自由講場

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   25


大宅

積分: 2742

牛年勳章


41#
發表於 22-4-21 16:59 |只看該作者
好想知究竟打幾多支針先會完


珍珠宮

積分: 33225


42#
發表於 22-4-21 17:04 |只看該作者
MagicSuperCat 發表於 22-4-21 14:45
當初無諗過要打咁多針!諗住2針已經可以過正常生活,之前傳要打第4針,我即刻決定取消打第3針
...

點解傳要打第四針會取消第三針呢?唔明白。


男爵府

積分: 7175

2024年龍年勳章


43#
發表於 22-4-21 17:39 |只看該作者
sasatt 發表於 22-4-21 14:30
我0針,以前早同午都多數出街食
冇出街食瘦左好多
衫褲都鬆晒

太好啦!應該望見家鄉,唔知香港幾時會取消呢?


別墅

積分: 861


44#
發表於 22-4-21 17:45 |只看該作者
Moti 發表於 22-4-21 17:04
點解傳要打第四針會取消第三針呢?唔明白。

本身第三針已經唔想打,之後又話要打第四針,我驚身體有問題, 之前打完第二針隻右手加個心口唔舒服。


瑪瑙宮

積分: 138592

馬年勳章


45#
發表於 22-4-21 17:47 |只看該作者
aquamarine1030 發表於 22-4-21 17:39
太好啦!應該望見家鄉,唔知香港幾時會取消呢?

講緊第6波來, 香港打針率未及外國, 亦剛出疫苗氣泡
斷估仲有段長時間實行


子爵府

積分: 13740


46#
發表於 22-4-21 17:49 |只看該作者
cbeyond 發表於 22-4-21 17:47
講緊第6波來, 香港打針率未及外國, 亦剛出疫苗氣泡
斷估仲有段長時間實行
...

其實一日有病毒永遠都會有第6、7、8波黎. 所以我對呢啲第幾波冇咩感覺


瑪瑙宮

積分: 138592

馬年勳章


47#
發表於 22-4-21 17:51 |只看該作者
jasprincess 發表於 22-4-21 17:49
其實一日有病毒永遠都會有第6、7、8波黎. 所以我對呢啲第幾波冇咩感覺

我打晒針, 都無特別感覺喎
趁現在放寬, 咪出去同朋友飲飲食食囉, 當然會守規例啦
之後若有新一波要再收緊, 起碼現在玩過


大宅

積分: 4159


48#
發表於 22-4-21 17:54 |只看該作者
trenycebaby 發表於 22-4-21 13:47
日後諗住點生活??

會否等新疫苗?好像話今年內會有新科興和國藥,昌哥話比第一代抗體冇咁快跌,好期待。


大宅

積分: 2353


49#
發表於 22-4-21 17:55 |只看該作者
royal_plus 發表於 22-4-21 14:06
就快有第四第五針,真係唔想無了期咁打

我都唔想
親子王國已替閣下刪除簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


大宅

積分: 2353


50#
發表於 22-4-21 18:03 |只看該作者
sasatt 發表於 22-4-21 14:30
我0針,以前早同午都多數出街食
冇出街食瘦左好多
衫褲都鬆晒

人哋取消疫苗護照,我哋見到人哋取消都唔諗吓點解,繼續强推,勞民傷財,服咗呀大人…
親子王國已替閣下刪除簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


子爵府

積分: 14216


51#
發表於 22-4-21 18:07 |只看該作者
MagicSuperCat 發表於 22-4-21 17:45
本身第三針已經唔想打,之後又話要打第四針,我驚身體有問題, 之前打完第二針隻右手加個心口唔舒服。
...

exactly same as me,但同人講話有冇咁誇張呀,心理作用咋嘛


珍珠宮

積分: 32271


52#
發表於 22-4-21 18:35 |只看該作者
無堂食 喺街舖買野 生活如常。


珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


53#
發表於 22-4-21 19:35 |只看該作者
royal_plus 發表於 22-4-21 14:06
就快有第四第五針,真係唔想無了期咁打

似乎要一年一針


伯爵府

積分: 18259


54#
發表於 22-4-21 19:37 |只看該作者
royal_plus 發表於 22-4-21 14:06
就快有第四第五針,真係唔想無了期咁打

無錯、之前以為二針極限


伯爵府

積分: 16709


55#
發表於 22-4-21 20:24 |只看該作者
cbeyond 發表於 22-4-21 16:52
除左唔堂食, 表列處所,去唔到商場, 街市,其實都影響唔係好大啫。
BK就JM話外國放寬, 香港都會放寬, ...

仲有髮型屋…好奇無打針嘅人無得去髪型屋點搞?女人都仲可以留長,咁男人可以點?


瑪瑙宮

積分: 138592

馬年勳章


56#
發表於 22-4-21 20:27 |只看該作者
小菜子 發表於 22-4-21 20:24
仲有髮型屋…好奇無打針嘅人無得去髪型屋點搞?女人都仲可以留長,咁男人可以點?
...

係喎
上星期去剪髮, 問老闆, 佢話真係有人搏矇入髮型屋
老闆好實在, 叫佢走, 話唔會做佢生意。

點評

happylife28    發表於 22-4-22 01:03


男爵府

積分: 9007


57#
發表於 22-4-21 20:28 |只看該作者
不如比個數黎 打完3針 仲有幾多針要打?


珍珠宮

積分: 39672

2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


58#
發表於 22-4-21 20:46 |只看該作者
小菜子 發表於 22-4-21 20:24
仲有髮型屋…好奇無打針嘅人無得去髪型屋點搞?女人都仲可以留長,咁男人可以點?
...
自己剪


水晶宮

積分: 62862

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


59#
發表於 22-4-21 20:49 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 22-4-21 14:00
我父母同大佬一針都冇打,生活大致正常。
唔洗剪髮?


伯爵府

積分: 19895


60#
發表於 22-4-21 20:52 |只看該作者
petitrat 發表於 22-4-21 18:03
人哋取消疫苗護照,我哋見到人哋取消都唔諗吓點解,繼續强推,勞民傷財,服咗呀大人…
...

其實點先查到每日確診人數既已針比例,重症死亡比例?

首頁
12345...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo