夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3844


41#
發表於 19-5-25 01:14 |只看該作者
hopelesss 發表於 19-5-24 10:45
真係要計到咁樣先有一個名?點解要咁計較?(純討論)

如果你無出錢,唔寫你名好正常


男爵府

積分: 7544


42#
發表於 19-5-25 01:27 |只看該作者
我c6有樓,佢一人出錢一個人名,我ok,其他雜費全部佢出


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


43#
發表於 19-5-25 01:54 |只看該作者
mini1204 發表於 19-5-24 19:08
咁即係你到底有無出錢唧

好明顯無先問無俾錢係咪唔落得名

我出錢但唔會寫男人個名囉




男爵府

積分: 6731


44#
發表於 19-5-25 02:10 |只看該作者
你有無畀錢先層樓?
我同老公結婚幾年,結婚時聯名買樓,果時未有辣招,最近儲夠錢買第二層啱啱早兩日先完成除名手續,其實除名律師費扣返轉按回贈都係畀$5000出黎就攪掂


琥珀宮

積分: 156788

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 19-5-25 02:45 |只看該作者
hopelesss 發表於 19-5-24 10:45
真係要計到咁樣先有一個名?點解要咁計較?(純討論)

你而家何嘗唔係計較



民房

積分: 21


46#
發表於 19-5-25 04:15 |只看該作者
雙方都有付出放兩個名 如果得一方付出唔放另一方名都好正常。 雖然唔知你既情況係點,但係你要保障, 唔通男朋友就唔需要保障?

同埋我覺得好講信任,我同老公拍拖嗰陣係加拿大兩分買樓落佢名,結婚
係香港買第二層落我名。大家商量好就得


大宅

積分: 1291


47#
發表於 19-5-25 08:36 |只看該作者
香港離婚率係超過30%, 你淨係睇呢個版十個有九個唔係有第三者就係想離婚,如果講信任,我寧願信條鐵都唔信人心,人心係最易變,無事無幹嗰陣一定話信架,有事嗰陣咪唔信囉。
講真,我係無俾首期,但係之後佢供樓我負責多啲屋企洗費,唔通就叫我通層樓對個家無貢獻?我淨係覺得做人要留條後路俾自己,我唔想有起事上泥,人又老錢又無老公又走佬


大宅

積分: 1257


48#
發表於 19-5-25 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

你有冇出錢?有嘅話要求落你單名囉。


大宅

積分: 4772


49#
發表於 19-5-25 09:34 |只看該作者
hopelesss 發表於 19-5-24 10:46
咁可以到時再除名,不是嗎?

除名有成本, 唔平的

如有按揭亦要重新做

現時買樓多數係單名的


侯爵府

積分: 21457


50#
發表於 19-5-25 11:00 |只看該作者
有份出錢有份供 一定落名 話哂岩岩結婚 一個人變左當時既山盟海誓乜都係假 錢解決到既問題就唔係問題

如果你唔會出錢唔會供 就男方話唔落名 都無咩所謂 唔太著緊 反正都無出錢 而且萬一唔好彩要離婚好似都有得分既


水晶宮

積分: 52923

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


51#
發表於 19-5-25 13:41 |只看該作者
樓主應該無出錢


子爵府

積分: 11389


52#
發表於 19-5-25 15:52 |只看該作者
咁可否只寫你名?係咪各一半咁供?


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


53#
發表於 19-5-25 15:53 |只看該作者
hopelesss 發表於 19-5-24 09:33
我同另一半準備结婚,所以佢同我一齊買左樓,但他為了扣多一些税,不落我名,我覺得這樣做结婚后我好像無乜 ...

你有無俾首期或大家同意一齊供樓先?如果冇唔落你名,我覺得正常。

女人唔可以成日靠另一半,女人要自強!未結婚已經諗定萬一離婚有咩保障,咁結嚟做咩!




子爵府

積分: 11389


54#
發表於 19-5-25 15:54 |只看該作者
如果你冇份出首期或者冇份供,佢又出到聲,咁無謂免強了


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


55#
發表於 19-5-26 00:37 |只看該作者
heiheikwok 發表於 19-5-25 15:53
你有無俾首期或大家同意一齊供樓先?如果冇唔落你名,我覺得正常。

女人唔可以成日靠另一半,女人要自強 ...

男人點保障呢咁?
落完名,萬一女人出去勾佬,咁男人又要俾一半被你背叛自己既人同人地一齊,仲要養埋契家佬,咁點?


子爵府

積分: 12281

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章


56#
發表於 19-5-26 16:14 |只看該作者
如果唔需要我加簽做借款人或擔保人之類老公都上到會,我冇所謂。


伯爵府

積分: 17607


57#
發表於 19-5-26 21:20 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-5-25 02:10
你有無畀錢先層樓?
我同老公結婚幾年,結婚時聯名買樓,果時未有辣招,最近儲夠錢買第二層啱啱早兩日先完 ...

請問除其中一個名係米當買埋另外半層樓樓?即假設如果層樓5M,stamp係3%,買方要比2.5Mx3%stamp duty?咁無名的一方再買樓就只需付一般stamp duty?


寶石宮

積分: 292903

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


58#
發表於 19-5-28 11:50 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-5-24 14:23
對自己有份少少信心

地裂咗


琥珀宮

積分: 152982


59#
發表於 19-5-28 20:49 |只看該作者
Poyau 發表於 19-5-28 11:50
地裂咗



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo