自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


41#
發表於 21-12-20 23:00 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 18:46
唔夠靚仔,唔識跳舞,唔夠全面

唱歌係好,但未必成到偶像

佢地3個好過班厚粉啦


子爵府

積分: 13524


42#
發表於 21-12-20 23:00 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 19:03
Hugo比賽時都欠缺星既特質,跳舞都唔係特別好,自信心唔夠,唔知有無再特訓啦,但係有時唔得就係唔得,佢 ...
Mirror都磨咗3年啦,初初都係唔得㗎,唔好睇小任何人。


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


43#
發表於 21-12-20 23:01 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-20 22:57
而家有邊位新人又靚仔又識跳舞又全面架?靚仔天生(不過 Aska 都靚仔),,跳舞鍊,佢地仲識樂器同創作,都 ...

係囉,我都想知


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


44#
發表於 21-12-20 23:01 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-20 22:57
而家有邊位新人又靚仔又識跳舞又全面架?靚仔天生(不過 Aska 都靚仔),,跳舞鍊,佢地仲識樂器同創作,都 ...

想贏就係要人地都無既,咁就要睇TVB有無能力捧到出嚟,星夢班女仔就唔錯,年紀細,可愛高質,培訓多幾年應該可以獨當一面

男仔就弱d, Aska個樣叫ok, 但個人怕醜d, 唔係咁易跑出


子爵府

積分: 13524


45#
發表於 21-12-20 23:03 |只看該作者
xo_cat 發表於 21-12-20 23:00
佢地3個好過班厚粉啦
騎呢怪都可以變偶像,聲夢班男仔咁好package, 睇好佢哋!


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 21-12-20 23:06 |只看該作者
xo_cat 發表於 21-12-20 23:00
佢地3個好過班厚粉啦

人地厚粉但已經造勢成功,有d野無謂自己呃自己,除非Rock同 Archie能夠遇到好多好歌,唔係都係難


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 21-12-20 23:12 |只看該作者
Rhapsody2 發表於 21-12-20 23:00
Mirror都磨咗3年啦,初初都係唔得㗎,唔好睇小任何人。

曾比特同MC唔洗三年已經好多人識,原因就係有能力同有好歌

唔係睇少任何人,究竟TVB可以做到幾多? 我都想佢地捧多d 星出嚟,我地觀眾多d 好野睇,但係無好歌無用心製作係好難捧到人,唔係上嚟BK係咁話佢地好就會紅。


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


48#
發表於 21-12-20 23:12 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 23:01
想贏就係要人地都無既,咁就要睇TVB有無能力捧到出嚟,星夢班女仔就唔錯,年紀細,可愛高質,培訓多幾年應 ...

我睇好 Aska 在其他範疇會成功,外型好再加唱作會係賣點,Rock n Archie 要睇佢地行咩路線,要遇到好歌先得,不過如果自己寫歌又唔同,講跳唱香港質素仲係太低,一同韓團拼埋就會慘不忍睹


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


49#
發表於 21-12-20 23:14 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 23:12
曾比特同MC唔洗三年已經好多人識,原因就係有能力同有好歌

唔係睇少任何人,究竟TVB可以做到幾多? 我都 ...

惟有拭目以待囉,要好歌係睇俾幾多資源既啫


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


50#
發表於 21-12-20 23:16 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-20 23:12
我睇好 Aska 在其他範疇會成功,外型好再加唱作會係賣點,Rock n Archie 要睇佢地行咩路線,要遇到好歌先 ...

正是,香港現在創作人太少,好多新歌風格差不多,都係唔係十分好聽,就算Mirror d歌其實都係麻麻,不過人地勝在人多勢眾,跳舞都吸引既,同韓團就無得比架嚟,但無得揀底下,都算ok啦。

希望Aska自己可以作到好歌比自己,唔係都唔係易


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 21-12-20 23:20 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-20 23:14
惟有拭目以待囉,要好歌係睇俾幾多資源既啫

咪就係睇TVB有幾大決心,比幾多資源捧人,千其唔好次次三分鐘熱度,或者揀錯人嚟捧(例如吳若A) 浪費左資源


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


52#
發表於 21-12-20 23:26 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 23:20
咪就係睇TVB有幾大決心,比幾多資源捧人,千其唔好次次三分鐘熱度,或者揀錯人嚟捧(例如吳若A) 浪費左資源 ...

會捧人,但可能資源集中在女仔身上囉,希望都俾多d資源落男仔度啦


大宅

積分: 2075


53#
發表於 21-12-20 23:27 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 17:15
可造之材, TVB 再唔力捧新人, 不出幾年所有新人都係出自VIU 台

唔只GIGI 一個, 係要捧多D 人, 特別係男偶 ...

同意,感覺今年tvb都捧唔少新人


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


54#
發表於 21-12-20 23:27 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 23:16
正是,香港現在創作人太少,好多新歌風格差不多,都係唔係十分好聽,就算Mirror d歌其實都係麻麻,不過人 ...

仲係新,希望多d貴人幫佢地搵到自己既路線啦


大宅

積分: 2075


55#
發表於 21-12-20 23:27 |只看該作者
RoseRose1980 發表於 21-12-20 18:31
星夢archie aska rock 都唔錯,高學歷package 好

aska係眾男士入面應該暫時最出色


大宅

積分: 2075


56#
發表於 21-12-20 23:28 |只看該作者
maisy-lee 發表於 21-12-20 19:01
鍾意蓮姐個角色,尋日嗰幕喺操場揸住2枝測靈棒呆fing, 好搞笑

佢個角色誇張哂


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


57#
發表於 21-12-20 23:29 |只看該作者
Rhapsody2 發表於 21-12-20 23:03
騎呢怪都可以變偶像,聲夢班男仔咁好package, 睇好佢哋!




水晶宮

積分: 67591


58#
發表於 21-12-20 23:29 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 18:54
年代唔同啦,年青人口味變左,佢地都偏愛跳唱,TVB係完全無咁既星係手

如果TVB有隊跳唱組合,打返入內地 ...

要打入內地市場真係好難,hk嘅水平已經落後太多,內地個餅都唔夠分競爭好大,HK要諗下自己有咩優勢。現時內地最火嘅時團平均16,7歲咋,經紀公司招攬嘅練習生係小學已接受訓練。唔好講韓國,就算要有內地唱跳團水平,TVB或本地公司都要針對呢方面去招收練習生培訓。


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 21-12-20 23:29 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-20 23:26
會捧人,但可能資源集中在女仔身上囉,希望都俾多d資源落男仔度啦

淨係得女仔唔夠,講追星一定係女仔最癲,男明星好重要。

今年有左星夢感覺都年青左


大宅

積分: 2075


60#
發表於 21-12-20 23:30 |只看該作者
3Qlove 發表於 21-12-20 19:24
啲對白好 中point!

呢個世界真係好嘈

多情緒既朋友們就覺得好有feel

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo