夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 672


41#
發表於 17-5-31 16:54 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-31 16:49
點會咁容易乜都無?
O岩O岩先係獄長, 難道即時比人炒??

咁我又冇say sorry, 只係扮冇野攬返佢!因為尋日我成日都對佢好冷淡!
唉!獄長冇比人炒,只係自我反省吓,同埋認真諗吓大家嘅關係,要改變自己嘅心態


大宅

積分: 2174


42#
發表於 17-5-31 17:21 |只看該作者

回覆樓主:

夫妻相處之道真係好高深,我自己都係學習中,不斷提醒自己從錯誤中學習。
我同自己講,自己做好本份,就算第時有咩閃失,我都無悔無憾


複式洋房

積分: 463


43#
發表於 17-5-31 18:11 |只看該作者
我都覺得d男人就算嘈完大交轉頭都可以訓到不醒人事 但女人就會眼光光


水晶宮

積分: 50566


44#
發表於 17-5-31 18:37 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-31 16:27
我完全收到哂你地嘅意見,你地講得好啱!我唔應該唔比嘅,間唔中一次,我知道越管只會越走!
而家佢咪就係 ...
你咪呀...佢都去咗啦, 又唔係真係無去到....你唔俾佢去而佢又真係無去就話有理由發爛渣啫...

佢都反口去埋玩埋就無理由發脾四啦.....


男人想去玩無問題, 但禮貌上同枕邊人單聲我覺得係大家互相尊重, 佢可以用任何理由游說自己好想去, 但應承咗你唔去, 但最後又自己去咗你嬲都唔係好過份啫......

倒轉頭你應承咗佢唔同朋友去玩, 但自己走咗去仲要玩到半夜五點....俾人嬲好正常吧...除非佢唔著緊你話之你啫...


別墅

積分: 672


45#
發表於 17-5-31 18:49 |只看該作者
lwslkh 發表於 17-5-31 18:11
我都覺得d男人就算嘈完大交轉頭都可以訓到不醒人事 但女人就會眼光光
...

成晚根本瞓唔倒


別墅

積分: 672


46#
發表於 17-5-31 18:50 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-31 18:37
你咪呀...佢都去咗啦, 又唔係真係無去到....你唔俾佢去而佢又真係無去就話有理由發爛渣啫...

佢都反口去埋 ...

我都覺得佢唔緊張我了!
佢最緊張個手機囉


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 17-6-1 14:18 |只看該作者
間唔中去一次都唔得? 男人老狗要個老婆批准先可以去街
佢唔俾人笑自己都反感
男人好似反叛中學生咁, 你越管佢, 佢就越想走左去
其實兩老婆都需要有私人時間既


複式洋房

積分: 209


48#
發表於 17-6-2 13:48 |只看該作者
男人就係咁架啦!都做埋老豆仲好似當自己18,22咁! 去埋D大陣煙臭味既冷氣密室玩幾粒鐘!講明先~唔係唔比佢去玩,但一放佢去玩,就連續幾日都去......唔識節制架都


伯爵府

積分: 19137


49#
發表於 17-6-2 21:51 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-30 07:16
明明應承話唔去,但最終反口,又話要私人空間又乜又七,玩到零晨5點先返!同同事唱k喎!
一個電話都冇!好 ...

佢出去,第二晚自己出去


水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


50#
發表於 17-6-3 02:23 |只看該作者

回覆樓主:

係咪你迫佢夾硬應承你?
日日去?
一星期去幾晚先?
如果吾太密既
無問題
我老公去邊都好自由
講聲就得
通頂都無問題
我依家係一年自己一个都吾出日街既
都係以前浦開既人黎
吾太密我又無所謂woo
結婚都有自由去玩下既
問題係大家有無信任先?
点解要管住吾俾人玩呢?
自己ma都吾會管自己去邊
我就吾會好特別管我老公既
理得佢
夜返我霸住床仲爽


大宅

積分: 1632


51#
發表於 17-6-4 12:44 |只看該作者

回覆樓主:

我老豆晚晚都去玩,根本冇乜邊日晚上會係屋企


大宅

積分: 1632


52#
發表於 17-6-4 12:46 |只看該作者

回覆樓主:

我老公一星出晒,冇一晚係屋企,個女都成日問

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo