在職全職

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   0


大宅

積分: 3538


41#
發表於 09-4-1 18:10 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-1 17:01 發表


咁又係 ,,
我媽咪係獨女 ,
佢成日都話生多個好 ,
有咩事上黎都有多個1齊商量 ,

其實我地又唔係唔想生多1個既 ,
不過經濟唔許可丫 , 又唔係搵得多錢 ,
公屋都仲申請緊 , 所以都唔敢生喇 ,
二來我都怕自己湊唔掂 ,
...


你仲咁細~過多幾年先諗都未遲


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


42#
發表於 09-4-1 18:18 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 18:10 發表


你仲咁細~過多幾年先諗都未遲


怕再過多幾年,
我真係唔想生喇,
唔想重頭辛苦過,,


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


43#
發表於 09-4-1 18:47 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 15:30 發表
我都係26生第―胎
恭喜你呀!有左幾多週?

我而家26週幾了~
7月頭預產期...

咁你呢?你又打算幾時生多個呀?


大宅

積分: 3538


44#
發表於 09-4-1 18:54 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-1 18:18 發表


怕再過多幾年,
我真係唔想生喇,
唔想重頭辛苦過,,


―個太小,你老左都想多d仔女睇下你


大宅

積分: 3538


45#
發表於 09-4-1 18:55 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-1 18:47 發表

我而家26週幾了~
7月頭預產期...

咁你呢?你又打算幾時生多個呀?



我諗住今年年尾或下年年頭度再有,因下個生起碼個仔都3歳以上~ 唔使湊2個咁辛苦
你知仔定女未?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


46#
發表於 09-4-1 18:56 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 18:54 發表


―個太小,你老左都想多d仔女睇下你


無咁多錢養 ,
而家都係剛剛好咋 ~
經濟許可我都想生多個


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


47#
發表於 09-4-1 19:04 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 16:52 發表


咁都得~比我都嬲~
點解你果時唔叫他即去睇你?

因為我啊仔出世果陣係半夜12點,而我又係公立醫院生,唔係探病時間佢黎到都係比佢望一望就要佢走....即使叫佢黎,佢都唔會黎呀 訓覺大過天~
不過講真,果陣我同佢可能仲細,感情未係好深,又突然之間做人爸媽,都幾手足無措,我c6果陣又思想唔夠成熟,成個細路仔咁,成日發脾氣,為左玩咩都唔理.....
不過好在生左啊仔之後,佢都長大左不少,起碼會學下點做一個好爸爸,為左頭家努力番工,同比以前學識點去愛我多d囉~~唉....不過有d回憶真係好難忘記,對我來講可以話係一個遺憾,佢永遠都唔會明我生啊仔果陣有幾辛苦~


大宅

積分: 3538


48#
發表於 09-4-1 19:31 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-1 18:56 發表


無咁多錢養 ,
而家都係剛剛好咋 ~
經濟許可我都想生多個


Save下錢先囉~等bb大d至算


大宅

積分: 3538


49#
發表於 09-4-1 19:35 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-1 19:04 發表

因為我啊仔出世果陣係半夜12點,而我又係公立醫院生,唔係探病時間佢黎到都係比佢望一望就要佢走....即使叫佢黎,佢都唔會黎呀 訓覺大過天~
不過講真,果陣我同佢可能仲細,感情未係好深,又突然之間做人爸媽,都 ...



而家對你好就唔好再計喇!唯有你生下個睇下你老公仲識唔識做


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


50#
發表於 09-4-1 20:44 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 19:35 發表



而家對你好就唔好再計喇!唯有你生下個睇下你老公仲識唔識做
我都唔會再生喇~佢識做都太遲啦.....算把啦佢


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


51#
發表於 09-4-1 20:58 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 18:55 發表
我諗住今年年尾或下年年頭度再有,因下個生起碼個仔都3歳以上~ 唔使湊2個咁辛苦
你知仔定女未?

我都係咁PLAN...
兩個相差3年都幾好..
大個o個懂事多o的..到湊細o個個時就會輕鬆o的..
(i hope so!! )

知道o剌~都係仔仔一名!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 09-4-1 21:00 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 18:54 發表

―個太小,你老左都想多d仔女睇下你

我都覺得一個太小了..
總覺得有兄弟姊妹一齊成長..
係會好o的...起碼識得咩叫兄弟/姊妹情!!

到佢地大個晒...
有起事上o黎,都有個人商量嘛!!
眼見一o的朋友..係獨子獨女的..
佢地個負擔真係好重!!!!


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


53#
發表於 09-4-1 21:23 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 19:31 發表


Save下錢先囉~等bb大d至算



save緊,,不過係for到時搬屋用,,


禁止訪問

積分: 32848

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


54#
發表於 09-4-1 22:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


55#
發表於 09-4-1 23:13 |只看該作者
22歲生,痛左30個鐘先生得..仔仔係正預產期出世,
我係見紅入院的6號晚
7號係醫院發呆...本來想叫我走,但係見我9號預產就由得我
8號零晨開始陣痛...痛到9號朝先生得..岩岩好30個鐘
仔仔出世個時間,重要同我差唔多...


大宅

積分: 1517


56#
發表於 09-4-1 23:34 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-1 21:00 發表

我都覺得一個太小了..
總覺得有兄弟姊妹一齊成長..
係會好o的...起碼識得咩叫兄弟/姊妹情!!

到佢地大個晒...
有起事上o黎,都有個人商量嘛!!
眼見一o的朋友..係獨子獨女的..
佢地個負擔真係好重!!!! ...


agree


大宅

積分: 1010


57#
發表於 09-4-1 23:36 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 02:20 發表



你敢再生嘛?


個個都叫我生多個
我就唔係幾想生
試過一次都已經怕怕啦

除非意外有左啦


大宅

積分: 1010


58#
發表於 09-4-1 23:41 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 15:36 發表



係呀我覺得香港d醫務人員態度超差~上次我地―家人返HK,點知仔仔唔慣HK d空氣,入左醫院由元朗博愛到屯門再到瑪喜烈,全部都係無禮貌既醫務人員~係外國根本唔會感~激死我
我係英國生,我老公陪我―齊,我叫好痛幾時生得, ...


但係我個陣係威爾斯生
d人都幾好喎
我開到3度落左產房冇耐我老公就到左
之後我好痛係咁聞氣
佢見我咁就早d叫我老公入黎陪我
傷口又聯得好好..一d都唔痛
除左有探病時間呢個限制...其他都ok


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


59#
發表於 09-4-1 23:53 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-1 23:41 發表


但係我個陣係威爾斯生
d人都幾好喎
我開到3度落左產房冇耐我老公就到左
之後我好痛係咁聞氣
佢見我咁就早d叫我老公入黎陪我
傷口又聯得好好..一d都唔痛
除左有探病時間呢個限制...其他都ok ...

我痛到飛起呀,痛到好似生左10粒飛滋係下面咁 (唔好意思,呢排真係生左3粒飛滋係口度,真係痛不欲生,最岩用黎形容當時個傷口 )
痛到坐又坐唔到,訓低又扯住,想起番身用力果下仲痛....
果陣我將將床"教"起左,訓都係坐係度合下咋,個傷口都痛左3星期先叫坐得無咁辛苦,起碼唔使側曬身,d人一睇就知我岩岩生完


大宅

積分: 1010


60#
發表於 09-4-2 00:06 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-1 23:53 發表

我痛到飛起呀,痛到好似生左10粒飛滋係下面咁 (唔好意思,呢排真係生左3粒飛滋係口度,真係痛不欲生,最岩用黎形容當時個傷口 )
痛到坐又坐唔到,訓低又扯住,想起番身用力果下仲痛....
果陣我將將床" ...


我都聽我阿ma講話好痛
仲話要浸鹽水
未生前仲鬼咁驚
點知生完都唔知點解唔痛

你生飛滋有冇試過用amway噴飛滋個支野呀
我覺得幾好
起碼噴完可以食野

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo