夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1261


41#
發表於 08-12-8 10:32 |只看該作者
[quote]原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-6 18:14 發表

我老公唔俾人鬧得架!好似噚日咁,佢咪係咁同我鬥鬧但又俾我睇穿佢個底知佢個心响樹驚緊,唔敢同我越嘈越過份.講真,真係好想唔要佢囉!真係覺得佢超煩!!!

寫得信黎我會最後通諜佢囉!如果睇完佢都唔當一回事又黎癲,我實走囉~~~我都係一心想養大個仔啫!再者再同佢住真係無着數,又要捱窮又要受埋佢呢D古怪脾氣,我離婚唔要佢我反而可以搬番外家住,我以前間房仲大過依家呢間屋啦,又唔駛供樓又唔駛交燈油火臘,個仔又有公公响屋企睇住,我又可以安心番工賺錢養個仔同我老豆.何樂而不為~!真係唔知自己仲留响呢條茂利身邊為乜.如果佢仲係癲,連嗰少少好感都抺殺埋,我真係再搵唔到咩理由去留低囉.

同我之前諗既1模1樣 , 不我我都有聽你講 冷靜下先 , 搵個傾到真心話既朋友講下 , 個人會清晰D.
誠意推介 : [fly]蘆薈啫喱[/fly]
~~~介傷/燙傷 ~~ 一塗上即
" 掂 "  yeah vv


水晶宮

積分: 51912


42#
發表於 08-12-8 11:16 |只看該作者
原文章由 傲祺媽咪 於 08-12-8 10:32 發表
[quote]原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-6 18:14 發表

我老公唔俾人鬧得架!好似噚日咁,佢咪係咁同我鬥鬧但又俾我睇穿佢個底知佢個心响樹驚緊,唔敢同我越嘈越過 ...


查實我都唔知自己想點架。。。淨係知自己唔想對住條癲佬囉!仲要呢兩日見住佢一句道歉說話都無,繼續扮無事又話要攬又話要鍚...我係唔知點解一見佢咁攬埋黎鍚埋黎,我覺得好厭煩,好唔想睬佢直頭想一掌伸開佢~~~~今朝又係咁!平時佢番工會鍚咗我一下至會出門口嘛,今朝又例牌啦,我都係擰走塊面唔俾佢鍚,佢咪又係好無癮咁出門口囉...頭先打俾佢講番台灣旅行D野,响電話度又係衰聲懶係寸咁...極度唔想聽到佢把衰聲,當我一講話幫佢搞台證嗰D野,佢又黎嗲聲嗲氣...大佬呀...你未道歉架...要我當無事發生嗲番你?好難囉!


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 08-12-8 12:21 |只看該作者
真係一山還有一山高, 不過樓主, 你老公唔係無野值得你留戀架...

你話你睇住佢剪髮時佢個樣好開心啦, 又話佢會當無事照攬你錫你啦, 其實呢d都係著緊你既表現, 如果你唔睬佢佢仲嬲過之前, 又或者佢更加唔睬你, 係咪仲更加無野留戀?

我諗真係要諗過方法同佢點相處, 先為上策, 離婚只係再無其他辦法先諗既最後一步, 三思~


複式洋房

積分: 361


44#
發表於 08-12-8 13:59 |只看該作者
Hi ~ 離唔離婚都好啦! 唔好再喺小朋友嘈啦...我試過一次頂個工人唔順同佢嘈文, 點知我d kids 一斉喊, after that 我喺佢哋弄面前都唔敢大聲講嘢(罵他們除外) 因他們是很敏感的......


水晶宮

積分: 51912


45#
發表於 08-12-8 17:32 |只看該作者
原文章由 newcook 於 08-12-8 12:21 發表
真係一山還有一山高, 不過樓主, 你老公唔係無野值得你留戀架...

你話你睇住佢剪髮時佢個樣好開心啦, 又話佢會當無事照攬你錫你啦, 其實呢d都係著緊你既表現, 如果你唔睬佢佢仲嬲過之前, 又或者佢更加唔睬你, 係咪仲 ...


離婚呢樣野只係我想下啫...依家唔會做既...當我講下先啦....始終如果真係要FING甩隻佬,自己養大個仔,我都要時間去搵工搵地方住安排哂所有野,我至會實行.

人就係咁架喇...平日小小事忍下又多D忍下又多D,好多小小事忍忍埋埋真係會越堆越大囉(個問題),一去到某個位,就算佢只係發癲,唔係打人唔係賭唔係滾,但都足以令我一鑊摷番哂佢字典咁厚既缺點錯事黎諗,唔好諗到好野囉.

呢鑊我真係唔會咁易睬番佢當無事發生架喇.發生太多次,好知佢個底係點,越係心軟同佢一齊當無事發生,係咁2見佢擦哂我鞋就當無事,只會縱壞佢!佢真係越黎越唔當係一回事,我發癲之嘛!...老婆唔會嬲好耐既...係咁2請老婆食好野,鍚老婆攬老婆幾野,嗰三兩日服侍老婆周到,就無野架喇~~~下次可以再癲過...我隻癲佬就係咁.真係唔好俾佢咁易過到關...至少呢排咪駛旨意我望我同俾佢鍚咀囉.真係好氣頂.

下星期會一家三口同埋我外家去台灣玩四日,我諗到時我又嬲唔落去架喇...就當呢個零禮拜要佢自己守下行為,又等我自己又可以靜下啦~~~佢有權無啦啦發癲發嬲,我諗我都有權發佢老脾卦.公平D好.


水晶宮

積分: 51912


46#
發表於 08-12-8 17:45 |只看該作者
原文章由 Ada.Cheung 於 08-12-8 13:59 發表
Hi ~ 離唔離婚都好啦! 唔好再喺小朋友嘈啦...我試過一次頂個工人唔順同佢嘈文, 點知我d kids 一斉喊, after that 我喺佢哋弄面前都唔敢大聲講嘢(罵他們除外) 因他們是很敏感的...... ...


我都唔想响個仔面前同佢嘈,但見住佢係咁無視我無聲警告(之前已經專登唔出聲忍佢,由佢自己發一輪情緒就會停...點知唔係,仲癲得好興奮好HIGH添),越黎越癲,仲呢次係咁挑戰我底線,唔通見住佢响屋企爆住粗掟凳掟雜物又踢枱踢凳(唔係細力架,係大力踢到成張餐椅飛起離哂地架),我都唔出聲喝止由佢喇喎....我都好唔想咁大聲鬧佢,但真係無得唔出聲囉.

嗰晚我仔又係嚇到驚驚地,隻佬爆住粗走咗,我即刻入房同個仔做輔導,隻佬咁樣癲完全係教仔既反面教材黎,我同個仔講:"爸爸咁樣發脾氣又掟野又講粗口,無人會接受到同忍到囉!...你睇媽咪都唔會由得爸爸咁發癲,爸爸咁樣,媽咪一樣會鬧爸爸架!...你睇平時你响學校鬧情緒時,D同學老師有邊個會鐘意你?(我仔答冇)...咪係囉,唔理係邊個係咩情形,咁樣發大脾氣,人人都會覺得好討厭,唔想同發脾氣既人做朋友囉!(大概嗰時我係咁講,你知我幾長篇大論架啦...教仔實係一輪咀)"

查實正如樓下媽咪所言,我最大既問題係真係好怕隻佬咁樣,會影响得個仔好緊要,個仔已經有情緒行為上既問題,點解唔犠牲下自己既自由,點都調節下自己唔俾自己傻唔俾自己咁無啦啦成日發癲呢?四十幾歲人,我好明好難要佢改到,但一感覺得佢唔可以為個仔去做番D野戒掉佢堆壞習慣(太多,不能盡錄)...我真係覺得佢好自私囉!佢試過同我傾佢D壞習慣(粗口之類...唔太記得),我問佢做乜要做,明知咁樣會害咗個仔影响個仔,佢自己答話佢自己犯賤囉!講完之後又係繼續做..你話...係咪好火吖!

(C火,開始數佢添...好.點到即止,呢PART回住咁多先.)


大宅

積分: 3000


47#
發表於 08-12-8 19:24 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-8 08:47 發表


查實如果我隻佬淨係得呢樣要我對佢失望,我都無咁煩惱...就係之前堆堆埋埋太多失望同不滿,依家連少少分佢都自己扣埋,我真係搵唔到邊一忽係令我想留低.

總之有好多野啦,又唔想响樹無啦啦數番哂出黎,好似响樹 ...

明白嘅,,唔想講太多,,講到自己口臭都冇改善,,心灰意冷嗰種感覺先係最難受,,好似女某人咁,,佢都係話,,如果唔係有個仔,,離咗婚九世lu....

喺哩個時候,,我明白唔係攞小朋友做籍口,,係有好多嘢都情非得已,,自己一個就話話行就行啫,,但係小朋友以後嘅日子係要好好考慮,,離開,,又未有一個引爆點,,又好似未去到嗰個位,,但唔離開繼續咁樣過日子,,內心又好忐忑,,怕到要做咗怨侶,,互相都好討厭對方嘅時候先至放手,,就仲難受!!

其實如果有啲經歷嘅人都明白,,離婚有時唔須要一個理由,,又唔駛樣樣都數晒出嚟咁老土,,日積月累嘅不滿,,對方又屢勸不改直至煩厭心淡感覺滿瀉,,就已經夠晒,,人總要有底線嘅!!


水晶宮

積分: 51912


48#
發表於 08-12-8 20:31 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-8 19:24 發表

明白嘅,,唔想講太多,,講到自己口臭都冇改善,,心灰意冷嗰種感覺先係最難受,,好似女某人咁,,佢都係話,,如果唔係有個仔,,離咗婚九世lu....

喺哩個時候,,我明白唔係攞小朋友做籍口,,係有好多嘢都情非得已,,自己一個就 ...

mouth:mouth:" /> 你完全講中哂我依家個心境...直頭係一樣,講真我係好後悔結婚架(生仔都係其次),越黎越好覺得我唔適合結婚,成日要我處理又煩埋人地D野,我自己大把野煩時佢又唔合作喎!幫唔到教仔都唔緊要,唔好再係咁幫我添加煩同問題囉!淨係煩仔D野我已經出盡十一分力,已經搞到我抑鬱(早前),最好笑就係,我隻佬完全GET唔到,反之我唔開心我自己一個唔出聲玩自閉,佢都可以專登走埋黎發癲噴我問我係咪唔愛佢...我頂吖!嗰次同佢鬥嘈,成PART頭嗰90%時間佢都係唔去理解咩問題,一味話係我唔啱係我唔愛佢,到我臨尾一輪咀鬧哂講到好白出黎,話到明我係為個仔而唔開心想殺死個仔再跳樓死,佢至知個嚴重性,走黎喊住咁講話有咩事同佢講喎~!講佢會聽咩!嗰次佢係喊得好傷心,我係知佢肉痛我既痛苦,但嗰次我睇見佢喊我一丁點兒都唔覺感動,我覺得佢喊得好乞人憎想一腳伸佢出門口囉!嗰刻我係好FIRM我真係好唔愛佢.係呢十年佢太多野令我好失望囉!我兩年前從有咗第二胎到小產嗰段時間佢既態度,我仲未原諒到囉.(又係咁爆大鑊添...我衰口疏...mouth: mouth: mouth: )

[ 本文章最後由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-8 20:33 編輯 ]


男爵府

積分: 6946


49#
發表於 08-12-8 20:39 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-8 20:31 發表

mouth:講真我係好後悔結婚架(生仔都係其次),越黎越好覺得我唔適合結婚,成日要我處理又煩埋人地D野,我自己大把野煩時佢又唔合作喎!


向前看啦~~~唔結都結咗,仔又大lor!! 唯有改變自己去遷就個環境...

第日有番份工,心境會開明d ga,唔駛日日困獸鬥咁


水晶宮

積分: 51912


50#
發表於 08-12-8 21:03 |只看該作者
原文章由 Japenese 於 08-12-8 20:39 發表


向前看啦~~~唔結都結咗,仔又大lor!! 唯有改變自己去遷就個環境...

第日有番份工,心境會開明d ga,唔駛日日困獸鬥咁

我都明既...我依家都只係發洩下啫~~~噴哂出黎自己個心都舒服好多~~~同埋我依家又忍唔住搵工喇...不過工唔易搵,除非份工真係好高人工,否則我好難揀到日頭全職囉...依家我都係咁搵夜班嗰D文職咋~~~~夜媽媽十一點做到天光,又唔阻到自己湊仔,又唔駛成日對住隻佬,俾機會佢搵位發癲~~~~我隻佬係咁架!我一番工佢就少發癲,因為慌死我會俾人追咗去唔要佢,我一辭工湊仔,佢就大支野大安旨意發癲架喇~~~


大宅

積分: 3000


51#
發表於 08-12-8 22:30 |只看該作者
係鑼,,發洩完又係新嘅心情,,有返自己嘅生活係冇咁大壓力嘅,,你老公總係長唔大咁,,你平時係咪太過照顧佢,,唔識提出自己嘅要求呢??俾多啲位佢照顧你啦,,有時啲嘢唔駛用口講,,表現得依賴一啲,,温柔地要求多啲,,佢自然就會為頭家付出更多架la,,佢e e 哦 哦想發脾氣,,你咪當佢唱歌囉,,只係死要面,,懶係有主見唔鍾意聽人點嘅反應之嘛,, 但其實佢哋個心都不知幾鍾意老婆要求自己,,覺得自己有人須要好有用,,只要堅持要佢做,,最多講兩次,,忍住度氣,,絕對唔同佢嘈,,做咗又表現得開心啲,,讚多幾句,,慢慢就會甘心情願去做架la!! 有時啲男人係咁衰架la,,你求佢又話你諸多要求,,又成日拒絕咗或發吓脾氣先安樂,,搞到大家都冇癮,,令到女人好心淡,,你唔要求佢,,又覺得自己不被須要,,個心就走晒出街,,唉,,啲男人心理,,其實都好鬼麻煩架!!


水晶宮

積分: 51912


52#
發表於 08-12-9 01:29 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-8 22:30 發表
係鑼,,發洩完又係新嘅心情,,有返自己嘅生活係冇咁大壓力嘅,,你老公總係長唔大咁,,你平時係咪太過照顧佢,,唔識提出自己嘅要求呢??俾多啲位佢照顧你啦,,有時啲嘢唔駛用口講,,表現得依賴一啲,,温柔地要求多啲,,佢自然就 ...


自從上次小產佢咁對我之後,我已經俾好多野佢做架喇!直頭要佢放工買餸煮飯囉(費時我煮得唔啱佢口味,佢又黑住面咁食又食少少離枱走人:;pppp: )...佢洗完衫又唔晾衫,將d濕既衫擺响梳化度等臭,我都已經成日話佢架喇~~~呢條茂利~~~~睇下我呢幾日心情點啦,佢仲玩不滿我唔同佢傾偈既,我都係一路唔睬佢架喇!等佢咁過癮吖喇.我都有情緒架!我忍到佢咁耐唔代表我係好脾氣囉.


男爵府

積分: 6946


53#
發表於 08-12-9 20:14 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-8 21:03 發表

我都明既...我依家都只係發洩下啫~~~噴哂出黎自己個心都舒服好多~~~同埋我依家又忍唔住搵工喇...不過工唔易搵,除非份工真係好高人工,否則我好難揀到日頭全職囉...依家我都係咁搵夜班嗰D文職咋~~~~夜媽媽十 ...


返夜班好傷身,免得過都唔好la~~~

其實你c6都好緊你吖 男人d脾性係騎呢d,大人不計小人過la


大宅

積分: 3000


54#
發表於 08-12-9 21:10 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-9 01:29 發表


自從上次小產佢咁對我之後,我已經俾好多野佢做架喇!直頭要佢放工買餸煮飯囉(費時我煮得唔啱佢口味,佢又黑住面咁食又食少少離枱走人:;pppp: )...佢洗完衫又唔晾衫,將d濕既衫擺响梳化度等臭,我都已經成日話佢架喇~~~ ...

你老公嗰條係黃金舌頭嚟架??住家飯都咁多挑剔??哈哈,,死啦,,你愈講就真係愈似女某人咁,,佢又係話佢老公嫌棄佢煮得難食,,又係食兩啖唔啱胃口就發脾氣離枱,,所以就決定唔煮,,要佢老公自己買餸煮飯!!:;pppp:

你小產係關你老公事??唔方便答就唔好答,,我係多口問吓,,想知你點解會因為咁而咁嬲你老公啫.......,,會唔會唔好同佢一齊去台灣好啲??俾多啲私人時間自己再冷靜吓,,等佢牽腸掛肚吓,,嚴厲地懲罸吓佢 !!


水晶宮

積分: 51912


55#
發表於 08-12-10 09:08 |只看該作者
原文章由 Japenese 於 08-12-9 20:14 發表


返夜班好傷身,免得過都唔好la~~~

其實你c6都好緊你吖 男人d脾性係騎呢d,大人不計小人過la


無計~!我日頭又要湊仔番學放學同做功課呢...都無得番日頭工啦...不過依家都係仲搵緊,到時至算.

噚晚我都睬番佢啦,佢一見到我同佢講野,即刻HIGH咗啦!一輪咀不停吹水講講講,係咁講唔停,好似真係好多日無講野嫌自己口臭咁,不停咁講,又講下公司D下屬點點點啦,又講下佢開會點小班下屬啦,,,又講下台灣旅行點點點啦,仲講埋佢棚FD添....so noisy~~~!!!

我都係費時下星期去台灣大家面左左黑哂面咁去咋...佢試下再發癲,我實拆咗佢間屋都似!咁鐘意掟野爆粗吖嗱!:;pppp: :;pppp: :;pppp:


水晶宮

積分: 51912


56#
發表於 08-12-10 09:35 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-9 21:10 發表

你老公嗰條係黃金舌頭嚟架??住家飯都咁多挑剔??哈哈,,死啦,,你愈講就真係愈似女某人咁,,佢又係話佢老公嫌棄佢煮得難食,,又係食兩啖唔啱胃口就發脾氣離枱,,所以就決定唔煮,,要佢老公自己買餸煮飯!!:;pppp:

你小產 ...


佢又唔會講出口既,會黑面同唔出聲囉,我煮得好食時,佢平時係會開聲話好味架...只係响擦我鞋或者啱啱結婚嗰陣時,啱啱結婚嗰陣,我煲個什菜滾湯( 我自己發明,係菜都掉落去煲),佢又好誇咁話我係名廚,求其整個意粉,佢又話自己响法冷西餐廳度食法國餐...依家...食飯永遠異常寧靜~~~得亞仔响樹俾分咋(我煮得好食,我仔會話我係名廚,話我碟餸有100分 )..

小產嗰單兩年前我都响樹呻過,我諗都有唔少媽咪都聽過既...所以都唔怕講...

嗰時我係掙扎咗好耐至決定想生多個細B既,因為我仔由細到大都話好想有自己既細佬妹,再加上我仔又有自閉問題,我見好多有自閉小朋友既家長都會生多一個細佬妹陪個自閉仔女,結果嗰D小朋友係會進步得快咗同好咗好多架...

咁我咪同我老公傾囉...查實我都認我都有責任既(雖則問極佢都叫我生,但我都應該要知佢受唔起任何壓力,尤其錢呢樣野),初初佢係唔太贊成我再生,始終我地唔係經濟好好,但嗰時我諗再唔生,遲下個仔太大個,真係唔會再生囉,始終個年齡差距太大,生咗個細佬妹出黎,佢都無得同細佬妹好似朋友咁玩啦...傾咗差不多半年,我隻佬見我同個仔真係好想有細B,咪話生囉!反而嗰時我又真係擔心無錢呢個問題,我咪話不如算啦,唔好生喇...但我隻佬又話要生,又話船到橋頭自然直,又話佢自己好想有個囡,跟住我就咁有咗喇.

到我去到醫生度FIRM我真係有左後第二日,嗰日係母親節,我隻佬就係嗰時開始日日癲,佢嗰日無啦啦好寸好惡咁追住個仔黎兇,仲要响街响人地餅店,咁我都忍啦,都無出聲,但我都需要冷靜番個人嘛,咁咪拖住個仔行前D囉(去緊溜冰場),我隻佬突然响後面爆粗然後走人,嗰刻我真係好火囉!我又無野佢,我只係想CLAM DOWN番個人等我唔嬲啫,有咩得罪佢呀!跟住我咪照同個仔去溜冰場先囉(我仔去學ICE HOCKEY)..無耐佢又打黎好似叫狗咁叫我停响樹等佢,好啦,咪等囉,點知佢一黎度就一輪咀爆粗口鬧我,可以話俾大家知,呢次係我識佢咁耐,佢第一次講粗口鬧我,我嗰刻好HURT架!又係母親節,又係我FIRM我有咗第二胎既第二日,我又無得罪佢,佢走黎當街大聲係咁爆粗指爆我頭黎鬧?跟住我咪撥開佢隻手同佢講話無野講喇,即刻拖仔走佬...我直頭响條街邊走邊喊...成個癲婆咁...

之後佢係有氹番我同我道歉,但之後佢就成日搵位黎話我囉,我有咗我個人易攰,我咪早休息囉,佢走叼住支煙入房問我係咪咩都俾哂佢做,連教仔都係佢做埋...唔好態度架佢,跟住我都唔鬼同佢嘈,我話我已經戒咗煙,聞到煙味我會想嘔,叫佢出廳食埋支煙先同我講野,跟住佢係出咗房,但無再入房問番頭先佢要問既野囉.

之後仲有好多,我都唔太記得...但佢日日隔日咁係咁炸我,我真係陀得好唔開心囉,好後悔有第二胎,跟住無耐有晚我真係DOWN到失眠喊,上網MSN同我朋友呻係咁話唔想要個BB,覺得點解D人要咁對我之類(唔記得我呻咗D咩,總之呻咗成晚),到天光時我咪出血囉!跟住我入房同我老公講,我老公哦咗一聲後仲繼續HEA响張床度,我話流咁多血想去急症室,,,跟住我老公講左一句我到依家都記得既說話:"入急症室?駛唔駛咁大陣仗呀!我都無言啦...跟住佢至死死地氣起身着衫黑住面咁同我去醫院急症...

跟住一去到醫院,個姑娘同我探熱,好驚咁同我講:"太太,你發緊燒喎!"跟住都唔駛點等就入咗去見醫生,跟住醫生都話我流咗好多血,叫我住院觀察吓....跟住上到婦產科度照個肚,個婦產科醫生話多數個胎唔得架喇,會小產,我老公至呆咗一呆,諗住佢都會安慰下我啦,點知又有名句喇!佢黑住面話我:"你究竟食咗D咩呀!" 又關我事?我都無言啦咁...佢講到咁既地步.

所以呢件事之後,我幾時都同佢講,我唔會再同佢生小朋友,我有咗佢BB,都遭遇咁既對待,好似我得罪咗佢咁,佢嗰次咁樣的確已經破壞咗我同佢既關係...要我好似兩公婆咁愛佢,無可能囉.幾時都話,我依家對佢好,只係極其量當佢係朋友而已,只係亞仔個爸咋.呢件事我都無同我外家講,費時啦,無理由又要搞到我父母同大佬都覺得佢衰同對我唔好.

[ 本文章最後由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-10 09:45 編輯 ]


水晶宮

積分: 51912


57#
發表於 08-12-10 09:49 |只看該作者
台灣旅行,如果我呢次去得成(仲等緊我大佬FIRM係咪要去台灣公幹),佢都實跟硬去架喇!如果我唔俾佢去,佢咪仲大反應又癲...呢期佢要守好自己D行為囉,佢再黎,我真係唔會同佢客氣...我已經諗好,佢下次發癲,我會幫佢點整爛屋企D野...包括D玻璃櫃同佢地音响~~~爛咗無錢買咪唔好用囉!:;pppp:佢唔諗人淨係諗自己,我又為乜咁受佢氣唔發洩番我心中既不滿同情緒呀!學似我仔社工咁講,情緒呢D野無得控制,但行為上自己係可以控制到囉!佢炆啫,唔代表佢可以下下都可以咁癲掟枱又爆粗囉.

[ 本文章最後由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-10 09:51 編輯 ]


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 08-12-10 10:05 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-10 09:08 發表


無計~!我日頭又要湊仔番學放學同做功課呢...都無得番日頭工啦...不過依家都係仲搵緊,到時至算.

噚晚我都睬番佢啦,佢一見到我同佢講野,即刻HIGH咗啦!一輪咀不停吹水講講講,係咁講唔停,好似真係好多日無講野嫌自己 ...

其實你老公真係呢樣好架, 我老公發完脾氣係唔會咁tum番我架, 你試下著眼佢呢個優點啦, 邊個無缺點呢, 係咪?


水晶宮

積分: 51912


59#
發表於 08-12-10 14:59 |只看該作者
原文章由 newcook 於 08-12-10 10:05 發表

其實你老公真係呢樣好架, 我老公發完脾氣係唔會咁tum番我架, 你試下著眼佢呢個優點啦, 邊個無缺點呢, 係咪?


我都知,但有時佢成日咁重複又重複地案件重演真係好煩囉~~~忍得佢一時真係忍唔到佢一世嘛~~~如果佢真係再無改善,任得自己鐘意發就發,唔理身邊人,到時我諗無咩人可以再頂得順佢....依家好明點解當年我媽話因為頂唔順我老豆D怪脾氣要離婚走人(真係離咗婚)~!依家真係明哂囉.


大宅

積分: 3000


60#
發表於 08-12-11 06:23 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-10 09:35 發表
佢又唔會講出口既,會黑面同唔出聲囉,我煮得好食時,佢平時係會開聲話好味架...只係响擦我鞋或者啱啱結婚嗰陣時,啱啱結婚嗰陣,我煲個什菜滾湯( 我自己發明,係菜都掉落去煲),佢又好誇咁話我係名廚,求其整個意 ...

原來你哋之間有個一段咁唔開心嘅事嘅,,咁唔怪之得你心裡對佢有怨憤,,正常女人都會嬲死佢,,你都算好叻,,俾着其他女人就可能會承受唔到,,不過其實我同我隻佬都發生過好多不能磨滅嘅事,,有啲仲比你哋嗰次件事更嚴重,,一直都擺咗喺我個心好多年,,連知己朋友都唔知,,都係最近我先同佢哋提起,,當初選擇唔講,,係覺得講嚟都於事無補,,最近同啲好朋友講返件事出嚟,,都唔係想追究對錯,,只係想將個壓力釋放出嚟,,因為以前我份人只會報喜不報憂,,又唔識點表達自己嘅不快,,聽到朋友訴苦就更加唔敢講自己嘅事,,怕佢哋要再為自己憂心,,後來搞到自己有情緒病都唔知!!

唔係同你比較誰更不幸,,根本冇得比較,,做人又應該向前看,,追求真正屬於自己嘅幸福,,要比都同你比好命啦 ,,只係感受係好個人嘅事,,我尊重你更唔會輕視你嘅感受,,同埋你老公又係過份咗嘅,,你講明佢都仲係咁嘅態度,,不過我又想到另一面,,唔係話幫你老公講好說話,,只係一啲想法,,你老公咁嘅大細路脾氣,,不過佢實際識唔識諗我就唔知,,但係你上次小產件事,,我諗佢應該都會幾內疚,,可能係唔識正確表達歉意啩,,之後你又罸佢做家務嚟賠罪,,我覺得好似唔係咁好,,因為你係身體受傷,,心靈嚴重受創,,點可以同家務哩啲幾乎人人都可以做嘅事嚟相題並論呢??可能會俾佢以為咁就會減少到你嘅傷害噃,,好似未可以令佢真正明白到,,你係要佢真正從心出發而改,,並唔係以表面行為嚟補償,,sorry ,, 唔識點講,,不過好似講唔通咁........,,不過佢事後到底有冇誠心向你懺悔呢??

你大方,,心軟,,又重情,,哩啲都係好事,,因為到而家你都仲肯俾機會你老公,,係佢未識珍惜啫,,不過有時唔駛俾對方知道你係有幾大方,,心軟又唔好隨便俾對方睇到,,因為你老公係一個任性嘅大細路,,會喺試你個底線嘅時候,,不斷傷害咗你都唔知架,,所以要將個底線set高啲,,對自己好啲先得架!!

咁佢係都要二仔底死跟你去台灣,,都係知錯嘅表現,,只係擔心你餘怒未息,,佢又未必甘心認錯,,如果到時佢又發作,,盞到時又搞到大家都唔開心,,你嘅親戚又會因為咁而尷尬,,一趟散心之旅會變質啫,,我唔係反對呀,,亦都冇咁嘅資格,,只係講我嘅觀點而已,,都好希望我只係過慮,,你哋相處得好就梗係最好啦!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo