立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1157
原帖由 肥媽 於 09-6-6 20:29 發表 你近mtr ?? 我好少見b 係 tai wo hau est.. 自己or 工人湊??
原帖由 motakmo 於 09-6-8 00:38 發表 嗚嗚~~~ 好羨慕你地去參加爬行大賽呀! 我隻臭豬仲未識爬呀! 嗚 嗚~~~
男爵府
積分: 9801
積分: 4290
原帖由 adayautsang 於 09-6-8 03:12 PM 發表 我個b都唔係爬得好快, 只想參與吓.
原帖由 motakmo 於 09-6-9 21:50 發表 話唔定佢果日忽然爬得好快, 比個驚喜你呢!
原帖由 socket 於 09-6-8 15:39 發表 妳地就好啦 ! 報到18/7 party, 我已報名做後備, 不過好高興認識妳地, 我住荃灣, 有時間多d聯絡la ! 現在唔知20/6定21/6邊日會去參加爬行大賽 !!
積分: 3137
原帖由 zoemoyip 於 09-6-8 13:25 發表 Jessie: send u PM la... pls check.. 仲有媽咪會join 埋一齊嗎?
禁止訪問
積分: 5956
原帖由 IPBB 於 09-6-11 16:33 發表 我個日唔去得呀, 你同仔仔玩得開心d呀!
原帖由 IPBB 於 09-6-16 15:26 發表 係啦, 到時見啦, 唔知我地可唔可以叫佢安排我地一齊坐呢... ! 咁就方便我地傾計呀 !
原帖由 adayautsang 於 09-6-10 21:28 發表 我應該20/6去. 後備有冇消息呀?
原帖由 socket 於 09-6-18 12:15 發表 唔好意思咁遲先覆妳 ! 18/7PARTY個到已CONFIRM 比我參加, 我已入數 ! 我係#80號, 妳呢 ? 妳重去唔去爬行大賽呀 !!! 現在D豬流感肆虐 !!!!
積分: 1702
原帖由 littlechuhk 於 09-6-19 14:46 發表 hello, 我小b住深井, 婆婆舅父住荃灣, 不久的將來應該會都會搬返荃灣, 因為打算出荃灣返學讀書, 媽媽們d聯絡啦....
原帖由 adayautsang 於 09-6-19 15:24 發表 深井唔好呀? 我地種想搬去深井!
複式洋房
積分: 261
原帖由 IPBB 於 09-6-6 17:54 發表 如果我地係 18/7 相認左, 我地米可以方便日後約出黎囉...!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy