時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 39297

畀面勳章


41#
發表於 19-11-2 15:09 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 15:03
大家對良心嘅觀點與角度也不同吧,某d示威暴徒做嘅嘢係恐怖,而魔警暴徒都係一樣咁恐怖。但不要誤會,我不 ...

又係五大訴求

你嗌得出五大訴求, 其實知唔知五大訴求講緊乜? 係“撤銷被捕者控罪 “,如果撤銷控罪,咁點被法庭判? 不矛盾嗎?


子爵府

積分: 10876


42#
發表於 19-11-2 15:13 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 15:03
大家對良心嘅觀點與角度也不同吧,某d示威暴徒做嘅嘢係恐怖,而魔警暴徒都係一樣咁恐怖。但不要誤會,我不 ...

黃絲心盲眼盲,掩蓋唔到暴徒的惡行,就走去屈警察過份暴力和濫捕,個良心唔知去咗邊!
睇下有良知嘅大律師點篤爆你哋:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=146385736758111&id=122617465801605


子爵府

積分: 10876


43#
發表於 19-11-2 15:22 |只看該作者
banbanmm 發表於 19-11-2 15:09
又係五大訴求

你嗌得出五大訴求, 其實知唔知五大訴求講緊乜? 係“撤銷被捕者控罪 “,如果 ...

佢哋扮中立啲黃絲,成日都自相矛盾㗎喇,話暴徒犯法唔啱,但就五大訴求,唔好拉佢哋,所以係咁屈警察,轉移視線,良心喎,真的想嘔
事實係政見不是問題,但要憑良心去爭取囉,我本來是黃,都俾班無道德的人推咗去真正中立和藍嗰邊!


男爵府

積分: 6035


44#
發表於 19-11-2 15:28 |只看該作者
回覆 CC12345678 的帖子

無暴徒犯法警察根本無需出動任何TG, 你不如勸他們停止先啦!不要好似黃C成日倒果為因!


珍珠宮

積分: 39297

畀面勳章


45#
發表於 19-11-2 15:31 |只看該作者
yyh08 發表於 19-11-2 15:22
佢哋扮中立啲黃絲,成日都自相矛盾㗎喇,話暴徒犯法唔啱,但就五大訴求,唔好拉佢哋,所以係咁屈警察,轉 ...

佢哋好多時真係唔知自己up緊乜㗎,又話要放犯不起訴,又話要畀法庭判。

如果唔再堅持放犯 ,修訂逃犯條例又撤銷咗, 點解仲要嗌五大訴求?不如改叫“三缺一不可“,我諗多好多人響應, 好多人在懷緬夜晚黑可以去街打牌的日子


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


46#
發表於 19-11-2 15:39 |只看該作者
yyh08 發表於 19-11-2 15:22
佢哋扮中立啲黃絲,成日都自相矛盾㗎喇,話暴徒犯法唔啱,但就五大訴求,唔好拉佢哋,所以係咁屈警察,轉 ...

同佢哋講嘢簡直嘥gas, 成班打横來講仲理直氣壯


子爵府

積分: 10876


47#
發表於 19-11-2 15:41 |只看該作者
banbanmm 發表於 19-11-2 15:31
佢哋好多時真係唔知自己up緊乜㗎,又話要放犯不起訴,又話要畀法庭判。

如果唔再堅持放犯 , ...

所以另一個post 我咪提咗佢黃絲民智低囉,是但噏幾句口號,就俾人騎劫咗和被人利用,是敵是友也分不清,佢都仲係要唔清醒,自以為是


男爵府

積分: 8923


48#
發表於 19-11-2 15:42 |只看該作者
死扒街,知唔知區內好多人靠輕鐵出入,一但出軌,會死幾多人呀?
我咀咒呢個死扒街,呢世不得好死,死左都要入18層地獄,下世投胎做牲畜!


珍珠宮

積分: 34011

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 19-11-2 15:57 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 15:03
大家對良心嘅觀點與角度也不同吧,某d示威暴徒做嘅嘢係恐怖,而魔警暴徒都係一樣咁恐怖。但不要誤會,我不 ...
經驗咗4個月嘅暴動,警察已經身心疲累,暴徒亦愈來愈兇殘,好多市民已經生活在惶恐不安中

你仲話要五大訴求、 缺一不可,的確唔係扮中立,而係想香港死。

收手啦!暴徒唔出現堵路、放火、燒店舖,警察都樂得唔洗出動打曱甴。


男爵府

積分: 9027


50#
發表於 19-11-2 16:01 |只看該作者
暴徒滅絕人性,草菅人命


子爵府

積分: 10168


51#
發表於 19-11-2 16:04 |只看該作者

回覆樓主:

支持香港警察,嚴正執法!


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


52#
發表於 19-11-2 16:12 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 12:39
離譜,同d魔警向巴士、民居射TG一樣咁冇腦

所以我都讚誠去海灘或效區示威,對居民,市民,男女老少都好。jm你一定讚讚吧!


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 19-11-2 16:22 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 13:02
呢d係乜嘢神邏輯?
TG唔係用嚟驅散示威者嘅咩?定係用嚟報仇?咁將TG射向架巴士為乜?除咗係個警察已經情緒 ...

呢d係乜嘢鬼邏輯?
示威暴徒情緒失控,又縱火又阻路又截車,你又知警察係亂咁射向架巴士? 暴徒縱火阻路根本就係想造成交通意外,我諗唔到嚴正執法有乜問題,相反暴徒犯法禍害市民,唔好再找藉口美化掩飾暴徒暴行
没有暴徒犯法,警察便不需要執法


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 19-11-2 16:30 |只看該作者

回覆樓主:

支持警察,真槍實彈執法。
殺死暴徒,消滅恐怖份子,
還我社會安寧。
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


水晶宮

積分: 56993


55#
發表於 19-11-2 16:35 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 12:39
離譜,同d魔警向巴士、民居射TG一樣咁冇腦

警興暴徒為敵,暴徒與民為敵


珍珠宮

積分: 34595

馬年勳章


56#
發表於 19-11-2 16:39 |只看該作者
rabbit75 發表於 19-11-2 16:30
支持警察,真槍實彈執法。
殺死暴徒,消滅恐怖份子,
還我社會安寧。



大宅

積分: 2149


57#
發表於 19-11-2 17:55 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 13:17
其實你哋有冇讀寫障礙?我冇睇小過破壞路軌嘅人命傷亡,反而我係好譴責呢件事,等同d警察向巴士射TG一樣, ...

你終於食咗藥啦?你開初寫魔警依家寫警察嘅?會唔會你有人格障礙先真呀?


珍珠宮

積分: 30973


58#
發表於 19-11-2 18:54 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 13:02
呢d係乜嘢神邏輯?
TG唔係用嚟驅散示威者嘅咩?定係用嚟報仇?咁將TG射向架巴士為乜?除咗係個警察已經情緒 ...

有一單、有一單..真係咁辛苦先揾到一單

暴徒單單都係人渣垃圾嘅行為


珍珠宮

積分: 30973


59#
發表於 19-11-2 18:56 |只看該作者
CC12345678 發表於 19-11-2 13:30
當年徐步高係俾人叫魔警。
我冇話全部警察係魔警,我所指嘅魔警係嗰d違法、違反紀律同使用不合理武力嘅警 ...

你既然咁樣講得,
就唔好單方面咁放大警察嘅錯,
人渣暴徒嘅賤格行為就輕輕帶過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo