單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


561#
發表於 11-2-24 16:47 |只看該作者
係架....只少都食飯+行街...但有d女仔真係覺得旺角迫唔去架....你想既就陪佢行ifc 啦....所以我知自己草根....都會識d岩咀形既.....
原帖由 akina_yeung 於 11-2-24 16:41 發表
我又認同喎,朋友緊係要多功能架啦,multi functional ar, 好似啲電子煲咁,可以煲粥煮飯焗旦糕。。。


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


562#
發表於 11-2-24 16:48 |只看該作者
成日拒人於千里之外....日子耐左真係好難當你係朋友架.....
原帖由 wayso 於 11-2-24 16:43 發表
係囉,我一句到尾,從無轉駄嘅...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


563#
發表於 11-2-24 16:52 |只看該作者
我怕出左黎,仲快喎...
原帖由 littlecar 於 11-2-24 16:48 發表
成日拒人於千里之外....日子耐左真係好難當你係朋友架.....


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


564#
發表於 11-2-24 16:58 |只看該作者
不過睇你個樣...真係果d呢樣唔得...果樣唔可以果d人...
原帖由 wayso 於 11-2-24 16:52 發表
我怕出左黎,仲快喎...


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


565#
發表於 11-2-24 17:07 |只看該作者
我都好草根架咋,最鍾意行花園街,女人街,你嗰日係咪真係去打小人架,我問咗朋友做嗰間出入口店有無童裝返,佢又話無,不過去蘭芳園食嘢都諗住去睇下,你有無興趣先!
原帖由 littlecar 於 11-2-24 16:47 發表
係架....只少都食飯+行街...但有d女仔真係覺得旺角迫唔去架....你想既就陪佢行ifc 啦....所以我知自己草根....都會識d岩咀形既.....
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


566#
發表於 11-2-24 17:12 |只看該作者
話咗去我就係去架嘞。。。

原帖由 ChammyMAMA 於 11-2-24 17:07 發表
我都好草根架咋,最鍾意行花園街,女人街,你嗰日係咪真係去打小人架,我問咗朋友做嗰間出入口店有無童裝返,佢又話無,不過去蘭芳園食嘢都諗住去睇下,你有無興趣先!
...


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


567#
發表於 11-2-24 17:16 |只看該作者
我都係架....通常都係呀仔病我先放飛機....呀仔真係煩氣....一停左抗生素就流鼻水...流左幾日又咳番.....我真係超擔心佢
原帖由 akina_yeung 於 11-2-24 17:12 發表
話咗去我就係去架嘞。。。


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


568#
發表於 11-2-24 17:16 |只看該作者
吓...乜有樣睇架咩....
同你差唔多之嘛.... :lol
原帖由 littlecar 於 11-2-24 16:58 發表
不過睇你個樣...真係果d呢樣唔得...果樣唔可以果d人...


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


569#
發表於 11-2-24 17:17 |只看該作者
唉....你鍾意啦....
原帖由 wayso 於 11-2-24 17:16 發表
吓...乜有樣睇架咩....
同你差唔多之嘛.... :lol


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


570#
發表於 11-2-24 17:19 |只看該作者
咩鍾意呀,我係好鍾意你架喎...
原帖由 littlecar 於 11-2-24 17:17 發表
唉....你鍾意啦....


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


571#
發表於 11-2-24 17:21 |只看該作者
咪啦...太多人鍾意我.....攪到我聽慣晒....

原帖由 wayso 於 11-2-24 17:19 發表
咩鍾意呀,我係好鍾意你架喎...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


572#
發表於 11-2-24 17:23 |只看該作者
我咪又係,比ak煩c 啦,幫我搞掂佢啦...
原帖由 littlecar 於 11-2-24 17:21 發表
咪啦...太多人鍾意我.....攪到我聽慣晒....


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


573#
發表於 11-2-24 17:24 |只看該作者
食咁多抗生素唔好架,有時阿囡有少少鼻水,我都係心樂信嗰隻提子汁佢飲,飲幾次就好番架喇,都幾WORK架!
原帖由 littlecar 於 11-2-24 17:16 發表
我都係架....通常都係呀仔病我先放飛機....呀仔真係煩氣....一停左抗生素就流鼻水...流左幾日又咳番.....我真係超擔心佢
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


574#
發表於 11-2-24 17:35 |只看該作者
你遇到AK 呢個熱情果...好難架.....鬼叫佢鍾意你呢類咩.....你好似好甘 MAN D 嘛....
原帖由 wayso 於 11-2-24 17:23 發表
我咪又係,比ak煩c 啦,幫我搞掂佢啦...


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


575#
發表於 11-2-24 17:38 |只看該作者
點呀?Twins~
原帖由 wayso 於 11-2-24 17:16 發表
吓...乜有樣睇架咩....
同你差唔多之嘛.... :lol


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


576#
發表於 11-2-24 17:44 |只看該作者
都叫轉移去你度囉,反正我地係twins...一樣啫...
原帖由 littlecar 於 11-2-24 17:35 發表
你遇到AK 呢個熱情果...好難架.....鬼叫佢鍾意你呢類咩.....你好似好甘 MAN D 嘛....


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


577#
發表於 11-2-24 17:44 |只看該作者
咩點啫..
你問過baby未呀...
原帖由 akina_yeung 於 11-2-24 17:38 發表
點呀?Twins~


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


578#
發表於 11-2-24 17:51 |只看該作者
我哋兩個人之間既感情,任何人既存在都只是宇宙中的星塵一樣微不足道,從來不存在「第三者」,我只需要你點頭,我們便走向地久天長的永恆。。。

夠唔夠浪漫先?!一餐飯,抵唔抵?!

原帖由 wayso 於 11-2-24 17:44 發表
咩點啫..
你問過baby未呀...


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


579#
發表於 11-2-24 18:03 |只看該作者
好明顯係目中無我...wayso 呢d野無代替品架....

te]原帖由 akina_yeung 於 11-2-24 17:51 發表
我哋兩個人之間既感情,任何人既存在都只是宇宙中的星塵一樣微不足道,從來不存在「第三者」,我只需要你點頭,我們便走向地久天長的永恆。。。

夠唔夠浪漫先?!一餐飯,抵唔抵?!

... [/quote]


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


580#
發表於 11-2-24 18:50 |只看該作者
呢d野用黎呃三歲細路仔都唔信啦,死野....
首歌都post左啦,去聽吓啦,幾好架...
原帖由 akina_yeung 於 11-2-24 17:51 發表
我哋兩個人之間既感情,任何人既存在都只是宇宙中的星塵一樣微不足道,從來不存在「第三者」,我只需要你點頭,我們便走向地久天長的永恆。。。

夠唔夠浪漫先?!一餐飯,抵唔抵?!

...

[ 本帖最後由 wayso 於 11-2-24 19:42 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo