家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   26


大宅

積分: 3124


41#
發表於 14-2-14 01:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+大力大力+於+14-2-13+14:39+編

原帖由 大力大力 於 14-02-13 發表
本帖最後由 大力大力 於 14-2-13 14:39 編輯
如果呢個收益係年唔係月,我估我當初應該唔會 quit 左份都有 7皮幾既工作,三十幾歲就學人唔 do 吧。都係果句,一切只係幸運而已,最重要幾時都係謹慎理財~~



點評

happy+    發表於 14-2-14 09:23


大宅

積分: 2432


42#
發表於 14-2-14 10:06 |只看該作者

回覆:codeblue 的帖子

唔係好明,即4層已供完的樓套現出來買理財產品?




別墅

積分: 572


43#
發表於 14-2-14 13:29 |只看該作者
回覆 codeblue 的帖子

好厲害!!
我相信除左你本身係高薪人仕, 你C6都一樣係, 可能每年出幾十萬, 甚至幾百萬bonus~
可否分享你們如何滾存至如此大量資產?
以前有否炒樓?


子爵府

積分: 13847


44#
發表於 14-2-14 14:42 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-13 13:21
回覆 大力大力 的帖子

其實我地投資歷程回想起黎一切純粹幸運, 冇乜厲害可言...

每月30-35萬? 40歲唔夠? 2公婆不用做工?

請間師兄系咪富2代? 好羡慕啊, 分享下, 教下路啦....


男爵府

積分: 5355


45#
發表於 14-2-14 15:40 |只看該作者
大力大力 發表於 14-2-7 22:38
仲有我们從沒買過保险/储蓄保/基金/年金~

從未中過招~

咁債劵又如何, 聽人講有 1x% 回報, 唔知真定假


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


46#
發表於 14-2-14 15:50 |只看該作者
咁債劵又如何, 聽人講有 1x% 回報 , 唔知真定假

←←←← 债卷係有1x% 回報,多數係三四線公司/企業發的,希腊早幾年國债仲去到2,30厘,因有違约風險~

買入債卷要知道是那家發債机構,如果發債企業到期沒錢,就係違约,違约的債卷持有人會損失步分甚至全部本金~

小心~


!

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5355


47#
發表於 14-2-14 16:03 |只看該作者
大力大力 發表於 14-2-14 15:50
咁債劵又如何, 聽人講有 1x% 回報 , 唔知真定假

←←←← 债卷係有1x% 回報,多數係三四線公司/企業發的 ...

即係話揀對發債机構係有可能有咁高回報, 雷曼係咪就係發債機構, 除非係第二次雷曼就有可能渣都無?


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


48#
發表於 14-2-14 16:15 |只看該作者
除非係第二次雷曼就有可能渣都 無?

←←←← 有些公司係經銀行發售/配售,但那家公司係有机会倒閉,事實上雷債息率算低,好似4厘,但都出事,多數回報越高,風险越大~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5355


49#
發表於 14-2-14 16:28 |只看該作者
咁相比於 保险/储蓄保/基金/年金, 債劵係咪除買樓以外都可以考慮嘅一種投資呢, 因投資樓本金要大好多


子爵府

積分: 12592


50#
發表於 14-2-14 18:37 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-14 01:38
如果呢個收益係年唔係月,我估我當初應該唔會 quit 左份都有 7皮幾既工作,三十幾歲就學人唔 do ...
好勁好勁, 每月三十萬唔止幸運咁簡單啦, 你認為除左買樓有咩項目投資比較理想? 我而家只做人仔定期, 但息都唔係太多. 但多既又驚風險大


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


51#
發表於 14-2-14 19:04 |只看該作者
收30萬租一个月,假設有5%回報 (一般衹有2~3%),物業就價值 7200萬,一個三十多歲怎可草那麽多呢? 真係要教一下我們~


.

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3246


52#
發表於 14-2-15 00:33 |只看該作者

引用:回覆+大力大力+的帖子其實我地投資歷程回想

原帖由 codeblue 於 14-02-13 發表
回覆 大力大力 的帖子

其實我地投資歷程回想起黎一切純粹幸運, 冇乜厲害可言...
可唔可以分享一下心得 (真心請教)


大宅

積分: 3124


53#
發表於 14-2-15 01:24 |只看該作者
bestma 發表於 14-2-14 15:40
咁債劵又如何, 聽人講有 1x% 回報, 唔知真定假

係真的, 不過目前 15% YTM 既債劵已經係我夠膽買既極限...

簡單講一下, 想穩定收息, 其實債劵係一個幾唔錯既選擇, 當然其實債劵亦有債劵既風險:

1. 公司信貸評級愈低 -> 違約風險愈高 -> 息率愈高
2. 年期愈長 -> 利率風險愈高 -> 息率愈高

直接買債劵一般入場費 100K-200K USD, 主要 OTC Market 運作, 唔透明, 購買渠道唔多, 一般 retail bank D 友仔只會叫你買債劵基金, 因為你部份回報將會成為佢地既佣金同管理費...


大宅

積分: 3124


54#
發表於 14-2-15 02:35 |只看該作者
大力大力 發表於 14-2-14 19:04
收30萬租一个月,假設有5%回報 (一般衹有2~3%),物業就價值 7200萬,一個三十多歲怎可草那麽多呢? 真係要 ...

其實大家都明白, 現實中就算係幾勸力﹑有幾高收入, 單靠儲錢投資要突破某個瓶頸其實好難,
所以一切都係要講... 機遇, 呢樣野每個人都唔同, 冇人有 sure win 既方法,
將一切推倒重來我都冇信心能夠再做一次..

機遇幾時到? 冇人知, 但未到之前學好理財, 腳踏實地儲多一點彈藥,
咁機會一到你自然會比人多少少把握捉得住, 呢D 說話雖然好老土但係係事實~~

點評

TaiLoBo    發表於 14-2-23 10:56


男爵府

積分: 8588


55#
發表於 14-2-15 09:29 |只看該作者

引用:Quote:bestma+發表於+14-2-14+15:40+咁債劵

原帖由 codeblue 於 14-02-15 發表
係真的, 不過目前 15% YTM 既債劵已經係我夠膽買既極限...

簡單講一下, 想穩定收息, 其實債劵係一個幾唔 ...
真心請教,可以透露你買入邊隻債券嗎?


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


56#
發表於 14-2-15 10:20 |只看該作者
我真係計唔到可以三十多歲,怎可以每年穩定有400萬收入 ??

除非父母大畢淨下~


!

點評

Happymom2004  好難令人相信  發表於 14-2-22 18:26
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3124


57#
發表於 14-2-15 13:40 |只看該作者
gl 發表於 14-2-15 09:29
真心請教,可以透露你買入邊隻債券嗎?

你可以參考下呢條 link, 都有齊大陸主要高息債券
http://www.bocionline.com/files/bond_list_updates_3.pdf

基本上我買的大陸債券部份都係 6-13% YTM 都有,
只要盡可能唔好太集中一個公司或行業,
正常太平盛世好少公司會選擇違約, 就算真係大鑊如雷曼破產,
債券持有人最後都能拿回部份本金, 至少好過買股票...


別墅

積分: 537


58#
發表於 14-2-15 19:52 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-15 13:40
你可以參考下呢條 link, 都有齊大陸主要高息債券
ttp://www.bocionline.com/files/bond_list_updates_3.p ...
月入三十萬真係好勁,唔知你D債券有無係雷曼之後買入呢?果時好多都有3x% YTM,可惜當時我無流動資金去入市,而家普遍都跌到落只有8-9%


大宅

積分: 3124


59#
發表於 14-2-15 20:38 |只看該作者
xirain 發表於 14-2-15 19:52
月入三十萬真係好勁,唔知你D債券有無係雷曼之後買入呢?果時好多都有3x% YTM,可惜當時我無流動資金去入市 ...

我都想, 但當時我仲打緊工, 擔心緊唔知仲有冇得撈... 有錢都未必夠膽買...


別墅

積分: 572


60#
發表於 14-2-15 21:48 |只看該作者
真係唔熟債券, 其實債券違約的情況一般有幾多? 好景和唔好景有幾大差別?
有什麼途徑可認識多一點債券?
Thanks~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo