自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9200


41#
發表於 14-11-7 13:18 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

我仲頂癮,前日係樓下飲茶,通常都係老公去攞位先,跟手叫野食,我係屋企做完D手尾才到茶樓,去到見到有兩個阿婆一齊座,好平常,我攞起碟米粉食,點知有個厚多士阿婆指住我食碟粉話,咁耐先落黎食,碟粉都凍洒啦,有乜好食,我頂......我就眼都唔望佢一眼一路食一路話:食個果都唔出聲,關妳鬼事咩,多事,佢即時無癮收聲。


大宅

積分: 3365


42#
發表於 14-11-7 13:21 |只看該作者


男爵府

積分: 7746


43#
發表於 14-11-7 13:26 |只看該作者

引用:我仲頂癮,前日係樓下飲茶,通常都係老公去

原帖由 爽爽 於 14-11-07 發表
我仲頂癮,前日係樓下飲茶,通常都係老公去攞位先,跟手叫野食,我係屋企做完D手尾才到茶樓,去到見到有兩 ...
阿婆咁厚多士呀。。。

好悶呀...


大宅

積分: 4404


44#
發表於 14-11-7 13:29 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

我明樓主!個point係,佢覺得人無禮貌!唉,不過算啦,無謂少少野激親自己。



禁止訪問

積分: 1298


45#
發表於 14-11-7 13:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MaibubuuG+於+14-11-07+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7649


46#
發表於 14-11-7 15:00 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

習慣了


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo