自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 16-9-13 23:30 |只看該作者
比我會答佢: 唔識兩碗點比你叫肥妹呀....
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


水晶宮

積分: 51831


42#
發表於 16-9-13 23:54 |只看該作者

回覆:去食麵有個亞伯撩我講野

你話肥妹更係要食2碗咖嘛


子爵府

積分: 12791

畀面勳章


43#
發表於 16-9-14 00:24 |只看該作者

回覆樓主:

肥妹你叫架咩 好熟呀依加加
***請勿於辨工時間內開PO分享美食(由其係食飯後、放工前)***


男爵府

積分: 5240


44#
發表於 16-9-14 01:29 |只看該作者
好吸引,你個麵。。。


伯爵府

積分: 17016


45#
發表於 16-9-14 01:47 |只看該作者
腩河,瘦嘅!
我的至愛!加醋加辣油丫唔该
我次次都食到见底架!


伯爵府

積分: 17016


46#
發表於 16-9-14 01:51 |只看該作者
靓仔就話搭句嘴食住上,咁佢老蚊公一个使鬼理佢!


伯爵府

積分: 19784


47#
發表於 16-9-14 06:01 |只看該作者
唔知你肥唔肥,但真係幾拆得,我有生以來都未試過可以一次食到兩碗粉麵

點評

jpwy    發表於 16-9-14 07:25
優悠在澳洲


水晶宮

積分: 54392

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


48#
發表於 16-9-14 06:44 |只看該作者

回覆樓主:

我一個人去飲茶,四籠野一籠包,比公公婆婆笑我大食,我話食得是福 其實我都未飽
感激遇上你~


伯爵府

積分: 17081

2018復活節勳章


49#
發表於 16-9-14 07:24 |只看該作者
回覆 Letitgo 的帖子

兩碗!妳好食得.....食得是福!


禁止訪問

積分: 6439


50#
發表於 16-9-14 07:35 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3510


51#
發表於 16-9-14 07:37 |只看該作者
rainnn 發表於 16-9-13 19:44
其實我又吾介意wor,D呀伯吾識講野,你咪話好味所以食多碗



瑪瑙宮

積分: 133368


52#
發表於 16-9-14 07:54 |只看該作者
Letitgo 發表於 16-9-13 19:09
先係食個雜麵
食完唔夠飽 (其實係太好味想再食)
咁食多個腩河

你話佢好無聊肥妹都撩


男爵府

積分: 5578


53#
發表於 16-9-14 09:01 |只看該作者

回覆樓主:

碗麵又真係好正


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 16-9-14 09:36 |只看該作者

回覆樓主:

我估伯伯係單身
同女人講嘢最大忌都可以犯
記住女人就算同你講我係咪好肥
就算對方係同肥姐有得揮
老虎蟹都講唔係
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


公爵府

積分: 25961


55#
發表於 16-9-14 09:44 |只看該作者
又關佢事


侯爵府

積分: 24689


56#
發表於 16-9-14 10:01 |只看該作者
伯伯雖然係多口咗,可能講者冇心,笑下算囉。

有次我又係食牛什河+辣椒油、飲可樂,
落單個阿叔見我手指公包咗塊大醫生膠布,
佢笑笑口話,點解你唔介口呀?
我當時都有點尷尬(同枱有其他人客),但笑下算囉。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo