跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


41#
發表於 09-6-8 15:09 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-6-6 20:29 發表
你近mtr ?? 我好少見b 係 tai wo hau est..
自己or 工人湊??


我住村屋, 唔係大窩口村個邊.
依家自己湊, 遲d工人湊.


大宅

積分: 1157


42#
發表於 09-6-8 15:12 |只看該作者
原帖由 motakmo 於 09-6-8 00:38 發表
嗚嗚~~~ 好羨慕你地去參加爬行大賽呀!
我隻臭豬仲未識爬呀! 嗚 嗚~~~


我個b都唔係爬得好快, 只想參與吓.


男爵府

積分: 9801


43#
發表於 09-6-8 15:39 |只看該作者
妳地就好啦 ! 報到18/7 party, 我已報名做後備, 不過好高興認識妳地, 我住荃灣, 有時間多d聯絡la ! 現在唔知20/6定21/6邊日會去參加爬行大賽 !!


大宅

積分: 4290

畀面勳章


44#
發表於 09-6-9 21:50 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-6-8 03:12 PM 發表


我個b都唔係爬得好快, 只想參與吓.


話唔定佢果日忽然爬得好快, 比個驚喜你呢!


大宅

積分: 1157


45#
發表於 09-6-10 20:58 |只看該作者
原帖由 motakmo 於 09-6-9 21:50 發表


話唔定佢果日忽然爬得好快, 比個驚喜你呢!


好呀!
如果真係就十份驚喜.
:lol


大宅

積分: 1157


46#
發表於 09-6-10 21:28 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-6-8 15:39 發表
妳地就好啦 ! 報到18/7 party, 我已報名做後備, 不過好高興認識妳地, 我住荃灣, 有時間多d聯絡la ! 現在唔知20/6定21/6邊日會去參加爬行大賽 !!


我應該20/6去.
後備有冇消息呀?


大宅

積分: 3137


47#
發表於 09-6-10 23:08 |只看該作者
I am so sorry! I will change the time to go for the competition at 5-6pm because BB takes sleeping always at 3-4pm.

Please check PM.

原帖由 zoemoyip 於 09-6-8 13:25 發表
Jessie: send u PM la... pls check..

仲有媽咪會join 埋一齊嗎?


禁止訪問

積分: 5956


48#
發表於 09-6-11 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1157


49#
發表於 09-6-11 19:12 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-6-11 16:33 發表


我個日唔去得呀, 你同仔仔玩得開心d呀!


我會啦.
不過唔知會唔會取消呢!
18/7見


禁止訪問

積分: 5956


50#
發表於 09-6-16 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1157


51#
發表於 09-6-16 18:50 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-6-16 15:26 發表


係啦, 到時見啦, 唔知我地可唔可以叫佢安排我地一齊坐呢... ! 咁就方便我地傾計呀 !


我同3號出世BB一起坐, 不過得3個.
你個BB幾號出世?


男爵府

積分: 9801


52#
發表於 09-6-18 12:15 |只看該作者
唔好意思咁遲先覆妳 ! 18/7PARTY個到已CONFIRM 比我參加, 我已入數 ! 我係#80號, 妳呢 ?
妳重去唔去爬行大賽呀 !!! 現在D豬流感肆虐 !!!!


原帖由 adayautsang 於 09-6-10 21:28 發表


我應該20/6去.
後備有冇消息呀?


大宅

積分: 1157


53#
發表於 09-6-18 17:47 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-6-18 12:15 發表
唔好意思咁遲先覆妳 ! 18/7PARTY個到已CONFIRM 比我參加, 我已入數 ! 我係#80號, 妳呢 ?
妳重去唔去爬行大賽呀 !!! 現在D豬流感肆虐 !!!!


我應該會去爬行大賽呀, 除非有特別事.
我係#54號.


禁止訪問

積分: 5956


54#
發表於 09-6-19 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1702


55#
發表於 09-6-19 14:46 |只看該作者
hello, 我小b住深井, 婆婆舅父住荃灣, 不久的將來應該會都會搬返荃灣, 因為打算出荃灣返學讀書, 媽媽們d聯絡啦....


大宅

積分: 1157


56#
發表於 09-6-19 15:24 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-6-19 14:46 發表
hello, 我小b住深井, 婆婆舅父住荃灣, 不久的將來應該會都會搬返荃灣, 因為打算出荃灣返學讀書, 媽媽們d聯絡啦....


深井唔好呀? 我地種想搬去深井!


大宅

積分: 1702


57#
發表於 09-6-19 16:32 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-6-19 15:24 發表


深井唔好呀? 我地種想搬去深井!


住都好好住, 但係都唔及荃灣咁方便啦, 話哂都有mtr嘛, 而家小b細, 出街一定要兩個人, 因為有程車先可以去到荃灣d shopping malls行街...又要拎車仔同埋bb用品...如果唔洗行街shopping就冇問題...樓下冇乜嘢好行, 得公園同食肆..而我打算later請工人等佢同我媽咪住(陪下媽咪同埋照顧埋個仔)..同埋荃灣學校choice多d, 所以都想搬返荃灣....


禁止訪問

積分: 5956


58#
發表於 09-6-20 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 261


59#
發表於 09-6-20 11:29 |只看該作者
各位好, 我係 weekend 媽咪. 又係住葵涌區, 同時都已 join 1歲 party(18/7). 你地有gathering 可否預我呀.
thanks

原帖由 IPBB 於 09-6-6 17:54 發表
如果我地係 18/7 相認左, 我地米可以方便日後約出黎囉...!


禁止訪問

積分: 5956


60#
發表於 09-6-20 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo