立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11176
原帖由 jesswu 於 15-07-05 發表 晨磅喘定……99.8磅,脂率22%
珍珠宮
積分: 47917
原帖由 jesswu 於 15-07-05 發表 呢次M前M後少於1星期間,冇左2.5磅…… 夠皮了……要控制降……
原帖由 goddamnit 於 15-07-05 發表 唔好降上癮就得了 我成手都想靠本能食,但知道一定會食細 ...
原帖由 littlefatc9bk 於 15-07-05 發表 收到,我每日要食400g肉,以後要乖乖分散,不能一餐過
原帖由 jesswu 於 15-07-05 發表 我個腹開始有綱條feel keton係咁燒佢d膏
原帖由 goddamnit 於 15-07-05 發表 燒還燒,燒肥膏同食多啲唔衝突 開發左燒既能力真係唔需要怕脂肪先係最好既事,多啲黎燒多啲
侯爵府
積分: 20429
原帖由 jesswu 於 15-07-05 發表 小心腸胃啊……take care 一次過真係唔易……
水晶宮
積分: 73995
原帖由 goddamnit 於 15-07-05 發表 1:你好細張圖 2:圖中得66g蛋白質 3:圖中286g碳,咁高碳,餓鬼咁其實唔奇
原帖由 kitty0502 於 15-07-05 發表 當日你講既右圖
原帖由 kitty0502 於 15-07-05 發表 我攪唔清楚到底食幾多
原帖由 goddamnit 於 15-07-05 發表 你食高定低碳 蛋白質一磅一克基本固定
原帖由 goddamnit 於 15-07-05 發表 睇番之前我覆既 post 我冇失憶
原帖由 kitty0502 於 15-07-05 發表 即係我一路都攪錯左,所以我成日話好少野食,唔夠飽
原帖由 jesswu 於 15-07-05 發表 我蛋白質成日食多左,好多時超過150克,有冇問題架?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy