夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


561#
發表於 05-2-28 14:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@" 做煮婦不容易ar.


子爵府

積分: 11510


562#
發表於 05-2-28 14:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

無辦法啦~!做無飯煮婦既話又好衰既... :mrgreen:


大宅

積分: 4323


563#
發表於 05-2-28 15:11 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^" 是是!


子爵府

積分: 11510


564#
發表於 05-2-28 15:17 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我今日無出街,好悶呀?~~!!依家都係等囝囝放學...


大宅

積分: 4323


565#
發表於 05-2-28 15:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 你個仔放幾點?


子爵府

積分: 11510


566#
發表於 05-2-28 15:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我要等埋佢食完晚飯才接...七點囉!六點幾我先至去買餸...


大宅

積分: 4323


567#
發表於 05-2-28 15:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁正!!! 你個仔間學校好正喎! 可以在學校那麼久!! 做金職媽咪都得喎!

咁你中午吃了什麼? 我吃了經典的打工仔飯盒~ 三餸飯. 今日有細雞腿,魚香茄子和西蘭花. ^0^


子爵府

積分: 11510


568#
發表於 05-2-28 15:43 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

好豐富喎!我都係6咗公仔麵食咋~~~!!


大宅

積分: 4323


569#
發表於 05-2-28 15:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 都是飯盒吧了. 那裡豐富, 我吃的是味精飯吧了. 公仔面..>.<~ 好耐冇食啦. 自從給老公認識是垃圾食品後...~_~"


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


570#
發表於 05-2-28 16:38 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我好少去百佳個D地方買
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


571#
發表於 05-2-28 17:05 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@ well, http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=271927&forum=8&5

去看看. 我有份罵人的. 哈哈!


大宅

積分: 4323


572#
發表於 05-2-28 17:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@" 我對食沒什麼要求的. 只要唔是生野, 或好辣, 或d菜是有泥有沙, 我就食得肚ga la.

@_@~ 自小, 我老豆老媽最愛做血水雞wings, 唔熟豬扒, 血紅牛肉, 生生地的雞肉, 有沙白菜, 有魚鱗的清蒸魚... ~_~" 我怕怕了. so 我只敢吃腸仔, 水蛋, 火腿. 越簡單的食物越好.

有時老公煮肉類, 我吃進肚子裡, 也會問一句,"是否熟了?"
我不怕難食, 不怕清淡的, 就最怕吃壞肚皮>.<~

我曾試過, 在娘家吃, 成日都肚"all"...~"~ 唉...


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


573#
發表於 05-2-28 18:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唔熟野真係唔掂,我阿爸以前都係成日蒸雞蒸到岩岩熟,有d血水,而家話得多佢就唔會,其實唔係岩岩熟都一樣咁好味~~魚同埋豬我阿爸就一定整到熟晒~~

其實你對食都真係都冇咩要求,我唔得架,我對食好有要求架,有少少怪味我都接受唔到~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


574#
發表於 05-3-1 00:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,

我腸胃唔好. 以前試過成日胃痛, 或night night的晚飯後肚"all". 我盡量吃清淡一點就好. 太濃太生太辣, 太多味精, 我會定唔順ga.

嘻! 咁你好懂得享受吃..^0^~ 真好!

老豆老媽做的血水大餐, 我由細食到大啦. 我有同佢地講, 佢地話,"唔鐘意就唔好食"

so, 我有能力,就冇再在家吃飯了. 我認我好屈的.


大宅

積分: 4323


575#
發表於 05-3-1 01:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

今夜, 我和老公出外買甜品. 在7仔食完後, 我話口渴, so 想買支水飲啦. 佢話忍到回家就有水ga la. ~_~" 我話我忍唔到, 想飲. 之後佢妥協.

我話想買水, 佢就想飲維他奶. ~_~" 我覺得水解渴一些. 佢就覺得買水唔底喎. 之後, 佢話, "誰付錢, 誰就可話事." 我當然是想做付錢那一個, 付錢的一方就可話事...越想越覺是歪理. 我選水的原因是因為解渴.

~____~" 之後, 我就教訓佢, "如果未來你冇job, 要做全職煮飯公, 我俾家用, 咁家中大小, 是否由我話事?"

佢就反駁我,還多多理由.

接著, 我說,"好好, 如果是我做了全職主婦, 靠你出外打拼了, 是否該聽教聽話, 由你話事?"

佢答,"當然啦"

=.= 我說,"這怎有道理. 有錢就大哂. 家庭該一起分工合作, 如男主外, 女主內, 都要有相有量, 大家都有為家庭付出, 唔可以單靠金錢行量的."

唉! 佢始終都是這樣子想法. 我有點心寒了. ~_~" 他那斤斤計較的個性及愛用金錢行量價值的態度, 越來越明顯了.

唉..小男人!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


576#
發表於 05-3-1 09:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

男人係咁架啦~~我有時想買水,我老公都係咁同我講架,不過我諗諗下又係既,點解唔返屋企先飲,唔倏俾人賺呀嘛~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


577#
發表於 05-3-1 10:14 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

CHRISTY,

我老公有時都係咁架!佢都係借啲二蝦你啫!唔需要太認真,有時我老公迫我請佢食飯(己經食完),我同佢講:"咁我同亞仔走先,你留番响度幫人洗碗!"同埋我老公都係唔鐘意我响街買嘢飲,佢話唔抵,都係要我番到屋企先至飲水,再唔係就帶我去超市買.....;我口渴佢就咁,但佢口渴時又可以响餐廳叫嘢飲,激C我~! :evil:


大宅

積分: 4323


578#
發表於 05-3-1 10:19 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.- 花誰的錢不是問題. 只是他那句,"誰付錢, 誰話事!"

大家的老公也想省錢吧. 呵呵!


子爵府

積分: 11510


579#
發表於 05-3-1 10:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^"如果係我,我實大番我老公轉頭:"咁我自己俾錢買自己嗰份,你唔好飲~!"總之我唔會俾我老公大到!佢試吓!扭甩佢耳仔送燒酒呀~~~!!


大宅

積分: 4323


580#
發表於 05-3-1 10:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@" 強! 要跟你學下野先.

其實佢近來都開始兇我. 如昨晚和他去打網bar打機, 我餵東西給他吃, 怕他餓, 餵多幾次, 佢就好煩厭咁話,"~,~唔洗餵啦, 我自己食." (我見佢掛住打機, 怕佢肚餓先餵佢食)

跟著我就打機, 唔理佢. 在game裡, 我跟別人傾計, 佢就話,"~,~ 跟別人有什麼好聊, 快點打怪升level." 之後, 他就用夫妻招喚術, 把我的人物傳送到他的人物身邊. ~.~

以前我在這隻game識佢, 還在game裡結婚, (有婚姻系統) 佢都是讓我聊天, 佢自己打怪的. 現在就在我身旁監督我練功. 成個阿媽咁款.

對了, 那個online game是仙境傳說, 俗稱 ro.

不錯玩的. ^^
:lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo