夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3881


41#
發表於 04-10-30 00:07 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

而家D女仔係咁架啦,我brother身邊成日都有呢類飛來猛,佢重勁呀,有次發生o係佢同條女+條女個朋友的約會,話說佢條女只不過行o左去洗手間,點知條女個朋友就................突然擁抱我brother,仲嘴埋佢一啖添,我brother對飛來猛都算經驗豐富架啦,都嚇o左大跳,唔識比反應呀,回一回神先識話我係你朋友個boyfriend呀,你個朋友返黎架啦!
你話D女仔幾恐怖呀!

**咁我brother又真係幾靚仔o既!哈哈!**


別墅

積分: 646


42#
發表於 04-10-30 01:21 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

lcy1998430 寫道:
而家D女仔係咁架啦,我brother身邊成日都有呢類飛來猛,佢重勁呀,有次發生o係佢同條女+條女個朋友的約會,話說佢條女只不過行o左去洗手間,點知條女個朋友就................突然擁抱我brother,仲嘴埋佢一啖添,我brother對飛來猛都算經驗豐富架啦,都嚇o左大跳,唔識比反應呀,回一回神先識話我係你朋友個boyfriend呀,你個朋友返黎架啦!
你話D女仔幾恐怖呀!

**咁我brother又真係幾靚仔o既!哈哈!**


咁快快 post 佢的相出黎睇啦^^hehe
睇下之嘛~~
大家好!~~~我是阿包子~~~ 阿包子個阿~~~ 阿包子個包~~~ 阿包子個子~~~ 謝謝~~~ ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


別墅

積分: 646


43#
發表於 04-10-30 01:21 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

kikilala 寫道:
我覺得呢 d 女仔真的水性陽花 , 我有個好朋友 未結婚之前有男朋友時已經成日向其他男性發電, 仲同拍拖了6年的男友分手 (A君)?-( 同另一男人(B君)一起 , 但B君原本已有一同居女友 ! 此三角戀結束因為同居女友有了 BB. THEN 我個 FIREND 又搵返 (A君) 最初A君都好嬲 但最終都有同我朋友再一起, 之後當覺得 A 君對佢唔好時, 佢又搵其他男人的溫柔(C君) 在 ICQ 認識的 而佢都有介紹俾我識, C君同我講佢O地曾經有路, 但A君當然唔知. 現在我朋友已同 A 君結婚了, 但不出一年, 佢又話俾我聽又有一個 (D君) 追佢, 人O地追佢佢又接受 ??? 佢老公知道O左 .... 嬲到死, 趕佢出廳睡 .... 你話呢 D 人係咪死性不改, 水性陽花 ? 我都看清楚此人了 ?-( 好失望


咁的女人都有呀??
我眼中只覺得自己男友靚仔咋~~
不過當然我都會覺得某d 男明星幾靚仔 ge
大家好!~~~我是阿包子~~~ 阿包子個阿~~~ 阿包子個包~~~ 阿包子個子~~~ 謝謝~~~ ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


男爵府

積分: 6227


44#
發表於 04-10-30 07:52 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

嘩~~呢d咁o既人,日後無幸福,生活在痛苦當中,都唔抵可憐~~


大宅

積分: 1726


45#
發表於 04-10-30 11:00 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我以前有個女性朋友,自從同第一個男友分手後,就成日都話對婚姻無信心,開始鍾意拍散拖。佢個樣都算標致,幾吸引男仔o架,之後佢一個月換成五六次男朋友。

後尾畢業後有半年無見,之後成班朋友聚會,見番後發現佢好怪,佢單拖o黎,對住女性朋友就好cool,一見到在場雄性動物就即時變身電力十足,雙眼變大叮叮叮o個種,不停向其他男性發電(朋友D男朋友同老公都唔放過)。o個日我地企o係餐廳門外等位時,我當時男友請大家食香口膠,大家食緊之際,點知呢個女仔忽然行埋我男友面前(超近,差D掂到),仲將塊面貼近我男友心口,用高八度聲線,好姣好o爹地話: “yee~~我咬親條俐,好痛呀~~(好長的尾音)”。當時我地個個啞左企o係度(我係最呆o個個) ,但好彩我男友好快地閃開,跟住同佢講:“我幫唔到你wor,你同你男朋友講啦。”之後我當然全程都強顏歡笑啦,食完飯我仲同我男友提早離開。 :-(

後來幾年我地成班女仔都無同佢來往,前排我同佢講過電話,問到幾時到佢結婚,佢即刻話自己唔想結婚,不過有幾多幾多人追,仲要有D有老婆仔女,講到不知幾興奮...

我估呢D人成日放男人電,目的未必係鍾意個男人,而係證明自己有吸引力,對自己有能力破壞人地家庭而自豪。



別墅

積分: 710


46#
發表於 04-10-30 17:38 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我有個朋友同你個好朋友既case差唔多, 個男人係有老婆, 而唔係有女朋友, 我個朋友都有係我面前鬧個男人既老婆, 話個老公都唔鍾意你啦, 你仲死纏難, 我聽到之後, 我自己都忍唔住勁丙我個朋友, 我話佢你有咩資格鬧人呀, 你唔好忘記你做緊"胡利精"呀. 跟住我就冇再同佢做friend lu..... :evil: :evil:


複式洋房

積分: 401


47#
發表於 04-10-30 18:41 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

毛毛虫你真係堅,咁直接,我鐘意!如果我係你我就會勸佢唔好破壞人地屋企o羅,就唔敢咁直接喇,呢d嘢心照啦大家都係女人!


洋房

積分: 88


48#
發表於 04-10-31 02:55 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我個friend o個個仲勁,佢老公同D同事去飲酒,撞到個舊同
事(女仔)跟住一齊玩,玩完佢老公帶醉返屋企,一上的士個女
仔跟上車,明知吾同路都照上,跟住佢老公話佢好醉送吾到個
女仔返屋企,但個女仔吾理,咁佢老公咪吾理佢照返去啦!點
知到步後個女仔仲跟住佢上樓(之前已經同佢講過佢已經結
o左婚),到屋企門口,我個freind聽到佢老公把聲,咁諗住去
開門,跟住聽到佢老公話"我屋企有人呀,你返去啦!",跟住個
女仔話"我吾信你屋企有人,入去睇下先!"跟住度門打開,我
個friend已經吾理咁多,一巴一巴咁打落佢老公到,跟住個女
仔仲講"你吾好咁啦,我吾知你o地o既關係o架!"仲問佢老
公"你痛吾痛呀!"跟住我個friend發晒癲,趕走o左個女仔,
事後經過佢老公o既同事做證及多番分析後先同佢老公好
番,不過佢老公就慘喇,無啦啦比人打仲無得報仇!

咁你o地話呢D咁o既女人係咪維恐天下不亂呢?


子爵府

積分: 14469

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


49#
發表於 04-10-31 09:00 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我ex-bf都試過,有一次佢d fd帶左個女仔出黎一齊飲野,個女仔明知我係佢gf,都響我面前錫佢,我嬲到喊咁滯,最慘係我ex-bf係好花心,後來比我知道佢背住我同個女仔一齊,響同佢(ex-bf)一齊4年入面,我每年都發現1-2個第3者,唔發現既都唔知有幾多個(好多都仲係響酒吧識既添,可以想像到有d女仔真係好cheap,視破壞人地感情為傲,呢d女仔到佢將來結左婚,一定有報應嫁)好彩我最後都的起心肝,離開個衰人,唔係我識唔到而家個好老公喇


大宅

積分: 2194


50#
發表於 04-10-31 22:25 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我成世人最憎d姣婆,
攪人老公或男朋友個d最賤格~~
而家仲憎埋d男人咁咸濕,
越軌前唔諗
☆以上純屬本人立場☆


複式洋房

積分: 184


51#
發表於 04-11-1 01:35 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我都好唔明,大家都係女人,點解佢


大宅

積分: 1639


52#
發表於 04-11-1 09:44 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

查實狐狸精呢下野冇分男女,我有個男仔Friend成日都做狐狸精,佢自己有條女拍左成十年,好Free,條女成日放佢出去玩,....佢就成日都溝到啲已有男朋友既女,有次條女仲已同居五六年,俾我Friend溝左仲搬出去飛埋條仔....但我個Friend次次永冇上身,嗰次都一樣。

我就認為引誘既野永遠都會存在,及無處不在都有可能發生....錯不是引誘者本身(即狐狸精),而是那些受誘者的有夫之婦or有婦之夫....


別墅

積分: 710


53#
發表於 04-11-1 10:03 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

hello yokiyoki
我呢個friend都識左十年先至會咁直接, 係中學時候識到既. 個陣佢係學校既校花, 因為咁樣所以成日都自而為事囉.


公爵府

積分: 28881


54#
發表於 04-11-1 11:40 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

唔係剩係後生至係咁,有啲有夫之婦都係咁

我老公個伙記既老婆,話說星期六晚老公個partner上嚟我屋企有啲嘢傾,之後話要打比呢個伙記叫佢星期日返工,點知佢老婆係咁搶住個電話聽,又呢樣又果樣(雖然我唔知佢講mud),跟住個partner己經cup咗佢線,佢仲不停再打嚟,之前己經比人開到聲你唔好再打嚟啦,你好煩呀,個電話無電啦,點解呢啲人一啲都唔知x,我亦都知道佢有打過比我老公,有時仲比老公媽媽聲佢tim,所以而+少咗咋


大宅

積分: 1141


55#
發表於 04-11-1 12:39 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

其實好多年前我已經覺得d女仔好犀利啦. 話說有一次我去接我男友收工(即依家老公, 但佢未結婚時已人前人後叫我做老婆), 佢帶我去打機房, 當時有個女仔係度打緊機, 佢介紹我俾個女仔識, 唔知點解我d第六感話俾我聽佢地之間有d怪, 但我之後冇問佢.

到隔左好耐, 耐度我都唔記得左呢件事, 佢先話俾我知有一晚放工佢d伙計叫去karaoke (其實佢平時唔去, 但o個日有個伙計生日, 人地開到聲叫佢去佢先去). 當飲度咁上下. 有幾個伙計去左toilet, o個個女仔突然攬住佢話鐘意左佢好耐, 問佢可以同佢一齊, 咁我老公咪話佢有老婆law, 但個女仔竟然答佢話佢唔介意, 咁我問番我老公咁佢點答番個女仔, 佢話佢答番個女仔話佢自己(即係我老公)介意, 咁佢答完個女仔之後佢d 伙計返黎, 咁個女仔先放開佢. 但大家都睇到咩事, 咁當然冇人會話我知啦.

我老公講完俾我聽之後我問佢點解咁耐先話俾我知, 佢話o個時未結婚話你知你容乜易走左去, 依家結左婚就唔驚啦


別墅

積分: 710


56#
發表於 04-11-1 13:39 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

呢d情況, 算唔算test下自己個老公/男朋友夠唔夠定力呢??


大宅

積分: 2247


57#
發表於 04-11-1 13:39 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

如果我老公係咁,我都會同佢離婚,好認同你o既說話:
離婚;我一d都唔覺得可怕,反而要我對住一個曾經背負過我


別墅

積分: 710


58#
發表於 04-11-1 14:11 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

如果仲未有小朋友都還好呀, 有左小朋友呀!亨.....真係唔知點算呀, 自己咁辛苦為左個家庭, 一句唔該就比有搶走左... :cry:


複式洋房

積分: 364


59#
發表於 04-11-1 15:52 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

....以家d女仔真係好恐佈,這事亦發生過在我兩身上.認識我老公時只有16歲到現在28歲,結婚6年,囡囡3歲半,這10幾年裡面我好相信我老公,佢亦知我係一個無信心的人.所以在這10幾年裡佢沒有任何女人電話,佢所識的亦係我認識的.佢亦同我講過好增d,cheap女人.有一年同佢鬧交鬧得好勵害,同時我亦病倒(發燒),有日在房休息.佢電話響起,我聽到佢話,(咩事呀,唔揾你個初哥哥...)我聽到之後.好心痛,直覺話我知電話內的一定係女人,我即刻大叫.老公...老公.我聽到佢話.我唔得閒.收線後,佢跑入o黎問我係未唔舒服.我d眼淚話左比佢知我聽到.... 個女人隔左一陣又打o黎.(個女人知道有我存在的)我又即刻發癲o甘大叫.最後我老公怕我出事....我地好番之後我問佢個女人係邊個.點有你电話.佢話有日唔开心出去飲野撞到個舊朋友(個壞朋友識好多電視姐仔)介绍.但無比個電話佢.個女人話我老公好似佢一個深愛的男人,又問你唔開心可以揾佢等等......到最後佢亦連電話都轉埋,連個壞朋友都唔比.所以我地每步都要小心睇住.老公身邊如果有好多壞朋友的話.真係要小心d呀.呀.


別墅

積分: 710


60#
發表於 04-11-1 17:04 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

好彩你老公有自製能力咋..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo