夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27460


41#
發表於 19-1-2 12:51 |只看該作者
iwantbabies 發表於 18-11-27 02:33
放工返到屋企坐係度等食飯,唔做家務唔幫手!
D野周圍擺,整到成屋亂七八糟又唔執!
話佢,佢又話會執,但 ...

我老公一樣,收工返嚟就躺,你話佢都冇用,真係好累氣


子爵府

積分: 12727


42#
發表於 19-1-2 21:54 |只看該作者
eddieman 發表於 19-1-2 07:39
我唔係,每日都要煮早餐、煮飯,C9洗碗。

我估你家庭會和諧D吧!


子爵府

積分: 12727


43#
發表於 19-1-2 21:56 |只看該作者
papa408 發表於 19-1-2 12:11
回覆 iwantbabies 的帖子

屋企啲嘢係我做晒架喎,你講緊係我老婆啊

你老婆好幸福哦


大宅

積分: 4682


44#
發表於 19-1-2 22:02 |只看該作者
平日會等食飯,假期會幫手整。 幫手做少少家務, 掉垃圾、洗抽氣扇、冷氣機……


別墅

積分: 631


45#
發表於 19-1-2 22:42 |只看該作者
gilgil39 發表於 19-1-2 21:56
你老婆好幸福哦

可能佢覺得我有其他嘢難頂你唔知唓


男爵府

積分: 5549


46#
發表於 19-1-2 22:46 |只看該作者
iwantbabies 發表於 18-11-27 02:33
放工返到屋企坐係度等食飯,唔做家務唔幫手!
D野周圍擺,整到成屋亂七八糟又唔執!
話佢,佢又話會執,但 ...

我嗰件係,不過叫佢九次,第10次佢會做


大宅

積分: 4988


47#
發表於 19-1-3 06:39 |只看該作者
gilgil39 發表於 19-1-2 21:54
我估你家庭會和諧D吧!

有時啦!但有時一樣會嘈交架!


大宅

積分: 2612


48#
發表於 19-1-3 08:01 |只看該作者
Chukubi 發表於 18-11-27 17:57
same here.... 廢到爆

我 個 集於 一 身,雖然有 工 人,一 放 工 入 房,打 機,等 叫 食钣。乜都唔執。佢自己個櫃桐 我 成執,好整齊但 佢好快又整 到亂 到 爆,


禁止訪問

積分: 185


49#
發表於 19-1-3 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3054


50#
發表於 19-1-4 12:43 |只看該作者
回覆 iwantbabies 的帖子

我C6 放工返來主要開TV 打機.


因為我只煮夜晚個餐, 有時佢埋怨點COOK完咁
多碗要洗.........

一個月可能佢只會洗1-2 次碗, 唔會幫手洗衫/洗廁所/掉垃圾....

但今次食完野佢會自己執番掉去垃圾筒




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo