自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   11


男爵府

積分: 8399


41#
發表於 14-12-27 16:28 |只看該作者

引用:一澳幣幾多港紙吖?好想食

原帖由 十分鐘 於 14-12-27 發表
一澳幣幾多港紙吖?好想食
一蚊澳紙係hkd6.x 咋

點評

wcpcelia    發表於 14-12-27 17:09


男爵府

積分: 8399


42#
發表於 14-12-27 16:30 |只看該作者

引用:點解你地買到咁平嘅?我住melbourne 次次見

原帖由 Dwmn 於 14-12-27 發表
點解你地買到咁平嘅?我住melbourne 次次見到都要幾蚊一公斤
Apricot preserve + almond ...
Melbourne有冇大型market架?果啲地方先至平架

我咁啱有puff pastry喎等我上網搵下點整先


男爵府

積分: 8399


43#
發表於 14-12-27 16:32 |只看該作者

引用:但係香蕉好貴呢!

原帖由 prettybabe 於 14-12-27 發表
但係香蕉好貴呢!
唔會呀超市有時$2/kg,樓上有JM話$5箱都有


男爵府

積分: 8399


44#
發表於 14-12-27 16:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emimi 於 14-12-27 發表我朋

原帖由 我係c奶 於 14-12-27 發表
澳洲產的牛油果好貴,3個幾銀一隻
都唔會呀,我通常買$4/3個,好靚好新鮮架



珍珠宮

積分: 30685


45#
發表於 14-12-27 16:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我係c奶+於+14-12-27+發表澳

原帖由 henry102 於 14-12-27 發表
都唔會呀,我通常買$4/3個,好靚好新鮮架
4月個時好貴




男爵府

積分: 8399


46#
發表於 14-12-27 16:36 |只看該作者

引用:最近 D 芒果靚到不得了,甜又香,核又細

原帖由 jump.jump 於 14-12-27 發表
最近 D 芒果靚到不得了,甜又香,核又細
呢排芒果係喪食啦


男爵府

積分: 8399


47#
發表於 14-12-27 16:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 henry102 於 14-12-27 發表我

原帖由 lovemy2kids 於 14-12-27 發表
焗pie,做cake同送 d 比鄰居
話口未完,我鄰居就拿咗袋cherries嚟喇
1419669603633.jpg


伯爵府

積分: 18117


48#
發表於 14-12-27 16:46 |只看該作者

回覆:澳洲啲水果真係平到離晒譜

夏天真係食生果的好季節
我屋企有cherries, apricots, nectarines, mangoes, grapes, strawberries, pears, apples & bananas

早餐&甜品日日輪住食

apricots整豬扒汁都好正


男爵府

積分: 6617


49#
發表於 14-12-27 16:50 |只看該作者

回覆:澳洲啲水果真係平到離晒譜




男爵府

積分: 8399


50#
發表於 14-12-27 16:50 |只看該作者

引用:夏天真係食生果的好季節我屋企有cherries,

原帖由 amakvt 於 14-12-27 發表
夏天真係食生果的好季節
我屋企有cherries, apricots, nectarines, mangoes, grapes, strawberries, pears, ...
咦豬扒汁正喎,唔知你點煮架呢?


瑪瑙宮

積分: 129372

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 14-12-27 16:51 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


52#
發表於 14-12-27 16:53 |只看該作者

回覆:澳洲啲水果真係平到離晒譜




伯爵府

積分: 18117


53#
發表於 14-12-27 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 amakvt 於 14-12-27 發表夏天

原帖由 henry102 於 14-12-27 發表
咦豬扒汁正喎,唔知你點煮架呢?
生果2/3切大片或一半,另外1/3打爛或渣汁+糖,少少鹽&vinegar煑到杰身

其他生果如水蜜桃,蜜桃,芒果同橙配煎豬扒/豬柳都好醒胃


男爵府

積分: 8399


54#
發表於 14-12-27 17:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 henry102 於 14-12-27 發表咦

原帖由 amakvt 於 14-12-27 發表
生果2/3切大片或一半,另外1/3打爛或渣汁+糖,少少鹽&vinegar煑到杰身

其他生果如水蜜桃,蜜桃,芒果同橙 ...
超正呀,可以用來清過多嘅生果,多謝你分享


珍珠宮

積分: 30846


55#
發表於 14-12-27 17:28 |只看該作者

引用:我老公今日買咗箱超新鮮apricots,只係$6/5

原帖由 henry102 於 14-12-27 發表
我老公今日買咗箱超新鮮apricots,只係$6/5kg,我諗住用乾燥機乾一部份,又或者整下jam,唔知jms仲有咩idea ...
即係36HK$有十幾磅?,恨死我D啦




水晶宮

積分: 60438


56#
發表於 14-12-27 18:10 |只看該作者

回覆:澳洲啲水果真係平到離晒譜






伯爵府

積分: 18117


57#
發表於 14-12-27 18:11 |只看該作者
henry102 發表於 14-12-27 17:07
超正呀,可以用來清過多嘅生果,多謝你分享
我仲好鍾意用生果嚟煲湯㗎
蘋果,珍珠梨,蜜瓜,哈蜜瓜等等
加埋雪耳夠0西滋潤


珍珠宮

積分: 33430


58#
發表於 14-12-27 18:16 |只看該作者

回覆:澳洲啲水果真係平到離晒譜






珍珠宮

積分: 30874

大廚勳章


59#
發表於 14-12-27 18:19 |只看該作者

回覆:澳洲啲水果真係平到離晒譜






子爵府

積分: 10181


60#
發表於 14-12-27 18:32 |只看該作者
好中意食水果,澳洲芒香港賣$30個

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo