夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   2


子爵府

積分: 10708


41#
發表於 17-5-1 00:38 |只看該作者
小小宇宙 發表於 17-5-1 00:33
同我一樣!我識左佢第5年打機打到識左個台灣妹!中要黎香港搵佢!個陣我中要有左!我即刻話同佢分開!嚇到佢即刻 ...

本帖最後由 MrsBlueBlue 於 17-5-1 00:38 編輯

嘩 咁賤嘅...個台妹
你同你老公好返啦?


大宅

積分: 3480


42#
發表於 17-5-1 00:46 |只看該作者
小小宇宙 發表於 17-5-1 00:33
同我一樣!我識左佢第5年打機打到識左個台灣妹!中要黎香港搵佢!個陣我中要有左!我即刻話同佢分開!嚇到佢即刻 ...

咁我諗個台妹未必會來搵佢 都係d妖艷形好多兵果種...唔會自己花錢來香港ga..咁你男友都算係咁啦 驚會無左你 我最怕 我連出呢招都無用 佢願意放棄我...我係諗住分手 但係我孩
飛佢囉


別墅

積分: 832


43#
發表於 17-5-1 01:48 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-5-1 00:46
咁我諗個台妹未必會來搵佢 都係d妖艷形好多兵果種...唔會自己花錢來香港ga..咁你男友都算係咁啦 驚會無左 ...

個陣已經過左黎3次搵佢 。。佢有錢女。。玩隻game都用左十萬台幣。。中成日去旅行。。原來佢係台灣麵有男友


別墅

積分: 832


44#
發表於 17-5-1 01:50 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-5-1 00:38
本帖最後由 MrsBlueBlue 於 17-5-1 00:38 編輯

嘩 咁賤嘅...個台妹

兩年前 。。好返了 。。中想同我老公上床。。我老公拒絕左。。因為偷偷地睇到佢地對話先比我踢爆。。但心裏有個烙印


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 17-5-1 02:39 |只看該作者
小小宇宙 發表於 17-5-1 01:50
兩年前 。。好返了 。。中想同我老公上床。。我老公拒絕左。。因為偷偷地睇到佢地對話先比我踢爆。。但心 ...
你老公好靚仔架?正路如果個台妹又識打扮, 又有錢, 又夠姣, 佢要咩男人都有啦
要攪人老公都唔需要專登黎hk攪, 台灣都大把有婦之夫被佢攪


大宅

積分: 3480


46#
發表於 17-5-1 10:45 |只看該作者
小小宇宙 發表於 17-5-1 01:50
兩年前 。。好返了 。。中想同我老公上床。。我老公拒絕左。。因為偷偷地睇到佢地對話先比我踢爆。。但心 ...

咁你老公都識迷途知返 無揀錯人丫!
你而家幸福就好喇,以前既野 忘記佢啦!


大宅

積分: 3480


47#
發表於 17-5-1 10:46 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-5-1 02:39
你老公好靚仔架?正路如果個台妹又識打扮, 又有錢, 又夠姣, 佢要咩男人都有啦
要攪人老公都唔需要專登黎hk攪 ...

有d女人想證明自己有魅力就係咁,專搞人地 搞散左就走 心癮來的


別墅

積分: 832


48#
發表於 17-5-1 11:08 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-5-1 02:39
你老公好靚仔架?正路如果個台妹又識打扮, 又有錢, 又夠姣, 佢要咩男人都有啦
要攪人老公都唔需要專登黎hk攪 ...

唔係靚仔架。。因為條女周圍發姣。。咁可能佢覺得令我地分手有成功感。而且又有一樣嗜好。。就係打機!


伯爵府

積分: 18628


49#
發表於 17-5-1 11:24 |只看該作者
江山易改本性難移,第一次可以原諒,但已經第二次,就唔會再俾機會。你地唔係係娘家住嗎?未結婚,趕佢走!


大宅

積分: 3480


50#
發表於 17-5-1 11:32 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-5-1 11:24
江山易改本性難移,第一次可以原諒,但已經第二次,就唔會再俾機會。你地唔係係娘家住嗎?未結婚,趕佢走! ...

我同佢講左 我認同你話分開住既講法!
佢好驚訝我會主動咁同佢講呢d...呢3晚佢返夜佢唔會返來 後日要同佢媽食飯 我就係唔想佢覺得我係發脾氣先同佢咁講....
佢都問我係咪有野想同佢講架 不過我無


翡翠宮

積分: 79228


51#
發表於 17-5-1 13:05 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-5-1 11:32
我同佢講左 我認同你話分開住既講法!
佢好驚訝我會主動咁同佢講呢d...呢3晚佢返夜佢唔會返來 後日要同佢 ...

好奇怪既對話

咁其實你想點?


大宅

積分: 3480


52#
發表於 17-5-1 13:14 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-1 13:05
好奇怪既對話

咁其實你想點?

個台妹定我同佢既對話?
想分手囉 但我d好朋友話我小題大做


子爵府

積分: 13149


53#
發表於 17-5-1 15:28 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-4-30 20:27
明白,謝JM

反正預左分手的話,我會用佢手機發個訊息俾個台妹,恭喜佢得到個人渣,我終於自由自在


大宅

積分: 3480


54#
發表於 17-5-1 15:53 |只看該作者
Natalie625 發表於 17-5-1 15:28
反正預左分手的話,我會用佢手機發個訊息俾個台妹,恭喜佢得到個人渣,我終於自由自在
...

我加左個台妹個line hehe


大宅

積分: 2249


55#
發表於 17-5-1 17:38 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-4-30 17:12
台妹係港男既dream girl

個台妹 可能係男人扮的 有幾難!


大宅

積分: 3480


56#
發表於 17-5-1 18:00 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-5-1 17:38
個台妹 可能係男人扮的 有幾難!

應該唔係,我有睇條女個facebook,只係好多港男覺得台妹好吸引


禁止訪問

積分: 7947


57#
發表於 17-5-1 18:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60629


58#
發表於 17-5-1 20:48 |只看該作者
如果今次唔係第一次的話=早飛早著
人生無幾多個十年,博唔過


大宅

積分: 3480


59#
發表於 17-5-1 20:54 |只看該作者
最後回覆 發表於 17-5-1 18:59
男人有異心就要不得

佢既異心仲要唔止一次


大宅

積分: 3480


60#
發表於 17-5-1 20:55 |只看該作者
豬仔嘜 發表於 17-5-1 20:48
如果今次唔係第一次的話=早飛早著
人生無幾多個十年,博唔過

自己唔夠狠心 我知我要分手但偏偏唔肯放生自己

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo