夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 139710


41#
發表於 19-2-26 11:52 |只看該作者
Ohohmybaby 發表於 19-2-26 11:47
無錯,你估岩晒,老公就係跟project,跑deadline,所以,選擇不同

唉, 好大壓力, 頭都爆, 你體諒下佢.


複式洋房

積分: 470


42#
發表於 19-2-26 12:00 |只看該作者
其實佢拎返黎做唔係留係公司做已經注重左家庭!專心做野好過玩女呀,佢鐘意做咪由佢拎返黎做


別墅

積分: 829


43#
發表於 19-2-26 12:05 |只看該作者
ozgal 發表於 19-2-26 12:00
其實佢拎返黎做唔係留係公司做已經注重左家庭!專心做野好過玩女呀,佢鐘意做咪由佢拎返黎做
...

本帖最後由 Ohohmybaby 於 19-2-26 12:06 編輯

我都有咁諗過,拎返黎做好過留係公司做,至少我見到佢,但我地黎緊準備生小朋友,但未有,佢可能係覺得小朋友會有更大開支所以更博殺,而我就係擔心佢太博殺,所以驚佢時間上忽略左小朋友同家庭,真係好難平衡


琥珀宮

積分: 152982


44#
發表於 19-2-26 14:28 |只看該作者


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


45#
發表於 19-2-26 14:47 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-2-26 16:46 編輯
Ohohmybaby 發表於 19-2-26 12:05
本帖最後由 Ohohmybaby 於 19-2-26 12:06 編輯

我都有咁諗過,拎返黎做好過留係公司做,至少我見到佢, ...

打工好睇命水, 抽到好簽, 入了好的公司, 跟了好的客人, 有好的上司和下屬, 大家有互信, 實事求事, 已經減省很多工作的時間. 不要說可博不博殺那麼好, 有些工作只有做不停和離開的選擇, 都不要說宏想可以博, 只有做.....沒有中間位的, 而且自己慢了下來, 同組的同事跟你搵食, 就影響其他人, 不在同一行或同一公司的人, 係想像不到的.

轉工, 又好大機會是這樣, 難道又轉過間? 到時太太和家人又說, 為何轉來轉去無份長, 為何忍不到, 唔好挑剔啦, 唔好要求高,........ 壓力更....

有時打工無得自己選擇, 好似我現在, 老闆說, 叫我開始接手老大的工作, 其實我唔想, 但如果在職場上打滾, 你會深明弱肉強食, 一朝皇帝一朝臣的道理, 假設你不上位, 公司在外出請了另一人回來, 他有他的新規矩, 自己未必認同和接受, 甚至是額外而自己覺得未必有用的工作, 更甚的是, 他有機會帶自己人入來而逼走你, 所以好多事情都要無耐地做, 無耐地試和接受, 不能停, 除非走, 但走, 又會是另一家相同的公司, 除非轉行, 但又是那一行呢?

當然不完全了解妳先生是那一行, 但打工始終跟自己做老闆是兩回事, 因為打工要同人交代, 自己做老板, 會覺得辛苦/不值, 情願搵少D, 再唔係執左去等...... 當然有員工的老闆有成本和出糧的壓力, 所以又要看生意的種類.....

做男人的很需要太太支持, 有頭髮的不會想做光頭佬.


別墅

積分: 829


46#
發表於 19-2-26 14:54 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-2-26 14:47
打工好睇命水, 抽到好簽, 入了好的公司, 跟了好的客人, 有好的上司和下屬, 大家有互信, 實事求事, 已經減 ...

人人生活都有壓力,在乎自己點樣選擇


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


47#
發表於 19-2-26 14:56 |只看該作者
Ohohmybaby 發表於 19-2-26 12:05
本帖最後由 Ohohmybaby 於 19-2-26 12:06 編輯

我都有咁諗過,拎返黎做好過留係公司做,至少我見到佢, ...

有時唔係唔做經理, 唔搵咁多, 就可以壓力細D, 會多點自己的時間.....

這個我不認同, 搵工搵低一級, 一樣可以多野做過以前, 真係睇命, 轉工一樣係博, 可能更差. 所以做男人係要自己決定事情, 因為沒有時間給屋企, 和份份工都唔長, 一樣比太太話, 一樣係分手的借口, 自己要諗清想和計算過.


翡翠宮

積分: 79228


48#
發表於 19-2-26 14:56 |只看該作者
樓主係剛愎自用到一個點


別墅

積分: 829


49#
發表於 19-2-26 14:59 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-26 14:56
樓主係剛愎自用到一個點

多謝你 提醒我係一個怎樣的人


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


50#
發表於 19-2-26 15:10 |只看該作者
Ohohmybaby 發表於 19-2-26 14:54
人人生活都有壓力,在乎自己點樣選擇

唔係咁多人有得選擇的, 舉個例, 搵開四萬, 唔代表改搵兩萬有人請你, 好多時無得後退的.

好啦~ 真係搵到了兩萬的工, 他他條條......, 家庭又改變了, 老婆突然又歉妳搵錢少, 日日哦自己, 真係啤一聲........

有時女人真的好易變, 男人有好的事業機會亦不能放棄的.


別墅

積分: 829


51#
發表於 19-2-26 15:19 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-2-26 15:10
唔係咁多人有得選擇的, 舉個例, 搵開四萬, 唔代表改搵兩萬有人請你, 好多時無得後退的.

好啦~ 真係搵到了 ...

你經歷過以上你自己說的這種情形嗎?就算係,唔代表其他人同你一樣,會遇到這種情形

就算其他人同你遇到一模一樣的情形,也不代表會同你有一樣的結局,每個人人生際遇不同,不能一概而論


伯爵府

積分: 17292

馬年勳章


52#
發表於 19-2-26 15:31 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-2-26 15:32 編輯
Ohohmybaby 發表於 19-2-26 15:19
你經歷過以上你自己說的這種情形嗎?就算係,唔代表其他人同你一樣,會遇到這種情形

就算其他人同你遇到 ...

我說的, 當然經歷過, 亦有師兄弟遇到的, 是經驗分享來.

我只是分享部份男人的想法, 妳未必認同. 但都是老的一句, 如女人能了解和掌握男人的內心, 就更易得心應手.


瑪瑙宮

積分: 139710


53#
發表於 19-2-26 16:12 |只看該作者
Ohohmybaby 發表於 19-2-26 14:54
人人生活都有壓力,在乎自己點樣選擇

做開 project 可以搵咩搵少 d , 有咁年資經驗, 都係搵番做 project 喇, 你想搵其他工種又由頭撈起, 人地請, 你老公過唔過到自己丫?


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


54#
發表於 19-2-26 16:23 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-26 14:56
樓主係剛愎自用到一個點

我同意你。雖然冇話邊種選擇係有問題,但明顯係樓主唔認同佢老公既選擇,而且不能說服自己認同佢C6既價值觀。


翡翠宮

積分: 79228


55#
發表於 19-2-26 16:26 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-2-26 16:12
做開 project 可以搵咩搵少 d , 有咁年資經驗, 都係搵番做 project 喇, 你想搵其他工種又由頭撈起, 人地請 ...

佢老公過吾到咪係老公自己有問題囉


瑪瑙宮

積分: 139710


56#
發表於 19-2-26 16:31 |只看該作者
mini1204 發表於 19-2-26 16:26
佢老公過吾到咪係老公自己有問題囉

多數.


翡翠宮

積分: 79228


57#
發表於 19-2-26 16:39 |只看該作者
o_____o 發表於 19-2-26 16:23
我同意你。雖然冇話邊種選擇係有問題,但明顯係樓主唔認同佢老公既選擇,而且不能說服自己認同佢C6既價值 ...


所有既問題; 只要跟隨樓主既做法同諗法, 就已經解決哂.

樓主係道路 . 真理 . 生命
阿門



別墅

積分: 829


58#
發表於 19-2-26 16:53 |只看該作者

回覆樓主:

多謝你地


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


59#
發表於 19-2-26 16:57 |只看該作者
係責任感問題...

我放六點, 好少OT, 但如果老細有份野要你做, 擺到明放工都未做完, 而又要即日交功課, 唔通夠鐘你就走左去咩?

呢個唔關事搵多搵少, 印象分都好緊要, 公司要CUT人, 你估會CUT邊隻先?
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


別墅

積分: 829


60#
發表於 19-2-26 17:03 |只看該作者
newcook 發表於 19-2-26 16:57
係責任感問題...

我放六點, 好少OT, 但如果老細有份野要你做, 擺到明放工都未做完, 而又要即日交功課, 唔 ...

係囉~你覺得會cut邊個先

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo