親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2967


41#
發表於 15-8-23 17:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 POSM 於 15-08-19 發表Oh no.

原帖由 leungheicat 於 15-08-19 發表
今早9點9去到~入場要時間!條條隊超多b6!9點55入到去⋯跑去frozen village 拎飛再排10mins..拎到2點幾個場 ...
請問walkin 排咗幾耐呀?


大宅

積分: 2698


42#
發表於 15-8-23 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leungheicat+於+15-08-19+發

原帖由 紫蘿蘭 於 15-08-23 發表
請問walkin 排咗幾耐呀?
1個鐘!第二場!之後個d要等幾個鐘




子爵府

積分: 11863


43#
發表於 15-8-24 23:03 |只看該作者

引用:我超增大熱天時去排隊,仲要至少半個鐘。都

原帖由 瀟灑兔兔 於 15-08-23 發表
我超增大熱天時去排隊,仲要至少半個鐘。都唔明個Fd渣住張年卡一個禮拜去一次,比我去一次已經唔想去第二次 ...
下,一星期去一次唔悶咩?車$都唔平。


珍珠宮

積分: 41839


44#
發表於 15-8-24 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 瀟灑兔兔 於 15-08-23 發表我

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-24 發表
下,一星期去一次唔悶咩?車$都唔平。
好多
入面太多幻想,脫離現實,只需要飲飲食食同玩,忘記晒屋企仲有咩做 。我每次去完返出嚟好痛苦 。可能每星期去一次嗰啲人就係想有個地方脫離現實。



子爵府

積分: 11863


45#
發表於 15-8-24 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pinkmoon 於 15-08-24 發表下

原帖由 咖央 於 15-08-24 發表
好多
入面太多幻想,脫離現實,只需要飲飲食食同玩,忘記晒屋企仲有咩做 。我每次去完返出嚟好痛 ...
只是第一次去才有这感覺。每次去也觉得好商業化,D野食又貴。


珍珠宮

積分: 41839


46#
發表於 15-8-24 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 咖央 於 15-08-24 發表好多入

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-24 發表
只是第一次去才有这感覺。每次去也觉得好商業化,D野食又貴。
仲有最痛苦係由正門(火車下面)行去巴士站,好遠,要10分鐘!r8仲要20分鐘先一班,我坐鐵路又唔啱,每次我一定要計好時間,正點趕上r8巴士再轉a車,趕唔遲就會miss埋a車有排等!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo