單親天地

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 9847


41#
發表於 15-10-17 15:53 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-4 15:21
我屋企人我朋友都有眼見。我老公對我仲衰過隻狗
淨係顧住屋企人。我係排最尾。我地位仲低過佢班朋友。
事件 ...
個男狗(覺得唔係人)咁賤,離開係岩,帶三小孩搵政府幫,咪比佢地幫晒d大陸人,香港都好多要人幫,


大宅

積分: 4698

畀面勳章


42#
發表於 15-10-19 07:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CHLOEJELLY 於 15-10-04 發表

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
佢結婚之前同左我一齊三年。
都唔係咁。對我好好。
但結完婚就
請問呢三年裡面,你地點相處?普通剩出街見面?定有間中一齊住? 若無心情唔使覆我的。你都要保重身體。


珍珠宮

積分: 39335


43#
發表於 15-10-19 10:14 |只看該作者

引用:前日佢又郁手。今次原因係佢冇返工話去左返

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-14 發表
前日佢又郁手。
今次原因係佢冇返工話去左返工跟住同班fd去唱k冇同我講。佢醉住返屋企我先知。仲嘔到成廁所 ...
點解你咁大個人會成日無錢同個女食野?


子爵府

積分: 13711


44#
發表於 15-10-19 13:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pizzababy0809+於+15-10-14+

原帖由 loklok286 於 15-10-19 發表
點解你咁大個人會成日無錢同個女食野?
我不能理解的這樣的條件還要不停的生





珍珠宮

積分: 39335


45#
發表於 15-10-20 10:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 loklok286 於 15-10-19 發表

原帖由 flowerrain 於 15-10-19 發表
我不能理解的這樣的條件還要不停的生
無錢而生細路既人好多,但係唔識申請緩助幫自己同仔女解決食既問題我第一次見。


子爵府

積分: 10805


46#
發表於 15-10-21 03:03 |只看該作者

回覆:pizzababy0809 的帖子

連續生三個,你好傻呀,心痛你


民房

積分: 6


47#
發表於 15-10-21 22:08 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-14 03:57
前日佢又郁手。
今次原因係佢冇返工話去左返工跟住同班fd去唱k冇同我講。佢醉住返屋企我先知。仲嘔到成廁所 ...

我老公經常飲醉酒鬧我同我嗌交,佢今年終於都出手打我。我第二曰就去咗社會福利署救助。
社工會比到好多有用意見比你,希望樓主盡快去社署搵社工,你既情況好需要人比有用既幫忙比你。
另外,如果想離婚又怕無咗仔女撫養權的話,建議你下次再比人打,應立即報警,你可以帶埋D細路去臨時住所暫避,有多D人包括社工知道你既情況,你會得多D幫助。
希望幫到你。


禁止訪問

積分: 155


48#
發表於 15-10-22 02:48 |只看該作者

回覆:pizzababy0809 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 155


49#
發表於 15-10-22 02:53 |只看該作者

回覆:pizzababy0809 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 15-10-22 06:17 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

你屋企人甘錫你 帶你脫苦海有家人支持 就容易得多,佢打你同媽媽 報警 備案 鄰居做正人

佢暴力對一個大肚婆

上到庭都唔一定判小朋友跟佢

加油


大宅

積分: 2968


51#
發表於 15-10-22 10:41 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

咩都唔使諗,趁佢唔係屋企,小心D,同家人一起搬回屋企,趁未生,依D男人,要快走,趁未做成大傷害係指你身體,一齐靠自己……


複式洋房

積分: 474


52#
發表於 15-10-29 20:07 |只看該作者
你揾社署求救啦,唔好又見冇嘈冇事冇幹幾日就唔理,21歲我睇到都心痛


大宅

積分: 2820

育兒性格勳章


53#
發表於 16-1-6 02:11 |只看該作者
3個都咁有勇氣


大宅

積分: 3567


54#
發表於 16-1-6 19:58 |只看該作者
樓主,我同你都一樣21歲,但我無你咁傻,原諒我直接,我真係5明點解你咁大個人成日都話無錢搭車無錢同個女食飯,你老公大你一歲,2個都後生,明顯無穩定經濟條件,之後你婚後知佢變左做咁既人,平時5知你地點相處,你仲肯同佢生咁多個,生小朋友不怪你,但知道另一半咁,就好為自己打算,搵份parttime有私己等自己有錢伴係身


大宅

積分: 2603


55#
發表於 16-1-6 23:32 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

一個照顧三個一定好辛苦,好彩樓主21歲,加油呀樓主!


大宅

積分: 2876


56#
發表於 16-1-7 00:22 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

睇返樓主舊帖應該到左預產期,唔知係咪坐緊月呢?




男爵府

積分: 6304


57#
發表於 16-1-7 09:43 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

唉!天真無腦,害死下ㄧ代,真係吾明啲咁既賤男當你係乜心照啦?


子爵府

積分: 10589


58#
發表於 16-1-7 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lovely媽咪+於+15-10-04+發表

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
我屋企人我朋友都有眼見。我老公對我仲衰過隻狗
淨係顧住屋企人。我係排最尾。我地位仲低過佢班朋友。
事件 ...
你媽願意幫你,咁就走啦,佢都唔當你係人




男爵府

積分: 6304


59#
發表於 16-1-9 12:03 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

你一拖3走得去邊?我係你就更加要報警備䅁,跟住就有社工幫助一步一步脫苦海,不過最終都係要自己堅強生活落去,路係自己行起碼你有媽媽幫助雙糧!


大宅

積分: 2795


60#
發表於 16-1-9 15:14 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

咁你同唔同佢一齊都無分別呢個人唔比錢你,你就自己養返娘家


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo