爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 16018


41#
發表於 15-11-23 17:10 |只看該作者
回覆 Connielai 的帖子

小安毋燥。呢 3 年唔知係咪流年不利,俾人撞過3 次,自己撞人1 次。呢D 野都叫做有點經驗。
你而家手上當日警察俾你既只不過係一個報案既檔案號碼。
1)一般而言,你無傷亡情況,警察都叫你儘量私了 (其中有好多原因,好難一下子講解釋晒,不過肯定包括警察想做少多不如做少)。
個檔案號碼應該有效 2 個星期,如果 兩星期之內無人報案,佢就自動取消 (即係唔駛做野)。
2)如果兩方在兩星期之內無法達成協議就有人要正式報案,警察就要做野,約雙方司機,証人,上去俾口供同提供証據以便調查。
3)調查完成之後,警察就根據結果睇下點樣提出檢控。咁單O野就進入司法程序。過埋司法程序之後單意外涉事者就可以跟據法庭判決以民事追討。

而家你單野係(1) 者,其實去到 (2) 都可以和解;當然(1) 就最好喇,警察就FILE 都唔駛開,又自動消案。
如果你想私了既,你而家要做既就係聯絡對方,協議好條件。就根據協議好既條件解決。
一般都係賠錢。你信得佢過咪過數俾佢算囉,再用SMS 或WHATAPPS 俾你話收到和解賠償,意外責任到此為止。信唔過佢既咪用早一兩個月有人係到POST 過一份交通意外和解書文本,睇落都OK,你搵下,印一式兩份。大家約見面,簽埋份協議書,支票俾錢就攪掂囉。OK?
講左都好長氣了,如果有咩傾唔掂你再開新 POST 問喇。


侯爵府

積分: 20238

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 15-11-23 17:44 |只看該作者
回覆 sf013hk 的帖子

好多謝你既意見。你解釋非常詳盡, 我都係打算完成第1個程序就結束呢件事, 學其他爸爸講無謂為啖氣同錢過吾去, 而且我老公點講都輸哂, 我明白


伯爵府

積分: 16547


43#
發表於 15-11-23 18:16 |只看該作者
sf013hk 發表於 15-11-23 17:10
回覆 Connielai 的帖子

小安毋燥。呢 3 年唔知係咪流年不利,俾人撞過3 次,自己撞人1 次。呢D 野都叫做有 ...
我係去到(1),但係由頭到尾我同對方都冇溝通,連電話號碼都冇交換,現場警方都話唔需要。全部都係交通部阿 sir 幫我同對方傾,成個過程前後一個月,阿 sir 睇過雙方保險單,幫我傾好賠償,幫雙方作埋口供,做埋和解紙。跟手約好雙方上交通部由阿 sir 做証簽口供紙同埋和解紙,俾錢。講開,嗰位阿 sir 係老差骨,幾好人,佢重喺電話度同我吹水 tim。
小朋友放暑假比平日更忙!


別墅

積分: 940


44#
發表於 15-11-24 09:55 |只看該作者

引用:Quote:sf013hk 發表於 15-11-23 17:10 回覆

原帖由 heiheiada 於 15-11-23 發表
我係去到(1),但係由頭到尾我同對方都冇溝通,連電話號碼都冇交換,現場警方都話唔需要。全部都係交通部 ...
你係阿媽?



水晶宮

積分: 56930


45#
發表於 15-11-24 10:51 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-11-24 10:57 編輯

如果是你唔岩, 對方就算開大了都不算是屈..., 1萬是原廠價(對方有權回原廠), $4000都不算是貴, 你話現場他開2500-3000, 但你們不接受...., 他們車房報真, 又點再是現場價呢, 而且$4000真是公道價, 何況仲有價講, 唔好話人屈你. 當然你有權報保險..., 但報保險/落案, 是一樣 當機立斷 衡量得失 的數學題, 你呢方面, 好有可能會計錯數. 總言之, 唔好凡係被索償, 都直覺地認為對方是屈你....


伯爵府

積分: 16547


46#
發表於 15-11-24 15:03 |只看該作者
yankees111007 發表於 15-11-24 09:55
你係阿媽?
有分別嗎?
小朋友放暑假比平日更忙!


大宅

積分: 2322


47#
發表於 15-11-25 09:53 |只看該作者
我再睇番張相,對家架車應該要噴油兩幅 (泵把一幅,燈後果塊又一幅),車房街價都係千五左右一幅。當然返原廠代理唔止咁既價啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo