自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 21-4-15 11:48 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 21-4-15 11:34
假設
問過醫生話唔適合打
但僱主要你打,否則就被解僱

本帖最後由 tinlong22 於 21-4-15 11:49 編輯

俾醫生紙僱主睇,佢炒我咪平機會見

而唔係乜醫生都唔睇,自己話好驚,睇定D


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 21-4-15 11:51 |只看該作者
daijuju 發表於 21-4-15 11:35
如果你問解決方法,就係健康嘅人快啲去打。接種率高就唔會出呢啲政策,否則只會陸續有來。為己為人冇身體問 ...

係架,另一個post 我都有問鬧個班,有幾多個身體健康又有打針,咪得一個答我
天朗氣清


男爵府

積分: 6372


43#
發表於 21-4-15 11:51 |只看該作者
本帖最後由 煎雙蛋 於 21-4-15 12:07 編輯

回覆 SiuYuen_FB 的帖子

我識嘅航空/護士/消防/海關/警察都打哂,你識嘅唔去啫,自己諗吧,呢啲題目跟本無得討論。
打同唔打嘅人都一定有佢自己嘅合理解釋,所以最終都係個人選擇,至於呢個世界跟本就無公平架啦,打同吾打一定會有分別對待!!


都係個句: 唔打針咪維持現況囉

點評

capricornbb    發表於 21-4-15 17:16


侯爵府

積分: 24173


44#
發表於 21-4-15 11:53 |只看該作者
tinlong22 發表於 21-4-15 09:27
一個現實既情況
三間餐廳
A, 所有人打晒針
一個現實問題,,
我都中意得閒同家人食下街外嘢,家人好中意放題啊自助餐,而家疫情又沒保障,有危險有老有幼真心唔會冒險出去食,一定唔食或者減少食或外賣,,咁你話對飲食業有沒影響啊,
唔敢出去食本身就係影響咗飲食業員工啦!
唔係話打咗針一定掂即我見到員工打咗針危險度低d我會高d機會幫襯囉,
仍然一句,唔打針咪維持現況囉

點評

capricornbb    發表於 21-4-15 17:17


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 21-4-15 12:08 |只看該作者
榮盛 發表於 21-4-15 11:53
一個現實問題,,
我都中意得閒同家人食下街外嘢,家人好中意放題啊自助餐,而家疫情又沒保障,有危險有老 ...

維持到現狀已經好好,過多一排執埋添,對有打針既低下階層又好公平咩?
天朗氣清


伯爵府

積分: 18559


46#
發表於 21-4-15 12:13 |只看該作者
tinlong22 發表於 21-4-15 08:51
同埋內地行健康碼,一有人中好快追蹤到,香港靠張填假名既爛鬼紙仔邊有得比
...

呢張紙仔真係把鬼
明知好多香港人唔自律,兼加埋堆低能害群之馬玩野,正常都foresee到呢樣野係唔work架啦


大宅

積分: 2918


47#
發表於 21-4-15 12:14 |只看該作者
moma1023 發表於 21-4-15 09:35
我知道全部打晒針對食客來講係最安全,但我不願意將我嘅安全同人哋嘅健康捆綁埋一齊。 係我眼中佢哋定期做 ...

Agree


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 21-4-15 12:21 |只看該作者
baby7 發表於 21-4-15 12:13
呢張紙仔真係把鬼
明知好多香港人唔自律,兼加埋堆低能害群之馬玩野,正常都foresee到呢樣野係唔work架啦 ...

所以話政府白痴有時係無錯既

但抗疫唔係齋靠鬧政府同戴口罩囉
天朗氣清


子爵府

積分: 12324


49#
發表於 21-4-15 12:22 |只看該作者

回覆樓主:

如因工作每兩星期驗一次,我寧願早D去打。


侯爵府

積分: 24173


50#
發表於 21-4-15 12:38 |只看該作者
tinlong22 發表於 21-4-15 12:08
維持到現狀已經好好,過多一排執埋添,對有打針既低下階層又好公平咩?
...
sad but true,所以好好考慮清楚

ps 懶有心,好同情係沒用o既


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 21-4-15 12:49 |只看該作者
榮盛 發表於 21-4-15 12:38
sad but true,所以好好考慮清楚

ps 懶有心,好同情係沒用o既

到人地執笠我又睇下班人到時會點幫班低下階層

可能都係鬧政府
天朗氣清


男爵府

積分: 5390


52#
發表於 21-4-15 12:54 |只看該作者
tinlong22 發表於 21-4-15 09:24
利申:自己唔係乜野健康人仕,有食血壓藥、膽固醇藥,肝酵素比普通人高4倍,有問過醫生話可以打

唔知打唔 ...



琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


53#
發表於 21-4-15 12:54 |只看該作者
kayen 發表於 21-4-15 09:07
我識位單親媽有2位小朋友,做廚房20年,有輕微脂肪肝+濕診,佢定期用私人時間檢測,佢都好擔心!
BK留言 ...

本帖最後由 littlesister 於 21-4-15 12:55 編輯

佢其實如果控制得好係可以打針架喎,朋友都有呢兩樣都打左科興


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


54#
發表於 21-4-15 12:59 |只看該作者
moma1023 發表於 21-4-15 09:35
我知道全部打晒針對食客來講係最安全,但我不願意將我嘅安全同人哋嘅健康捆綁埋一齊。 係我眼中佢哋定期做 ...

本帖最後由 littlesister 於 21-4-15 13:00 編輯

咁講感染COVID 都係風險黎架喎,唔打針如果公司執左,仲會有失業風險添,兩樣加埋應該唔止0.01% 添,自己衡量囉,呢個世界無話做邊一樣係一定啱或一定錯既,失業時唔好又瀨政府就得啦!


珍珠宮

積分: 34219

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


55#
發表於 21-4-15 13:05 |只看該作者
mandy952 發表於 21-4-15 11:37
今日已打左第二針,都唔知d人驚咩,唔知自己係咪3高,未去check下先,食緊藥或者有3高就梗係唔好打住
...

驚c,心態上「你c好過我c」,「你去冒風險打針好過我去打」,到頭來一班自私自利怕死嘅人唔肯打。

驚乜?我都唔係好明,做人做到咁自私,都無嘢好講。
「是福不是禍 是禍躲不過」打針唔一定會c,天降橫禍就會一命嗚呼。


男爵府

積分: 6501

畀面勳章


56#
發表於 21-4-15 14:03 |只看該作者
本帖最後由 豬小B 於 21-4-15 14:04 編輯

尋日自己一個出街食飯,無啦啦店員安排咗一個陌生人坐我同枱,雖然係斜對面,但都坐得近,又唔用板隔開我哋。
我心諗,好在我打咗針,都安心啲,唯有快啲食完走人!
其實打針真係為咗自己安全!

點評

pansy888hk    發表於 21-4-16 02:01
煎雙蛋    發表於 21-4-15 14:11


男爵府

積分: 6372


57#
發表於 21-4-15 14:16 |只看該作者
本帖最後由 煎雙蛋 於 21-4-15 14:21 編輯


餐廳老闆一定會考慮,一半員工唔肯打多咪炒,請過一半有打嘅可以開番正常,如果為咗班唔打嘅員工而唔開番正常,好快就會係執笠!! 人都自私嘅,而有工亦唔會無人做 (這就是現實)

不過相信都會有啲顏色餐飲全人堅持唔打,唯有祝佢地好運!!


子爵府

積分: 13577

虎到金來勳章


58#
發表於 21-4-15 14:20 |只看該作者
無錯呀,一定要有取捨,同埋有好多方法去抗疫,大家唔好咁抗拒先得㗎


大宅

積分: 4633


59#
發表於 21-4-15 14:21 |只看該作者
moma1023 發表於 21-4-15 09:13
本帖最後由 moma1023 於 21-4-15 09:18 編輯

係,咁大量飲食業員工都係中下階層,食客為咗自己去玩得安 ...

我只會去呢啲所有員工打咗針的餐廳



水晶宮

積分: 52082

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 21-4-15 15:17 |只看該作者
本帖最後由 洋蔥頭媽咪 於 21-4-15 15:26 編輯

其實迫人打针,啲人成日話上年纪/有三高或少許身體問題嘅人就話問醫生,為份工如果打完出事個醫生駛唔駛負責
到時咪又係话出事唔關打針事,唔打針三高都會出事架啦
其實飲食業入面,厨房/內部都有唔少年纪大,身體狀況唔算好標青嘅人工作緊㗎。

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo