Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO
kikilala 寫道:
我覺得呢 d 女仔真的水性陽花 , 我有個好朋友 未結婚之前有男朋友時已經成日向其他男性發電, 仲同拍拖了6年的男友分手 (A君)?-( 同另一男人(B君)一起 , 但B君原本已有一同居女友 ! 此三角戀結束因為同居女友有了 BB. THEN 我個 FIREND 又搵返 (A君) 最初A君都好嬲 但最終都有同我朋友再一起, 之後當覺得 A 君對佢唔好時, 佢又搵其他男人的溫柔(C君) 在 ICQ 認識的 而佢都有介紹俾我識, C君同我講佢O地曾經有路, 但A君當然唔知. 現在我朋友已同 A 君結婚了, 但不出一年, 佢又話俾我聽又有一個 (D君) 追佢, 人O地追佢佢又接受 ??? 佢老公知道O左 .... 嬲到死, 趕佢出廳睡 .... 你話呢 D 人係咪死性不改, 水性陽花 ? 我都看清楚此人了 ?-( 好失望
咁的女人都有呀??
我眼中只覺得自己男友靚仔咋~~
不過當然我都會覺得某d 男明星幾靚仔 ge
大家好!~~~我是阿包子~~~
阿包子個阿~~~
阿包子個包~~~
阿包子個子~~~
謝謝~~~
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)