在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


561#
發表於 05-3-26 09:51 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 :

你就好啦!你地今熟架,遲的份工定左參埋我一齊得嘛!好羨慕呵!

因為我遲下都要約wensi借取deaeasy12被本呵!

betty


栗子媽媽 寫道:
我今晚去左wensi家wet呀 [quote]
bettylam 寫道:
Dear All:

我今日閉関自守,你地去晒街街呀!

betty
[/quote]
NNN


侯爵府

積分: 23932


562#
發表於 05-3-26 17:59 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

一早同你講我地係鄰居架啦
鄰居當然要成痴飲痴食,講人是非架啦
5d5d過來八啦 [quote]
bettylam 寫道:
栗子媽媽 :

你就好啦!你地今熟架,遲的份工定左參埋我一齊得嘛!好羨慕呵!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


563#
發表於 05-3-26 18:10 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:


正呀!我都搵番個今架鄰居先.

betty

栗子媽媽 寫道:
一早同你講我地係鄰居架啦
鄰居當然要成痴飲痴食,講人是非架啦
5d5d過來八啦 [quote]
bettylam 寫道:
栗子媽媽 :

你就好啦!你地今熟架,遲的份工定左參埋我一齊得嘛!好羨慕呵!
NNN


侯爵府

積分: 23932


564#
發表於 05-3-26 21:48 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[quote]
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:


正呀!我都搵番個今架鄰居先.



珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


565#
發表於 05-3-28 09:30 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

早晨呀!今日假期尾,你地有勿好地方去呀!

尋晚差點係夫妻感情玩通頂呀!個個小manman原來去完旅行返來呵!對答簡直想死呀!今多人話完佢仲係發白日夢.

betty

:-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


566#
發表於 05-3-28 10:45 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,
我梳洗完要去食happy meal同小主人換toys
跟住拜山
下午可能要同小主人睇e生.佢cut cut 呀


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


567#
發表於 05-3-28 11:14 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

小心保重呵!流感嚴重,cut cut 就睇醫生呵!希望仔仔只係小小小先病同快趣好番啦!

betty :cry:
NNN


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


568#
發表於 05-3-28 14:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

我都有追劇情呀!

初初覺得佢24歲人, 腦筍都未生埋, 再睇越睇越嘔血, 簡直想死, 之後先發覺佢係高人黎架, 你地有你地鬧, 佢自己有佢自己自圓其說, 完全將你地玩弄於股掌之中。

我覺得佢作故仔多D, 呢期佢最紅喇, 收視率爆晒燈, 做左 B.K. 名人, 我都服左佢。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


569#
發表於 05-3-28 14:20 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

今日無出街, 係屋企執屋, 聽日又要返工咯! :-(
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


大宅

積分: 1725


570#
發表於 05-3-28 15:47 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
betty,
我梳洗完要去食happy meal同小主人換toys
跟住拜山
下午可能要同小主人睇e生.佢cut cut 呀
>>>>>>>希望栗子快d冇 cut cut呀, 等 e e 幫你 d 病菌先


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


571#
發表於 05-3-28 16:28 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

我大致上閉左4日関啦!無計啦!準備聽日博殺嘛!吾係呀!真食等食屎呵!聽晚呀!阿女要幫手買送同揍細老
呀!要加幾日班.

betty
:-( :cry:
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


572#
發表於 05-3-28 16:30 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Charitymami:

係呀!佢吾家走去等二度咬番我地一啖添呀!都吾知係咪人啦架.

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


573#
發表於 05-3-29 10:27 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我琴日比栗子玩水,去到拜山發現佢發燒,CHECK E生3:30至開
又5係好燒,同男家飲埋茶先啦,好啦,4點幾到,6點幾至有得睇

食左藥仲 :-( 過之前,成日牛吐,等我成晚冇得訓 :cry: :cry: :cry:

如果放工仲係咁,就要睇多次啦


伯爵府

積分: 17559


574#
發表於 05-3-29 10:49 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam
你就好啦!你地今熟架,遲的份工定左參埋我一齊得嘛!好羨慕呵!.................好快ga la!

因為我遲下都要約wensi借取deaeasy12被本呵!.........係啦!思想正確!到舊人走左,你想點做點改都得啦!我來打這份工時一樣,幾個月無入數、又要用手入數、五月分audit又吹wor!balance唔到,話知佢自己作,同auditor 講我乜都唔知上手俾我就係禁!唔好問我! 過左骨自己set 過。

一早同你講我地係鄰居架啦
鄰居當然要成痴飲痴食,講人是非架啦..............無佢痴完我,sunday我又痴係佢,要回報ga!


伯爵府

積分: 17559


575#
發表於 05-3-29 10:53 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽
我琴日比栗子玩水,去到拜山發現佢發燒,CHECK E生3:30至開
又5係好燒,同男家飲埋茶先啦,好啦,4點幾到,6點幾至有得睇

食左藥仲 過之前,成日牛吐,等我成晚冇得訓

如果放工仲係咁,就要睇多次啦 ...................高燒要入院,我e生係禁講近來好勁,佢都驚天兒肺炎,好彩無橈。


侯爵府

積分: 23932


576#
發表於 05-3-29 11:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi

一早同你講我地係鄰居架啦
鄰居當然要成痴飲痴食,講人是非架啦..............無佢痴完我,sunday我又痴係佢,要回報ga!..................係我地痂完brenky,第日再痴我呀 (洗5洗咁5申報利益呀,我地仲要痴餐茶架)
:tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 23932


577#
發表於 05-3-29 11:14 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi,

如果放工仲係咁,就要睇多次啦 ...................高燒要入院,我e生係禁講近來好勁,佢都驚天兒肺炎,好彩無橈。..........101度姊,好殘果個係我 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 17559


578#
發表於 05-3-29 11:31 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽

無佢痴完我,sunday我又痴係佢,要回報ga!..................係我地痂完brenky,第日再痴我呀 (洗5洗咁5申報利益呀,我地仲要痴餐茶架)................ 係我只係提供地方姐!就有得食!


大宅

積分: 1725


579#
發表於 05-3-29 12:28 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
我琴日比栗子玩水,去到拜山發現佢發燒,CHECK E生3:30至開
又5係好燒,同男家飲埋茶先啦,好啦,4點幾到,6點幾至有得睇

食左藥仲 :-( 過之前,成日牛吐,等我成晚冇得訓 :cry: :cry: :cry:

如果放工仲係咁,就要睇多次啦
>>>>>>>>>>>>>成日嘔, 一定要睇多次醫生, 我個大仔之前都係咁, 嘔到佢黃膽水都嘔埋出黎呀陰功 :-(


侯爵府

積分: 23932


580#
發表於 05-3-29 12:30 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我lunch hour 會再去cc栗子架啦
有心
Emily_bb 寫道:
成日嘔, 一定要睇多次醫生, 我個大仔之前都係咁, 嘔到佢黃膽水都嘔埋出黎呀陰功 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo