跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7796


41#
發表於 08-8-17 00:50 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-8-17 00:30 發表
今日回程時, 比左粒星星承熙食, 又好似柔柔咁, 好似突左2隻門牙咁, 但一D都唔似柔柔咁kawaii, 淨係覺得2隻門牙好黃, 醜C怪


柔柔好衰就真~~!其實係擺親啲咩入佢口, 佢都會個樣呆呆咁, 少少乸埋口面, 試試味先~~!佢鍾意先肯繼續食, 唔鍾意就即刻吐返出嚟~~~! 正衰妹~~~
見佢都好鍾意食~~!等我聽日買返筒俾佢試吓先~~~
但係...今日呢隻係咩味嚟架...? 我驚買錯第二隻味佢唔肯食, 成筒嘥咗......mouth:
bk 真係超慢~~~~~~~~


男爵府

積分: 8233


42#
發表於 08-8-17 00:53 |只看該作者
細佬出世咁耐, 我未見過佢食任何一樣野好似今日食星星餅咁開心, 一路食一路笑架~ 等我聽日去買比佢食先~~
係咪萬0有售呀??


原文章由 YYZ 於 08-8-17 00:30 發表
今日回程時, 比左粒星星承熙食, 又好似柔柔咁, 好似突左2隻門牙咁, 但一D都唔似柔柔咁kawaii, 淨係覺得2隻門牙好黃, 醜C怪


男爵府

積分: 7796


43#
發表於 08-8-17 00:53 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-8-17 00:46 發表
終於上到黎啦~~
d野都未執晒, 勁攰...............

點解你地都咁多嘢執o既...


男爵府

積分: 7796


44#
發表於 08-8-17 00:55 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-8-17 00:53 發表
細佬出世咁耐, 我未見過佢食任何一樣野好似今日食星星餅咁開心, 一路食一路笑架~ 等我聽日去買比佢食先~~
係咪萬0有售呀??

好似萬0, 百佳, toys"r"us都有



大宅

積分: 4180


45#
發表於 08-8-17 00:57 |只看該作者
愛華頓第一場就失3球 ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


46#
發表於 08-8-17 00:58 |只看該作者
只不過係將今日出街個背囊裡面d野還原, 要洗嘅拎去洗, 未用嘅放返落櫃....咁之麻....不過我成11:45pm先返到屋企, 大小魔怪仲要沖涼.....細佬又要食藥同食奶......

原文章由 kawaiimama 於 08-8-17 00:53 發表

點解你地都咁多嘢執o既...


大宅

積分: 4180


47#
發表於 08-8-17 00:58 |只看該作者
gerber banana puffs

原文章由 kawaiimama 於 08-8-17 00:50 發表


柔柔好衰就真~~!其實係擺親啲咩入佢口, 佢都會個樣呆呆咁, 少少乸埋口面, 試試味先~~!佢鍾意先肯繼續食, 唔鍾意就即刻吐返出嚟~~~! 正衰妹~~~
見佢都好鍾意食~~!等我聽日買返筒俾佢試吓先~~~
但 ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


48#
發表於 08-8-17 00:59 |只看該作者
gerber banana puffs

原文章由 kawaiimama 於 08-8-17 00:50 發表


柔柔好衰就真~~!其實係擺親啲咩入佢口, 佢都會個樣呆呆咁, 少少乸埋口面, 試試味先~~!佢鍾意先肯繼續食, 唔鍾意就即刻吐返出嚟~~~! 正衰妹~~~
見佢都好鍾意食~~!等我聽日買返筒俾佢試吓先~~~
但 ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


49#
發表於 08-8-17 01:01 |只看該作者
whu 3 identical posts are shown ?!?!?!

C BK :;pppp:

[ 本文章最後由 YYZ 於 08-8-17 01:05 編輯 ]
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


50#
發表於 08-8-17 01:04 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-8-17 00:58 發表
只不過係將今日出街個背囊裡面d野還原, 要洗嘅拎去洗, 未用嘅放返落櫃....咁之麻....不過我成11:45pm先返到屋企, 大小魔怪仲要沖涼.....細佬又要食藥同食奶......

...

oic~! 我以為你執啲嘢落今日買個新袋嗰度添~~


大宅

積分: 4180


51#
發表於 08-8-17 01:07 |只看該作者
今日都冇乜收獲添 。。。

原文章由 kawaiimama 於 08-8-17 01:04 發表

oic~! 我以為你執啲嘢落今日買個新袋嗰度添~~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


52#
發表於 08-8-17 01:12 |只看該作者
唔係啦~ 聽日出街先啦~~
個袋愈睇愈靚

原文章由 kawaiimama 於 08-8-17 01:04 發表

oic~! 我以為你執啲嘢落今日買個新袋嗰度添~~


男爵府

積分: 8233


53#
發表於 08-8-17 01:14 |只看該作者
唔係掛~~ 你一袋二袋掛係承熙架車度喎~~
搭車立果陣我都幫你拎左2袋啦~~

原文章由 YYZ 於 08-8-17 01:07 發表
今日都冇乜收獲添 。。。


子爵府

積分: 10880


54#
發表於 08-8-17 01:21 |只看該作者
又係買靚袋呀?? 袋王!!

原文章由 bonnie1013 於 08-8-17 01:12 發表
唔係啦~ 聽日出街先啦~~
個袋愈睇愈靚


男爵府

積分: 7796


55#
發表於 08-8-17 01:21 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-8-17 00:59 發表
gerber banana puffs

thx~~~
聽日即刻走去買先~~~


男爵府

積分: 7796


56#
發表於 08-8-17 01:23 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-8-17 01:21 發表
又係買靚袋呀?? 袋王!!

係啦~~~~~~~~~


男爵府

積分: 7796


57#
發表於 08-8-17 01:31 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-8-17 01:07 發表
今日都冇乜收獲添 。。。

你冇買嘢咩... 但係好似見你有幾袋嘢o係車架...


大宅

積分: 4180


58#
發表於 08-8-17 09:17 |只看該作者
少少之嘛 , 冇乜邊樣係好靚好正o既 ... 要去多次先.

原文章由 kawaiimama 於 08-8-17 01:31 發表

你冇買嘢咩... 但係好似見你有幾袋嘢o係車架...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


59#
發表於 08-8-17 09:18 |只看該作者
~ duplicated ~

[ 本文章最後由 YYZ 於 08-8-17 09:20 編輯 ]
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


60#
發表於 08-8-17 09:59 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-8-17 01:21 發表

thx~~~
聽日即刻走去買先~~~


我又要去買......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo