興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 45698


541#
發表於 11-8-11 10:36 |只看該作者
所以禾去女痕前要跳手頭d堂

毛係的話,返嚟駁堂要由舊start date計就好唔抵 

點評

ricohui  團長里要堂嗎....賣幾堂痺里吖.....打個摺痺里喇~~~  發表於 11-8-11 11:05
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


542#
發表於 11-8-11 10:48 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 10:34
四妹~~~ 你說的......全對哇 

咁我8月18日開左第二期, 當我剩番10堂, 咁我係咪要係8月17日前再買呀? 咁一個月后last day 即係9月16日呀團長.................
唔知亞女幾時先會叮一聲


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


543#
發表於 11-8-11 11:01 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 10:34
四妹~~~ 你說的......全對哇 
但禾隻左腳......................仲未可以彈同跳喎.......................
重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 14241


544#
發表於 11-8-11 11:07 |只看該作者
ricohui 發表於 11-8-11 11:01
但禾隻左腳......................仲未可以彈同跳喎.......................
...

下星期一應該跳得啦

唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


545#
發表於 11-8-11 11:37 |只看該作者
本帖最後由 Bing.Jing 於 11-8-11 11:39 編輯
heihei媽 發表於 11-8-11 10:48
咁我8月18日開左第二期, 當我剩番10堂, 咁我係咪要係8月17日前再買呀? 咁一個月后last day 即係9月16日呀 ...

二三妹~~~ 你說的......

唔一定係8月17日再買,因爲通常去唔到至冇跳啫...或者我咁講希望可以簡單d

8月18日開始一期,say16堂,但到9月17日未跳哂,仲有10堂响手

9月22日,你再上去跳,你可以有兩個選擇

1)重新買堂
當買12堂,你總數响手係12堂,呢期既 last day 係10月21日,之前既十堂豪比企,算數


2)駁堂去買
當買12堂,你總數响手係22堂,呢期既 last day 係按原初計,即係10月17日



所以成日話,唔係多就好,最緊要跳得哂

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


546#
發表於 11-8-11 11:41 |只看該作者
ricohui 團長里要堂嗎
禾個冧把响芬期係人都知,毛可以 離貓換筷子 呀喎 
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


547#
發表於 11-8-11 11:44 |只看該作者
ricohui 發表於 11-8-11 10:30
...今個月23/8到期...咁...禾可以典呀..系咪系到期日買4堂咁帶落下個月....即變咗23/9到期呢????????mouth:
...

mouth:四妹~~~ 你說的......全對哇

四妹,先頭禾眼大毛看真,係 22/9 才對哇
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


548#
發表於 11-8-11 11:48 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

我諗都係駁堂多,:;pppp:



唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


549#
發表於 11-8-11 11:50 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

出錯表情等今晚跳問下仲有几堂



唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


550#
發表於 11-8-11 11:51 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 11:50
出錯表情等今晚跳問下仲有几堂

你可以打去問吖,
企哋日頭冇樹做,响度 ar 腳趾咋哇
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


551#
發表於 11-8-11 12:53 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 11:41
禾個冧把响芬期係人都知,毛可以 離貓換筷子 呀喎 
梗禾冧巴茅銀知MA...最多里....偽裝咁去跳囉~~~~
重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


552#
發表於 11-8-11 12:55 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 11:44
四妹,先頭禾眼大毛看真,係 22/9 才對哇
咁禾到期系23/8...禾未跳晒所以駁堂+4堂延續到期日變咗22/9...系咪咁呀
重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


553#
發表於 11-8-11 13:58 |只看該作者
ricohui 發表於 11-8-11 12:55
咁禾到期系23/8...禾未跳晒所以駁堂+4堂延續到期日變咗22/9...系咪咁呀
...

mouth: 冇錯 ~ 不過想問你到期其實係咩意思?係咪 last day 咁解

你係咪 24/7 買堂? 咁 last day 就係 23/8,如果你一直堂駁堂,咁 last day 就係下個月既 23 囉

佢哋好似冇計月大月小既問題,你交錢時可以再問吓
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


554#
發表於 11-8-11 14:12 |只看該作者

引用:Quote:ricohui+發表於+11-8-11+12:55+咁禾

原帖由 Bing.Jing 於 11-08-11 發表
冇錯 ~ 不過想問你到期其實係咩意思?係咪 last day 咁解

你係咪 24/7 買堂? 咁 last day 就係 ...
明白!



重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 14241


555#
發表於 11-8-11 14:14 |只看該作者
原來我剩番5堂, 今晚跳一堂即係得番4堂, 但到期日係16號今個月....佢話叫我16號之前上去買番堂, 最遲就係16號遲一兩日都ok喎.
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


556#
發表於 11-8-11 14:15 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 14:14
原來我剩番5堂, 今晚跳一堂即係得番4堂, 但到期日係16號今個月....佢話叫我16號之前上去買番堂, 最遲就係16 ...

咁就 依思汁,


實唔水駁堂字
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


557#
發表於 11-8-11 14:22 |只看該作者
團長,

我有5堂喎...5 減今晚一堂再減monday 一堂, 都仲有3堂哇....
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


558#
發表於 11-8-11 14:23 |只看該作者
但你五六日.........毛跳得呀?
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


559#
發表於 11-8-11 14:24 |只看該作者
其實我以為自己仲有8-9堂, 點知係5堂.. 其實可唔可以叫佢車下架.. 我驚俾人用左我no. 喎...

點評

ricohui  吓...唔系會對簽名咩??  發表於 11-8-11 14:45
唔知亞女幾時先會叮一聲


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


560#
發表於 11-8-11 14:28 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 14:14
原來我剩番5堂, 今晚跳一堂即係得番4堂, 但到期日係16號今個月....佢話叫我16號之前上去買番堂, 最遲就係16 ...
二家姐里得咁少駛鬼駁堂咩...禾手頭揸緊12隻股呀仲有5日左右禾可以跳既日子咋....而家仲未豬隻腳掂唔掂
重新起步,為未來努力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo