夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2808

食得好勳章 美好大世界2017勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 17-8-27 06:59 |只看該作者

回覆樓主:

諗下正常呀,不過現實同幻想係兩件事,諗左唔洗覺得對老公內疚,但係之後都要明白唻固只係假設。
要知道你睇人好,人睇你好,你以為的唔係事實全部,所以諗下無壞,但係就唔好分唔清現實~


用戶要求終止服務

積分: 37375


42#
發表於 17-9-1 01:21 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...
咁講真呀!

我諗有為數不少女士, 當初旗幟鮮明 誓要嫁個有錢又事事將自己放第一位的男人 為結婚對象....


但結果呢.....當然有人成功啦!



但我想佔大多數已婚女士都後悔XXXXX 如果唔係當年我XXXX, 我而家就XXXX


唉 ! 少D 同人比較, 我諗自己都會開心D.


成家, 一向都不是易事.


時來運到, 你點知你地兩公婆幾時行運...順境幸福, 搵多D 錢.



希望在明天




子爵府

積分: 11344


43#
發表於 17-9-1 12:10 |只看該作者

回覆樓主

你唔開心都好正常
比我係你我未必會嫁就係唔想百事哀


珍珠宮

積分: 31496


44#
發表於 17-9-1 13:09 |只看該作者

回覆樓主:

雖然有時候都會吵鬧,會想離婚,但無後悔嫁俾老公,因為佢真係可以無條件包容我


複式洋房

積分: 495


45#
發表於 17-9-1 13:48 |只看該作者

回覆樓主

人比人比死人,珍惜眼前人啦。


公爵府

積分: 25196


46#
發表於 17-9-1 15:57 |只看該作者

回覆樓主:

佢愛你 專重你便可 如果又窮 又對你唔好 即走


伯爵府

積分: 16331


47#
發表於 17-9-3 10:45 |只看該作者
回覆 ngan2012 的帖子

結婚唔擺酒我最贊成.生仔去政府醫院--好多人都係咁啦.
唔去渡蜜月就有d失望(去泰國都好掛)?
要同佢"成家人"一齊住--聽到已經無心機.
但連介子錢禮金都要自己俾,

咁你即係貼埋錢只求佢娶你咋喎?
月光族?咁佢d錢去咗邊?
生活係現實嘅,
我睇到係一個無擔戴嘅男人,
你連小朋友都生埋至開始同其他人嘅老公比較,
你都真係好忍得.



男爵府

積分: 9448

hashtag旅遊勳章


48#
發表於 17-9-4 18:23 |只看該作者
fattymama 發表於 17-9-3 10:45
回覆 ngan2012 的帖子

結婚唔擺酒我最贊成.生仔去政府醫院--好多人都係咁啦.

同意。連禮金戒子錢都你俾哂,真係滴汗。佢會唔會有少少唔好意思?


伯爵府

積分: 18218


49#
發表於 17-9-4 18:43 |只看該作者
nemrak 發表於 17-9-4 18:23
同意。連禮金戒子錢都你俾哂,真係滴汗。佢會唔會有少少唔好意思?

我相信樓主貼埋大床都要嫁佢老公, 當時佢老公一定有些優點吸引佢, 而且好錫佢, 所以那時不計較, 但係結婚耐咗感情會淡和男人係會變也是不變既定律, 再加上生活迫人, 柴米油鹽醬醋茶, 當他又開始對自己不好時(成家咁多人住都一定好多問題爭執), 自自然然會比較, 會不快樂, 好正常, 雖然有錢也有有錢的煩惱, 但我仍然相信, 無錢的煩惱會更多。


伯爵府

積分: 18218


50#
發表於 17-9-5 18:49 |只看該作者
歌莉亞 發表於 17-9-4 18:43
我相信樓主貼埋大床都要嫁佢老公, 當時佢老公一定有些優點吸引佢, 而且好錫佢, 所以那時不計較, 但係結婚 ...

今天在fb見到句説話講得好好:
麵包我可以自己買,你給我愛情就好,可是他不但給不了你愛情,還要分你的麵包。
我相信樓主的情況可能係咁。


複式洋房

積分: 267


51#
發表於 17-9-5 19:37 |只看該作者
不好人比人,比較會令自已唔開心. 最緊要佢錫你,常顧你感受


珍珠宮

積分: 47707


52#
發表於 17-9-5 22:03 |只看該作者

回覆樓主:

錫你就夠,我case同你一樣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo