自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28087


41#
發表於 20-9-10 17:50 |只看該作者
廷廷媽 發表於 20-9-10 15:37
tbb最多咪講x街, 對而家d小朋友應該係小兒科, 而家連小朋友開口埋口都問候人老母....阿爸仲要話good job ...

講開又講,記得黑暴時有個初中(中一)男生仲好威咁不停講粗口,身邊D大哥大姐丶成人大叫好


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 20-9-10 17:52 |只看該作者
佢係930喎,好似唔係for 小朋友睇架喎。


公爵府

積分: 28087


43#
發表於 20-9-10 17:54 |只看該作者
樓主,家中幼兒應早睡早起,或者同佢哋睇下故事書


珍珠宮

積分: 39131

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 20-9-10 18:02 |只看該作者

回覆樓主:

Pk真係唔係粗口
小朋友而家唔係講pk啦
係(d你老mo)
呢d先算


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


45#
發表於 20-9-10 18:02 |只看該作者
唔知樓主小朋友幾大,我有睇尋晚嗰集,無聽到粗口呀!粗俗囉~

我無刻意唔比仔聽粗口嘅,比佢知邊 d 係粗口,幾時講得幾時唔講得就可以。男仔喺某 d 圈子要講粗口先埋堆,我自己睇得好開!新一代女仔粗口仲勁過男仔㖭!只要唔係鬧緊我,我當助語詞咋!
未經許可,請勿轉載

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo