鮮,廿蚊就有三隻生猛花蟿(仲活生生,要自己番屋企k.o佢),十五蚊半打青口/元貝(新鮮),十幾蚊斤生蝦,總之係好平好抵食!搞到連全海鮮餐窮人都可以食得起!我老公好鐘意食海鮮架!海鮮又好似整,所以我都幾樂意做海鮮餐俾佢食~~~!!


大宅

積分: 4323


559#
發表於 05-2-28 13:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我做細路女果陣, 成日要同媽咪去街市買菜ga. 肉街那裡, 一陣肉臭, ~_~" 又滿地血, 地下油油地, 好容易滑倒.

魚檔d魚, 個老闆好奸ga, 新殺的, 就用其血灑在其他死了很久的魚上. ~_~" well, 好難知邊條是新鮮的.


子爵府

積分: 11510


560#
發表於 05-2-28 13:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

都唔知架!只係當你買得多時就會知道嗰啲肉新唔新鮮,如果海鮮唔新鮮,啲肉係無咁彈性同埋會發臭,尤其蝦係最易分辨到,死咗好耐既蝦通常會變紅紅白白...不過我都唔多鐘意行近雞檔同肉檔,真係好臭肉醒味/雞c味~~~!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo