興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 45698


561#
發表於 11-8-11 14:30 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 14:24
其實我以為自己仲有8-9堂, 點知係5堂.. 其實可唔可以叫佢車下架.. 我驚俾人用左我no. 喎...

:too ...

咁大件樹?

咁你 拿拿聲 打去叫 佢 up 返你比你聽....呢個月係幾時上過去跳


以前只係 up 冧把,真係幾易搞亂,但家陣要講埋 last name,已經冇咁易錯喇噃
不過如果係存心摶大霧就
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


562#
發表於 11-8-11 14:44 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 14:23
但你五六日.........毛跳得呀?

五唔跳得, 至多六跳一堂, 都剩番2堂.毛奶由豪兩堂俾佢架...
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


563#
發表於 11-8-11 14:46 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 14:30
咁大件樹?

咁你 拿拿聲 打去叫 佢 up 返你比你聽....呢個月係幾時上 ...

點解我會咁講, 就係因為上次我book 時, 佢寫錯我no. 點知個個no. 同我個姓一樣架.... 咁我就同佢講, 我唔係呢個no. 叫佢改番, 呢個情況出現兩次呀!!! 你話我驚唔驚, 我係驚一陣個個no. 既人book 時, 啲職員以為係我no. 而人地有無我咁誠實..........
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


564#
發表於 11-8-11 14:47 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 14:44
五唔跳得, 至多六跳一堂, 都剩番2堂.毛奶由豪兩堂俾佢架...

其實你孖堂跳到毛,好開心架

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


565#
發表於 11-8-11 14:48 |只看該作者
ricohui 發表於 11-8-11 14:28
二家姐里得咁少駛鬼駁堂咩...禾手頭揸緊12隻股呀仲有5日左右禾可以跳既日子咋.... ...

我計極都剩番1-2堂, 唔通豪俾佢????
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


566#
發表於 11-8-11 14:49 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 14:46
點解我會咁講, 就係因為上次我book 時, 佢寫錯我no. 點知個個no. 同我個姓一樣架.... 咁我就同佢講, 我唔 ...

你快d 打去...叫佢 up 返你個 attendance 你朱啦
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


567#
發表於 11-8-11 14:49 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 14:47
其實你孖堂跳到毛,好開心架

係呀, 上次我都想孖堂架, 但係后尾毛.. 等我試下星期六跳孖, 星期一就一堂, 星期二又孖咁就唔駛駁...
唔知亞女幾時先會叮一聲


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


568#
發表於 11-8-11 14:53 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 14:49
係呀, 上次我都想孖堂架, 但係后尾毛.. 等我試下星期六跳孖, 星期一就一堂, 星期二又孖咁就唔駛駁... ...
音配呀~~~~~~~~~~
重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


569#
發表於 11-8-11 14:56 |只看該作者
唔係配 就敬架喇
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


570#
發表於 11-8-11 15:06 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 14:56
唔係配 就敬架喇
hehe..團長里覺得用徑姣啲咩??
重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


571#
發表於 11-8-11 15:59 |只看該作者
又要去接囡,日日出出入入,真係會變黑炭頭
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


572#
發表於 11-8-11 16:55 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 15:59
又要去接囡,日日出出入入,真係會變黑炭頭
團長里應搵番個跟班ma....以里咁膏貴既濕粉要有個銀磅字先啱架
重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 14241


573#
發表於 11-8-11 23:23 |只看該作者
今晚遲到左..... 不過又係得1X人咋... 爽呀

點評

Bing.Jing  who is the coach ?  發表於 11-8-11 23:25
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


574#
發表於 11-8-11 23:27 |只看該作者
魔法.

話事話成日都話佢係香港腳先生, 有無人知係咩年份呀佢.
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


575#
發表於 11-8-11 23:28 |只看該作者
呢兩堂我都係佢到沖埋涼, 感覺好好呀... 但係JORDAN 就唔係好掂, 好細, 轉個身都唔得
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


576#
發表於 11-8-11 23:30 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 23:28
呢兩堂我都係佢到沖埋涼, 感覺好好呀... 但係JORDAN 就唔係好掂, 好細, 轉個身都唔得 ...

禾抗戰八年,do 係呢兩個月至開始享用企個 肉室
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


577#
發表於 11-8-11 23:31 |只看該作者
死啦, 食左幾口PANDAN CAKE, 而家肚仔係到大叫添...
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


578#
發表於 11-8-11 23:32 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-11 23:28
呢兩堂我都係佢到沖埋涼, 感覺好好呀... 但係JORDAN 就唔係好掂, 好細, 轉個身都唔得 ...

以前太子直頭冇呢支歌仔唱,all 個 liu 都要走出冷巷呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


579#
發表於 11-8-11 23:33 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 23:32
以前太子直頭冇呢支歌仔唱,all 個 liu 都要走出冷巷呀
吓.. 咁得人驚..... 咁只係說明左, 呢門生意有得做
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


580#
發表於 11-8-11 23:34 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-11 23:30
禾抗戰八年,do 係呢兩個月至開始享用企個 肉室
係呢, 你會唔會跳完同事頭婆水幾句架, 我見佢會同單單傾架
唔知亞女幾時先會叮一聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo