懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   4


複式洋房

積分: 144


41#
發表於 18-5-27 10:25 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:16
聯合驗晒所有凝血同免疫項目。(第2頁剔漏左Igg 同Igm)
愛群就驗夫妻染色體,同埋見醫生俾意見。

即係你2間都有驗??


伯爵府

積分: 19137


42#
發表於 18-5-27 10:27 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-20 17:26
努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面 ...

坐完小月,兩公婆一齊去檢查下


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


43#
發表於 18-5-27 10:31 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:24
第一胎自然懷孕去到8w停左(4月尾嘅事), 之前響QE做產檢驗血,就所有報告都正常, 我地都打算要小朋友,老 ...

產檢驗既血同依啲完全唔同的。
不過一次小產好多時係分裂出錯(即係醫生講既黑仔),你可以唔驗住,但積極啲的話都可以驗定。
精子可以驗,可以睇下精子形態,貴啲就睇埋DNA斷裂度,依兩樣係會令胚胎唔靚導致流產。
女人方面,如果唔驗野,安全啲的話我會下次頭三個月食100mg阿士匹靈,等啲血流得好啲,因為媽媽血流唔好的話,會令到bb得唔到營養,都係一個胎停既原因。不過醫生多數3次小先會建議你食既。你睇下你照食定試多次先。好多人小完一次都正常有第二次,但我就咩都無做地小左3次,真係好後悔唔一早開始驗或食阿士匹靈


複式洋房

積分: 144


44#
發表於 18-5-27 10:36 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:31
產檢驗既血同依啲完全唔同的。
不過一次小產好多時係分裂出錯(即係醫生講既黑仔),你可以唔驗住,但積極 ...

連續3次真係好傷心,希望你快啲有好消息,我宜家都係食住葉酸打定底,順其自然先,唔該晒你啲資料


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


45#
發表於 18-5-27 10:45 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:36
連續3次真係好傷心,希望你快啲有好消息,我宜家都係食住葉酸打定底,順其自然先,唔該晒你啲資料 :fortun ...

我而家第4次懷孕了。今次又食阿士匹靈又打薄血針,而家21週了,希望順利。
你一直食住叶酸岩架喇。希望你下次順利。


複式洋房

積分: 144


46#
發表於 18-5-27 10:47 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:45
我而家第4次懷孕了。今次又食阿士匹靈又打薄血針,而家21週了,希望順利。
你一直食住叶酸岩架喇。希望你 ...

祝你媽B平安,一切順利


洋房

積分: 47


47#
發表於 18-5-27 11:24 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-20 17:26
努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面 ...

元朗同樂街永安藥行林廣安中醫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo