網購天地

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   101


象牙宮

積分: 235774


41#
發表於 15-5-30 14:27 |只看該作者

引用:試左用薯仔皂洗洗手盆同浴缸,好乾淨,啲水

原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表
試左用薯仔皂洗洗手盆同浴缸,好乾淨,啲水龍頭仲立立令。
係咪就用用?溝水?心思思想買,但要買3件先包郵


大宅

積分: 4302


42#
發表於 15-5-30 16:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表試左用

原帖由 無話可說 於 15-05-30 發表
係咪就用用?溝水?心思思想買,但要買3件先包郵
我有溝水放樽仔備用,但店主不建議,他說怕天氣潮濕會發霉。

係呀,要買3斤先包邮,我上次買左2斤,再買左幾塊沖涼皂,已經過58蚊可以包邮。

店主仲好好人,送左兩塊其他皂(係正常size)同起泡網俾我呀。


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


43#
發表於 15-5-30 17:46 |只看該作者

回覆:淘手工皂

原來買3kg包郵 ?
我見要10郵費 所以放棄
第一次買手工皂 所以想買少少試試


象牙宮

積分: 235774


44#
發表於 15-5-30 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-30 發表係

原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表
我有溝水放樽仔備用,但店主不建議,他說怕天氣潮濕會發霉。

係呀,要買3斤先包邮,我上次買左2斤,再買左 ...
咁,有無用黎洗碗?唔理喇,買一件試下先,最多比運費!



大宅

積分: 4302


45#
發表於 15-5-30 22:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表我有溝

原帖由 無話可說 於 15-05-30 發表
咁,有無用黎洗碗?唔理喇,買一件試下先,最多比運費!
我有用黎洗碗同牛奶煲,個煲原先有好多漬,我用洗潔精同百潔布都洗唔到,一直由得佢,今晚整完野用薯仔皂試下,點知冇哂啲漬,終於白雪雪,好開心。


大宅

積分: 1979


46#
發表於 15-5-30 22:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+無話可說+於+15-05-30+發表咁

原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表
我有用黎洗碗同牛奶煲,個煲原先有好多漬,我用洗潔精同百潔布都洗唔到,一直由得佢,今晚整完野用薯仔皂試 ...
你噤講我好想買




大宅

積分: 4302


47#
發表於 15-5-30 22:16 |只看該作者

引用:原來買3kg包郵

原帖由 紫色線 於 15-05-30 發表
原來買3kg包郵 ?
我見要10郵費 所以放棄
第一次買手工皂 所以想買少少試試
佢係一斤斤計,一斤有3塊,真係有排用,所以我都係買兩斤試下,原來唔夠三斤要成10蚊運費,咁又好似唔係咁抵。


大宅

積分: 4302


48#
發表於 15-5-30 22:26 |只看該作者

回覆:淘手工皂

補番幅相先。但我冇影幅未洗前嘅煲樣,因為冇諗住會洗得咁乾淨。
1432995853906.jpg


大宅

積分: 4302


49#
發表於 15-5-30 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表我有用

原帖由 Fankary 於 15-05-30 發表
你噤講我好想買
我都係買黎試下咋,諗住又唔係好貴,唔得最多嘥幾拾蚊。


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


50#
發表於 15-5-30 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 紫色線 於 15-05-30 發表原來

原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表
佢係一斤斤計,一斤有3塊,真係有排用,所以我都係買兩斤試下,原來唔夠三斤要成10蚊運費,咁又好似唔係咁 ...
1斤=1kg ?
係所以皂 total 3斤包郵嗎?


大宅

積分: 4302


51#
發表於 15-5-30 22:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表佢係一

原帖由 紫色線 於 15-05-30 發表
1斤=1kg ?
係所以皂 total 3斤包郵嗎?
大陸1斤唔知係咪等於1公斤,如果係就等於1kg。


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 15-5-31 02:02 |只看該作者
本帖最後由 ru_663th 於 15-5-31 02:04 編輯
無話可說 發表於 15-5-24 12:20
我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再 ...

請問濕疹(手腳)好痕, 用咩皂好?


象牙宮

積分: 235774


53#
發表於 15-5-31 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表佢係一

原帖由 紫色線 於 15-05-30 發表
1斤=1kg ?
係所以皂 total 3斤包郵嗎?
大陸1斤,大約香港500g左右!


象牙宮

積分: 235774


54#
發表於 15-5-31 10:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 紫色線 於 15-05-30 發表1斤=

原帖由 藍莓 於 15-05-30 發表
大陸1斤唔知係咪等於1公斤,如果係就等於1kg。
大陸1斤等於香港500g左右咋!所以唔係好多


象牙宮

積分: 235774


55#
發表於 15-5-31 10:37 |只看該作者

引用:Quote:無話可說 發表於 15-5-24 12:20 我同

原帖由 ru_663th 於 15-05-31 發表
本帖最後由 ru_663th 於 15-5-31 02:04 編輯
唔知呀!我同阿仔用中藥皂,加牛奶皂!之前有用西藥膏,醫好一半先


大宅

積分: 4056


56#
發表於 15-6-10 17:03 |只看該作者
本帖最後由 @日落@ 於 15-6-10 17:05 編輯
藍莓 發表於 15-5-30 22:11
我有用黎洗碗同牛奶煲,個煲原先有好多漬,我用洗潔精同百潔布都洗唔到,一直由得佢,今晚整完野用薯仔皂試 ...

好吸引喎! 本身都有用茶籽粉間唔中省下蹟但每用完一次就覺得塞洗碗盆, 等我又試下先

請問份量要幾多?


複式洋房

積分: 171


57#
發表於 15-6-10 19:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-26 發表你先生

原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表
呢個,都係年頭開始用,已經好得七七八八!洗完會好鞋,要用少少護髮素,但唔可以多,因為掂到頭皮會再痕過 ...
有冇link?


象牙宮

積分: 235774


58#
發表於 15-6-10 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表呢

原帖由 maning 於 15-06-10 發表
有冇link?
舖名,養老家手工皂


大宅

積分: 4069


59#
發表於 15-6-12 01:00 |只看該作者
藍莓 發表於 15-5-30 22:26
補番幅相先。但我冇影幅未洗前嘅煲樣,因為冇諗住會洗得咁乾淨。
搵唔到薯仔皂,可唔可以俾條LINK我?THX


大宅

積分: 4302


60#
發表於 15-6-12 08:03 |只看該作者

引用:Quote:藍莓 發表於 15-5-30 22:26 補番幅相

原帖由 kitty2234 於 15-06-12 發表
搵唔到薯仔皂,可唔可以俾條LINK我?THX
淘宝商品:【Slr\'s Soap】手工皂强力土豆马铃薯家事皂19元500g 3斤包邮 http://b.mashort.cn/S.dIMZ?sm=506ad6 (👉👉👉复制整段信息,打开手机淘宝可直接访问👈👈👈)


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo