自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1949


41#
發表於 09-3-30 19:19 |只看該作者
哈哈...我計左...我屋企人平均要43年後先拎到..可能都時我發左lu.... 如果等個6千蚊真係
原帖由 焯嵐媽咪 於 09-3-30 17:43 發表
講得好,有心比都唔會咁,我要等成30幾年先用到個6千咁大把!經濟唔好係而家,唔係30年後!
只要唔講粗口,咁講野我覺的ok,佢只係講出其他人唔敢講ga野!


子爵府

積分: 14939


42#
發表於 09-3-30 19:30 |只看該作者
原帖由 jesscovere 於 09-3-29 13:09 發表
5s_w3TkYo44

我好鍾意呢句....抑鬱病人窗口當門口咁跳左落去


講得好好~~.....哈哈~~我喜歡


大宅

積分: 1218


43#
發表於 09-3-31 11:05 |只看該作者

講得好,自己人都未攪得掂,四川振災就百億捐上去,淨係要做個好形象,真係嘥X氣.
雖然長毛&旭民,次次都好燥爆,但佢哋講嘅嘢好代表我地市民嘅心声,唔好似d狗官咁每月袋幾十萬袋袋平安,粒声都唔出,淨係擦鞋,奉承曾生,佢叫你食屎,你都話係,係,係,永冇say no.


大宅

積分: 1949


44#
發表於 09-4-1 12:28 |只看該作者
有d人好好笑,話因為人地冇教養而唔投佢地一票..
但係,我覺得人人有錯..佢地ge錯比起政府ge錯細唔知幾多..唔通政府做咁多野先係有修養...
嗯...明白長毛講呢句說話很無禮...不過我見好多bk媽咪都只看表面..有時候我反而覺得咩事都好..中肯去感受每個人做ge野先係做人媽咪最應做的..
原帖由 puimimi 於 09-3-31 11:05 發表

講得好,自己人都未攪得掂,四川振災就百億捐上去,淨係要做個好形象,真係嘥X氣.
雖然長毛&旭民,次次都好燥爆,但佢哋講嘅嘢好代表我地市民嘅心声,唔好似d狗官咁每月袋幾十萬袋袋平安,粒 ...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo