自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


41#
發表於 20-4-8 17:37 |只看該作者
心理上多一個保護


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


42#
發表於 20-4-8 18:00 |只看該作者

回覆樓主:

用黎醫心理病,其實都有佢功能嘅


瑪瑙宮

積分: 138540

馬年勳章


43#
發表於 20-4-8 20:28 |只看該作者
carrina 發表於 20-4-8 18:00
用黎醫心理病,其實都有佢功能嘅

用緊? 點知無效呀?
BK果然係吹水地方


翡翠宮

積分: 97287


44#
發表於 20-4-8 20:42 |只看該作者
MKma 發表於 20-4-6 22:29
戴咗會感覺良好,有冇用另一件事!

感覺良好但荷包唔好, 講緊全部都要過千。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6799


45#
發表於 20-4-8 20:57 |只看該作者
我覺得啲人無用過又話無用真係好搞笑,仲要話用嘅人弱智
我有用,鼻敏感有改善


大宅

積分: 4501


46#
發表於 20-4-8 20:58 |只看該作者
cathy-tse 發表於 20-4-7 02:33
我識人話 佢同佢老公訂咗 每人一部
德國製造嘅每部五千幾喎 我內心即刻笑咗
...



禁止訪問

積分: 8262


47#
發表於 20-4-8 21:02 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13524

醒目開學勳章


48#
發表於 20-4-9 05:39 |只看該作者
little.k 發表於 20-4-8 20:57
我覺得啲人無用過又話無用真係好搞笑,仲要話用嘅人弱智
我有用,鼻敏感有改善
...

對 我都有用 真對鼻敏感有改善

]


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


49#
發表於 20-4-9 07:00 |只看該作者

回覆樓主:

即係在戶外放部空氣清新機、比例上 仲要離開自已十幾呎、 能有丁丁效用嗎?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


50#
發表於 20-4-9 07:46 |只看該作者
有無JM用緊這款呢?
myimage.jpg


大宅

積分: 3317

虎到金來勳章


51#
發表於 20-4-9 08:06 |只看該作者
我有用,原理大概係釋出的負離子產生的靜電有吸附作用,會將身邊漂浮的極細微粒凝聚埋較大微粒然後沉降,減少人體呼吸吸入。所以某程度上鼻敏感人戴左會舒服d係真嘅,睇下釋出量幾多,基本上只要喺固定空間逗留超過幾秒就會有作用。心理上都覺得呢隻病毒都係較細微粒,戴左覺得減少身邊的病毒吸入亦會安心d,但當然口罩唔可以少,洗手唔可以少,係多個保障,就如點解有得揀你會揀防護性強d的口罩一樣


瑪瑙宮

積分: 138540

馬年勳章


52#
發表於 20-4-9 08:24 |只看該作者
大力大力 發表於 20-4-9 07:00
即係在戶外放部空氣清新機、比例上 仲要離開自已十幾呎、 能有丁丁效用嗎?
...

從未用過的人, 就話無效
晒氣


大宅

積分: 3658


53#
發表於 20-4-11 00:44 |只看該作者
cbeyond 發表於 20-4-7 07:47
有用過? 所以覺得無用?
我覺得有用, 對鼻敏感人士

想問下你係用緊邊隻,我女鼻敏感超級嚴重想買部俾佢出街掛,可以介紹下嗎?謝謝


伯爵府

積分: 19441

畀面勳章


54#
發表於 20-4-11 00:56 |只看該作者
MKma 發表於 20-4-6 22:29
戴咗會感覺良好,有冇用另一件事!

你講得好到肉


大宅

積分: 1905


55#
發表於 20-4-11 01:01 |只看該作者
同精油一樣...覺得有用嘅就會覺得有用...覺得冇用嘅就覺得冇用...
兩樣我都唔會買


瑪瑙宮

積分: 138540

馬年勳章


56#
發表於 20-4-11 01:08 |只看該作者
szeszefong 發表於 20-4-11 00:44
想問下你係用緊邊隻,我女鼻敏感超級嚴重想買部俾佢出街掛,可以介紹下嗎?謝謝
...

I-spring, 韓國牌子, 幾百蚊啫
應該留意番負離子是幾多, 唔好太低。
BK JM 話應該負離子2000萬, 我個部1800


瑪瑙宮

積分: 138540

馬年勳章


57#
發表於 20-4-11 01:13 |只看該作者
QQali 發表於 20-4-11 01:01
同精油一樣...覺得有用嘅就會覺得有用...覺得冇用嘅就覺得冇用...
兩樣我都唔會買
...

本帖最後由 cbeyond 於 20-4-11 01:17 編輯

未用過, 就覺得得無用?
德國有醫院是專門用精油去治病, 人地係專業, 當然跟傳銷精油呃人有分別。
無用過的人, 就話無效, 係無知


大宅

積分: 1905


58#
發表於 20-4-11 01:15 |只看該作者
cbeyond 發表於 20-4-11 01:13
未用過, 就覺得得無用?
德國有醫院是專門用精油去治病, 人地係專業, 當然跟傳銷精油呃人有分別。
自己唔知 ...

本帖最後由 QQali 於 20-4-11 01:17 編輯

我無話過冇用...點解你要咁激動話我無知?我說話得罪了你嗎?


瑪瑙宮

積分: 138540

馬年勳章


59#
發表於 20-4-11 01:16 |只看該作者
QQali 發表於 20-4-11 01:15
我無話過冇用...點解你要咁激動話我無知?

ok, 我改一改
無用過, 就話無用的人, 其實是無知


禁止訪問

積分: 1111


60#
發表於 20-4-11 01:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo