夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


民房

積分: 17


41#
發表於 17-3-21 14:52 |只看該作者
回覆 koko2000 的帖子

幾個啊姨喺我結婚前一,兩個月話獨立約我出黎俾禮物(金/鑽石) 同利是我先。但當時我乜都同啊媽講咗,啊媽叫我同啊姨講等結婚嗰日先送
所以所有現金利是都俾我啊媽拎晒 ....
而我啊媽好清楚嗰d 唔係" 人情"


公爵府

積分: 25538


42#
發表於 17-3-21 14:56 |只看該作者
回覆 Katy0815 的帖子

咁扣家用啦..........等佢知咩事


珍珠宮

積分: 31496


43#
發表於 17-3-21 15:15 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 14:52
回覆 koko2000 的帖子

幾個啊姨喺我結婚前一,兩個月話獨立約我出黎俾禮物(金/鑽石) 同利是我先。但當時 ...

扣少少家用,無聲抗議得唔得? 開口同佢計通常反面收場。金一定要攞返


瑪瑙宮

積分: 139710


44#
發表於 17-3-21 15:44 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-3-21 15:45 編輯
Katy0815 發表於 17-3-21 14:52
回覆 koko2000 的帖子

幾個啊姨喺我結婚前一,兩個月話獨立約我出黎俾禮物(金/鑽石) 同利是我先。但當時 ...

而家佢扣起埋打比你的龍鳳鈪/金鏈? 咁佢邊有野比過你? 保險箱貴, 只有越黎越貴, 即係以後都唔使比番你? 唔得, 一定要扲番!! 而家撈埋佢自己 D 野, 都唔知邊 D 係你, 邊 D 係佢自己, 你認得得番嗎?



侯爵府

積分: 21304


45#
發表於 17-3-21 16:17 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 03:51
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多 ...

獨女你呀媽都好似咁貪既?如果你真係唔開心既就問呀媽攞返嗰5萬人情同金器。如果你呀媽唔肯俾返你的,就減家用。其實我覺得擺酒嗰陣之前最好講清楚錢方面既分配,同埋我係你就人情我會袋晒先,然後擺完酒再將傾好的份數俾返呀媽囉。


水晶宮

積分: 59284


46#
發表於 17-3-21 16:24 |只看該作者
呢個你冇同阿媽商量好,佢肯定全拿啦


禁止訪問

積分: 845


47#
發表於 17-3-21 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2099


48#
發表於 17-3-21 16:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18675


49#
發表於 17-3-21 16:53 |只看該作者

回覆樓主:

包酒席 以你嘅情況 即係男方比八圍酒席錢加果八圍來賓嘅人情 啲女家成日講 比幾多圍我 就係咁嘅意思

當時我入嘅b2b group
有人係女家酒席加收到人情當禮金
有人係女家比女家親戚酒席 男家比男家親戚 新人朋友新人自己比 當然 人情收到要分返開
有人係全數酒席新人比 過大禮比一筆錢做禮金
通常都係事前新娘同父母deal....廢事擺完酒找數先嚟煩


翡翠宮

積分: 79228


50#
發表於 17-3-21 17:25 |只看該作者
拎唔番錢, 無論如何都要拎番金器, 有無搞錯; 自己個女D野都貪.


琥珀宮

積分: 152982


51#
發表於 17-3-21 18:04 |只看該作者
我以為包酒席嘅意思係包 8 圍嘅錢,另加 3 萬左右俾埋佢袋 ...

依句係你媽講定你講?我唔係睇得好明


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


52#
發表於 17-3-21 18:41 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-3-21 10:08
包酒席咪你地比酒席錢,人情你父母代,金器你自己代。條數係甘計,除非之前講清楚。我當年包10席比父母,但 ...

我都係咁解,包酒席係人情父母袋。


男爵府

積分: 7151

2018復活節勳章 畀面勳章


53#
發表於 17-3-21 20:09 |只看該作者
其實會唔會係你啲亞姨嫁女時,你亞媽同其他亞姨又係甘比大利是或打金器比人?如果係,你亞媽收返都正常既,但連金器都唔比返你,獨女都甘計較


公爵府

積分: 25047


54#
發表於 17-3-21 20:47 |只看該作者

回覆樓主:

咁你都好明顯知你阿娘有心攞你㗎啦
開聲棧無引
8-)


琥珀宮

積分: 169651


55#
發表於 17-3-21 21:35 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 03:51
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多 ...

比酒席,意思當然你抱捨人情,即係預自己比酒席錢無任何受益,預budget 一定係咁計,雖然有d父母錫女會將女家人情比番個女。

所以你最蠢係女家親人唔要人送金!如果女家親戚送金,就你自己收番。


公爵府

積分: 26464


56#
發表於 17-3-21 23:56 |只看該作者

回覆樓主:

女家酒席由男家支付,,
女家人情由女方父母收取.
這是理想當然~
似乎係樓主自己搞錯咗喎
恭賀新禧,迎春接福!


公爵府

積分: 26464


57#
發表於 17-3-22 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

一向以來樓主媽媽好緊張錢銀?對錢銀好心思細密?佢係咪有經濟困難?樓主婚前婚後有無俾家用,,家用足唔足夠?
恭賀新禧,迎春接福!


大宅

積分: 3927


58#
發表於 17-3-22 01:54 |只看該作者
本帖最後由 vdici 於 17-3-22 01:56 編輯
Katy0815 發表於 17-3-21 10:57
如果收嘅親戚禮只係酒席再多 d , 我都一定唔會同我啊媽諗拎返
現在只係親戚 5 圍都有 13 萬禮, 其中有5 萬 ...

咁你媽前後咪收成17萬!?!?!?
我覺得你d阿姨話提早比禮你, 你阿媽阻止,
到婚禮當日收晒當人情真係有d過份,
你應該同佢傾下, 話阿姨禮同人情入埋左一齊,
睇下你媽咩反應啦, 如果佢肯比返你就冇問題, 如果佢直接話佢人情同禮都要晒其實你都冇聲出, 但之後我唔會再比家用佢~


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 17-3-22 03:37 |只看該作者
佢有心謀你d嘢喎

咁無辦法

扣家用


大宅

積分: 3709


60#
發表於 17-3-22 07:40 |只看該作者
其實樓主係唔係想表達媽咪貪左你啲錢
而唔係真係唔理解包酒席意思?
見到你啲回應
似乎你媽咪似趁個女結婚撈一筆
呢個世界真係咩人都有....

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo