自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


男爵府

積分: 8468

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 14-7-24 11:37 |只看該作者
事件 1 : 國x - 香港去雪梨

- 去到候機室 , d b6 全部打橫訓晒 d 位 , 攪到冇位坐

- 明明話 1 人 1 個 hand carry , d b6 , 背袋 1 大個 , 1 個唿 , 仲有幾袋野 .

- 有人坐輪椅 , 去到機就會轉細 d 輪椅 , 因為條走廊細 , 有個香港人, 明知人地整緊 , 死要行埋 d 仲要拖住個唿 , 阻住左人轉位 , 叫佢推返出 d , 佢竟然叫人地推入去轉囉 , 仲要唧唧聲話人阻住佢, 一 d 品都冇 .

- 我明明拎左份報紙 , 去一去厠所返來就比人拎左 , 真係 cheap到冇人有 !

- 通常飛機上都會預吉幾個位 , 比 d 空姐休息 or 比 d 唔舒服人仕坐 , 有個 b6 女人 , 粒聲唔出坐埋去 , 空姐同佢講唔可以坐 , 扮唔識聽 , 唔走 , 終於攪到有 3 個空姐 , 粵 , 國 , 英語同佢講 , 佢至黑晒面走 .

事件 2 : 國x - 雪梨去香港

- 又係 b6 , 1 家 4 口 , 4 個唿 , 3 -4 箱紙盒 , 仲有手揪成 20 個膠袋同紙袋 , 攪到上機時 , 唔比佢地上 , 因為超晒 limited .

- 大家排緊時隊上機 , b6 1 家幾口, 唔排隊打晒尖 !

- 派緊餐時 , 又係 b6 , 都未到佢地 , 就要空姐比佢地先 , 唔比又嘈 !

- 唔好話 d b6人, 連香港人都大大聲講野 , 真係好嘈 !

點評

CALVEN    發表於 14-7-25 20:06


男爵府

積分: 8440


42#
發表於 14-7-24 11:42 |只看該作者

回覆:fatchu@home 的帖子

去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報紙睇,但有除鞋又行為粗魯,心諗冇理由個日本人行為咁架。點知差唔多落機行過佢隔離見佢份報紙~~~調轉左黎睇

點評

Arielchan  佢點解要甘做  發表於 14-7-25 11:04


象牙宮

積分: 235774


43#
發表於 14-7-24 11:46 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

年頭返加拿大,不停有小氣流,成日要扣安全帶,去廁所都比空少哦!有個鬼佬唔訓睇風景,係要開窗,空少叫佢關窗唔好騷擾人訓,佢就鬧返人轉頭


珍珠宮

積分: 36665


44#
發表於 14-7-24 11:47 |只看該作者

引用:去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報

原帖由 happyyee 於 14-07-24 發表
去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報紙睇,但有除鞋又行為粗魯,心諗冇理由個日本人行為咁架。點知差 ...
wahahaha咁都得?!咩事呀



禁止訪問

積分: 602


45#
發表於 14-7-24 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1040


46#
發表於 14-7-24 11:50 |只看該作者

回覆:happyyee 的帖子

我都見過




子爵府

積分: 13570


47#
發表於 14-7-24 11:51 |只看該作者
happyyee 發表於 14-7-24 11:42
去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報紙睇,但有除鞋又行為粗魯,心諗冇理由個日本人行為咁架。點知差 ...

百密一疏


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


48#
發表於 14-7-24 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13137

畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 14-7-24 12:19 |只看該作者

引用:去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報

原帖由 happyyee 於 14-07-24 發表
去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報紙睇,但有除鞋又行為粗魯,心諗冇理由個日本人行為咁架。點知差 ...
唔好以為日本人好斯文,我有次去大板,d日本人都好粗魯,有個日本男除哂鞋q哂腳咁,臭到呢


子爵府

積分: 11600

hashtag影視迷勳章


50#
發表於 14-7-24 12:38 |只看該作者

回覆:icycutekatie 的帖子

影無問題,但你影人地都問下人地先law


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


51#
發表於 14-7-24 13:34 |只看該作者

引用:去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報

原帖由 happyyee 於 14-07-24 發表
去日本, 有個打扮似大6一上機就攞份日本報紙睇,但有除鞋又行為粗魯,心諗冇理由個日本人行為咁架。點知差 ...
冇料扮4條


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


52#
發表於 14-7-24 13:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 happyyee 於 14-07-24 發表去

原帖由 Starjennie 於 14-07-24 發表
唔好以為日本人好斯文,我有次去大板,d日本人都好粗魯,有個日本男除哂鞋q哂腳咁,臭到呢

...
我諗起蠟筆小新個爸爸,有嚴重腳臭


大宅

積分: 4264


53#
發表於 14-7-24 14:00 |只看該作者
講飛機滴汗嘢,唔知係我黑仔定點,次次飛,次次都滴哂汗,剩係講最滴汗個幾件:

事件一:CX,HK飛上海 OR 上海返HK

每次要飛上海,我一定會中嘅就係-廁所無鎖門. 我見到個門鎖係綠色,就好自然推門入去,跟住就係見到D八月十五同私處,再之後比人鬧做咩推開隻門.唉....我一年中最少5-7次,試過同一班機中3次.

事件二:CX,HK飛上海

上上海預咗多B6,好正常咁我前後左右都係B6,未起飛坐係另一路邊位個B6伯除鞋踩上我個位個扶手放佢D行李上個艙(我坐中間個行路邊位,隻手仲係個扶手上面).佢個下體仲差D撞到我個頭.
到坐我隔離係個打扮到好似個貴婦樣嘅B6.點知一起飛,個B6伯同個貴婦一齊作嘔,我仲要夾係中間.我隻手就即刻放係安全帶個度,諗住佢哋一嘔就要彈起,雖然佢哋最後都嘔唔出,但係佢哋係2個鐘嘅機程,作嘔咗個幾鐘呢,嚇都嚇死.

事件三: CX Rome返HK (依件最滴汗)

我坐左路邊,有對B6母子座中間右邊路邊係我上司,點知人哋爸爸問我上司可唔可以同佢調位,咁我上司又好好人咁調咗...咁跟住個12個鍾完全係一個惡夢.

首先,佢哋有一個成3呎高嘅背囊死都要放係腳前,空姐講極都唔聽,佢話比人攞咗點算?直到空姐話你唔放上去係唔會起飛,先肯放好.

跟住,佢哋一家當咗係自己屋企咁,不停大聲講嘢,係堅大聲,個刻真係好滋擾,唉.一直嘈,唔識點襟睇電視又嘈,個小朋友就不停轉位再轉位,轉咗位個電視再唔識黠襟,再嘈,佢係2個鐘之內起碼調咗10次位.唉...

戲肉就係食完餐,收好哂D餐具開始,對父母好似慾火焚身咁,已經係咀咀呀,脷呀,反白眼呀,個爸爸對手仲放係媽媽個胸上面.我望住都照摸個吓好攞膽.點知到個小朋友訓咗,熄咗燈仲恐怖.佢哋係我隔離就係摷同摸,仲要加埋個D急促呼吸聲,我忍無可忍話佢哋,佢哋居然繼續.我搵空姐問有無位可以調,但係個日無吉位,無得調,剩係叫我忍耐吓.佢哋仲要攪足我睇咗兩部戲嘅時間.

好喇,到個小朋友起咗身就停咗,之前咪話個3呎高背囊嘅?撞鬼裡面全部係碗面,我眼見都有6-7個.跟住嘅時間佢哋就不停輪流食面,不停"雪雪"聲,唉.....我成程機一分鐘都無訓過.

以上真係親身經歷,唔係老作,亦都無加盬加醋.

點評

jpangel    發表於 14-7-26 13:12
catcatcati  好慘!  發表於 14-7-26 13:06
胡車兒  點解唔拍片啊,唔信佢   發表於 14-7-26 12:36
CALVEN    發表於 14-7-25 20:13
foggyao    發表於 14-7-25 11:38
manfatcentre  拍四仔咩!咁鬼大食   發表於 14-7-25 01:40
Charlotte_mom  好經典  發表於 14-7-24 17:10
tochest  辛苦你了  發表於 14-7-24 14:21


子爵府

積分: 14116


54#
發表於 14-7-24 14:38 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

我前boss話佢試過搭飛機見過會飄嘅小朋友(佢有陰陽眼的),仲係長途機(香港/加拿大),我覺得超恐怖。

點評

mrshau  真係有小飄的  發表於 14-7-24 22:12
mrshau  係,某公司其中一架機   發表於 14-7-24 22:11
icycutekatie   咁驚  發表於 14-7-24 20:23


珍珠宮

積分: 36665


55#
發表於 14-7-24 20:16 |只看該作者

引用:講飛機滴汗嘢,唔知係我黑仔定點,次次飛,次

原帖由 Tris 於 14-07-24 發表
講飛機滴汗嘢,唔知係我黑仔定點,次次飛,次次都滴哂汗,剩係講最滴汗個幾件:

事件一:CX,HK飛上海 OR 上海返H ...
嘩 你完全好似睇真人show 咁,有走唔甩! 難為晒

不過真係唔明點解唔鎖門, 第一次唔鎖正常俾人開門都會即刻鎖番。 但係佢哋都係繼續由得佢, 之後第2,3,4 個開門都中招睇晒。


大宅

積分: 2763


56#
發表於 14-7-24 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+unkujoh+於+14-07-24+發表本

原帖由 icycutekatie 於 14-07-24 發表
唔知道, 我隔離嘅有米b6 先生 全程機除咗鞋,翹腳, 搭上我張凳到 ( 十幾個鐘) 當時我已經怕咗佢哋, 唯 ...
我同妳有同一經歷。
我坐「趕農」由香港去東京,我坐窗口位,後面坐左B6,架機一起飛佢就除鞋將自己對腳\"long\"左我個靠窗的扶手柄個度,我唔知道放隻手埋去,摸到佢隻腳嚇死我。照道理我既尖叫聲一定會令一個正常人知道佢呢個舉動係幾咁令人不安,不過佢完全無動於衷,於是我都唔客氣咁攞左本飛機的雜誌捲起,然後一野打落去,佢當然縮都縮唔切,我雖然悪但成程機佢無再咁做!



點評

amazingbb123  打得好!  發表於 14-7-26 13:16
jpangel    發表於 14-7-26 13:13
懿仔媽媽  你好勁  發表於 14-7-25 16:25
foggyao  勁  發表於 14-7-25 11:39
Arielchan    發表於 14-7-25 11:12
samcow  同空姐講啦  發表於 14-7-25 10:00
emmiedustie  勁!!!!  發表於 14-7-25 02:18
Kirsten    發表於 14-7-25 00:50


珍珠宮

積分: 36665


57#
發表於 14-7-25 00:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 icycutekatie 於 14-07-24 發

原帖由 草莓囡囡 於 14-07-24 發表
我同妳有同一經歷。
我坐「趕農」由香港去東京,我坐窗口位,後面坐左B6,架機一起飛佢就除鞋將自己對腳"l ...
你好勇呀 敢打落去佢隻腳到! 我驚咗佢哋同班朋友, 所以唔敢出聲


伯爵府

積分: 18374


58#
發表於 14-7-25 01:29 |只看該作者

引用:究竟有咩航線先會少D B6

原帖由 unkujoh 於 14-07-24 發表
本帖最後由 unkujoh 於 14-7-24 11:08 編輯

究竟有咩航線先會少D B6?
klm有好多呀?too bad


珍珠宮

積分: 36665


59#
發表於 14-7-25 01:49 |只看該作者
其實好似間間公司都有


禁止訪問

積分: 12729


60#
發表於 14-7-25 02:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo