夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 1250


41#
發表於 17-4-8 17:00 |只看該作者
lowprofile 發表於 17-4-7 19:36
我都係咁,零溝通。
老公本身中港兩地走,連佢幾時係香港定大陸都分唔到。除左為左小朋友維繫住所謂完整的 ...
我情况都係,老公只有星期五,六或假期係香港,平時傾電話都只係問小朋友事情,好似完全忘記我都要人關心咁,但為了小朋友唯有繼續一齊生活


別墅

積分: 651


42#
發表於 17-4-8 18:24 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

樓主老公好明顯係有第三者,如果只是去滾,結婚前都會有做過,唔會突然去學人滾,只係你無發現過...佢好大機會係玩出火,所以你同佢講乜,佢都好大反應,根本唔想答你...佢會用盡所有方法去講大話,你好難係佢身上得到真相,所以問黎都係肺的...
諗清諗楚自己還想要這個男人嗎?
唔好話唔想影響小朋友,因為傷害家庭的人唔係你,根本控制權唔係你到!佢依家只會繼續拖著你,直到有一日,一係你頂唔順你提出,一係佢出面的小三頂唔順咁佢先會提出..如果佢只是去叫g,唔係金屋藏嬌,係唔會咁煩燥不安...
我同我老公已經18年了(雖然我今年先35,結婚先2年多)佢雖然無叫過g或是去滾,但佢試過有第三者,仲試過兩三次了....當佢心有其他人時,你做乜都是錯的,當佢心只有你一人,無論你有再多不是,他也看不到....無論環境生活怎樣變,都唔會影響感情,因為有愛,但當佢變心時,沒有了愛...做什麼都沒有用⋯⋯
諗清楚自己想要個怎樣的家,然後好好跟他傾,不要給他hea你,如果佢表示沒有固定的第三者,好簡單,表明自己的不安,要他開一個新的號碼用,包括fb,微信,舊的電話給你(不要取消,留下,觀察清楚)
要他面對自己做過的,如果你撰擇繼續一起,就陪他一起面對吧!如果明知自己接受唔到他的錯,及早放手,等於放過自己!早d按排好,先係對小朋友負責,你估父母有問題小朋友會唔知?你們兩公婆心中沒有愛,你估小朋友會感受唔到?
小朋友仲細,早點處理吧!


複式洋房

積分: 158


43#
發表於 17-4-8 23:01 |只看該作者
眾裏尋他 發表於 17-4-8 17:00
我情况都係,老公只有星期五,六或假期係香港,平時傾電話都只係問小朋友事情,好似完全忘記我都要人關心咁 ...

我覺得好悶,零關心,我已經講明話如果有個肯為我付出時間的男人出現就會走,佢都唔care


大宅

積分: 2477

環保接龍勳章 大廚勳章


44#
發表於 17-4-9 00:29 |只看該作者
skac 發表於 17-4-6 18:28
點解個處境咁似我。。。

我都覺得有d似我,好無奈。。。


伯爵府

積分: 15837


45#
發表於 17-4-9 01:17 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

支持你抽身,人應該過開心生活,沒有愛既家,比起單親,影響可以更深


大宅

積分: 1250


46#
發表於 17-4-9 12:42 |只看該作者
lowprofile 發表於 17-4-8 23:01
我覺得好悶,零關心,我已經講明話如果有個肯為我付出時間的男人出現就會走,佢都唔care
...
我都有和老公提過,佢只係話我最愛佢和小朋友,唔會走嘅,其實我只係未遇到,和我真係驚影響小朋友咋


伯爵府

積分: 19137


47#
發表於 17-4-9 22:31 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

甘樣捱法你會奔潰,佢叫雞,係冇d原諒,可以走就走

點評

ling_198710    發表於 17-4-10 10:41


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


48#
發表於 17-4-10 10:45 |只看該作者
眾裏尋他 發表於 17-4-9 12:42
我都有和老公提過,佢只係話我最愛佢和小朋友,唔會走嘅,其實我只係未遇到,和我真係驚影響小朋友咋 ...
點解D男人就係睇死女人放唔低小朋友,所以唔會走係呀, 只係未遇到咋....


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 17-4-10 12:59 |只看該作者
karykoo 發表於 17-4-8 00:11
出軌果刻,我無得揀。我要靠佢,因為我full time去讀書,同我認為自己做得唔够好。我讀書讀到拿奬學金,就 ...
你自己都受過傷害,現在你明知出軌的對象有老婆,
點解要忍心傷害另一個女人?
不要説錯的時間對的人,

出軌男多數只為性,
你試下三個月唔俾佢,
睇下佢會唔會閃就知佢點。
如果咁愛,大家各自離婚再一齊,
否則希望你收手。



男爵府

積分: 5469


50#
發表於 17-4-10 13:05 |只看該作者
soso1227 發表於 17-4-10 12:59
你自己都受過傷害,現在你明知出軌的對象有老婆,
點解要忍心傷害另一個女人?
不要説錯的時間對的人,

我地無開始過,所以我先痛苦。大家也不敢行多一步,女人何苦要為難女人?講緊關係兩個家庭!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 17-4-10 13:21 |只看該作者
karykoo 發表於 17-4-10 13:05
我地無開始過,所以我先痛苦。大家也不敢行多一步,女人何苦要為難女人?講緊關係兩個家庭!
...
從來冇開始過又何來痛苦?你們有沒有傾偈交心?
有沒有態度曖昧?
有沒有單獨約會?
沒有女人願意老公「關心」另一個女人,
如果對方老婆發現,心裡的刺是永遠的。
既然你唔想難為另一個女人,
請你收手吧。

明白你內心寂寞,想找個男人依靠,
但請找單身男吧,
出軌男甜言密語丶溫柔體貼,
最終目的也是為帶獵物上床,
取其有戀愛感覺又「比較」乾淨,
佢今日能背著妻子和你一起,
將來亦可以同樣對你,
何必淪為出軌男的洩慾工具。


男爵府

積分: 5469


52#
發表於 17-4-10 13:27 |只看該作者
soso1227 發表於 17-4-10 13:21
從來冇開始過又何來痛苦?你們有沒有傾偈交心?
有沒有態度曖昧?
有沒有單獨約會?

感情從來沒有錯或對!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 17-4-10 13:43 |只看該作者
karykoo 發表於 17-4-10 13:27
感情從來沒有錯或對!
呢句說話經典,個個小三都講過!
可能你老公同佢個小三之前都講過。

是,感情沒有錯或對,
但行為有分錯對!
你讀咁多書,

冇理由不明白。


男爵府

積分: 5469


54#
發表於 17-4-10 13:44 |只看該作者
soso1227 發表於 17-4-10 13:43
呢句說話經典,個個小三都講過!
可能你老公同佢個小三之前都講過。

所以我地無開始過⋯⋯


子爵府

積分: 14327


55#
發表於 17-4-10 14:25 |只看該作者
karykoo 發表於 17-4-10 13:27
感情從來沒有錯或對!

經典小三對白
未經本人同意,請勿轉載內容!


別墅

積分: 631


56#
發表於 17-4-10 15:41 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 18:48
邊方面似?其實係咪好多都咁樣

至少我同你有90%以上一樣
唯一唔同係我無證據能證明佢叫g or 有第三者
而且我地已經超過1.5年冇行埋


別墅

積分: 631


57#
發表於 17-4-10 15:44 |只看該作者
lowprofile 發表於 17-4-7 19:36
我都係咁,零溝通。
老公本身中港兩地走,連佢幾時係香港定大陸都分唔到。除左為左小朋友維繫住所謂完整的 ...

呢個亦係我留低既唯一原因
明知佢當自己係照顧小朋友既免費工人,但為咗小朋友無辦法


別墅

積分: 631


58#
發表於 17-4-10 15:46 |只看該作者
karykoo 發表於 17-4-7 21:18
同你差不多。我同老公結婚五年的時候,都好似你咁,以為生多個可以好D,點知系細女4個月時,佢有外遇,差D ...

*我有一天會離開佢,只係時間問題*
係!


男爵府

積分: 8382


59#
發表於 17-4-10 16:07 |只看該作者
單方面想補救有用嗎?
我也有兩個小朋友.
他不想離婚, 一直大話蓋大話.
給他多年時間也改不掉, 那由我來改變.
我去識男仔, 大家扯平.
我不管他, 他也不好管我.


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


60#
發表於 17-4-11 13:30 |只看該作者
TropyC 發表於 17-4-10 16:07
單方面想補救有用嗎?
我也有兩個小朋友.
他不想離婚, 一直大話蓋大話.
你去識男仔? 咁你覺得自己心情有無好D? 佢唔知?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo