自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   6


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


41#
發表於 23-9-18 19:46 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 23-9-18 19:30
你試吓同其他人講,睇吓人地笑唔笑你

點解要笑!

職業無分貴賤
司機有佢社會貢獻


伯爵府

積分: 18216


42#
發表於 23-9-18 19:48 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 23-9-18 19:02
水電工都要有牌,咁算唔算係專業人士

咁你想你仔女日後做社工定做水電工?


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


43#
發表於 23-9-18 19:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


44#
發表於 23-9-18 19:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18216


45#
發表於 23-9-18 19:57 |只看該作者
wai4919 發表於 23-9-18 19:46
點解要笑!

職業無分貴賤

咪喺!我覺得只要敬業樂業, 做好自己嗰份工,就係專業, 即使洗廁所都唔係人人做得好!
好難界定乜嘢叫做專業!有啲在學校做ta又叫老師, 做到主任校長亦都係老師, 咁你話老師專業嗎?社工有啲搵萬多元一個月, 有啲搵十萬八萬一個月, 唔知樓主親戚係咩職級?

點評

opclk99    發表於 23-9-18 20:00


子爵府

積分: 10763


46#
發表於 23-9-18 19:59 |只看該作者
社工喺政府入面, 係收專業職系嘅人工。



已刪除用户

積分: 46481


47#
發表於 23-9-18 19:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 46481


48#
發表於 23-9-18 20:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45045

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


49#
發表於 23-9-18 20:04 |只看該作者
奇奇媽媽 發表於 23-9-18 19:06
我覺得係要交專業團體註冊費,註明係professional fee個班先算

大學畢業後,要在行内受訓完,考公開試合格,入到專業團體註册,才叫專業人士



象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


50#
發表於 23-9-18 20:06 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 23-9-18 20:06 編輯
Yibu 發表於 23-9-18 19:01
保安,地產經紀,sell保險, 導遊都有牌喎

真心覺得社工、不是專業人士、至於老師、也是一種職業吧、大學教授、才可以講是專業人士~

點評

opclk99    發表於 23-9-18 20:08


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


51#
發表於 23-9-18 20:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13538


52#
發表於 23-9-18 20:09 |只看該作者
大力大力 發表於 23-9-18 20:06
真心覺得社工、不是專業人士、至於老師、也是一種職業吧、大學教授、才可以講是專業人士~
...

認同


伯爵府

積分: 16318


53#
發表於 23-9-18 20:13 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 23-9-18 19:02
水電工都要有牌,咁算唔算係專業人士

社會唔係要讀大學咩?


伯爵府

積分: 17847


54#
發表於 23-9-18 20:19 |只看該作者
唔算


珍珠宮

積分: 31837

2024年龍年勳章


55#
發表於 23-9-18 20:23 |只看該作者
opclk99 發表於 23-9-18 19:06
依d要求有牌肯定係專業人仕,
只不過不是高尚高收入專業人仕,
某d人腦内根深,

大家對「專業」兩字的界定不同,無話對與錯。我自己覺得普通一般大學讀4年畢業個D,未算專業。讀幾個月就考到個牌個D,都未算專業。

點評

opclk99    發表於 23-9-18 20:49


珍珠宮

積分: 31837

2024年龍年勳章


56#
發表於 23-9-18 20:24 |只看該作者
大力大力 發表於 23-9-18 20:06
真心覺得社工、不是專業人士、至於老師、也是一種職業吧、大學教授、才可以講是專業人士~
...

同意


男爵府

積分: 8769


57#
發表於 23-9-18 20:37 |只看該作者
相信有能力在法庭/聽證會比專業意見,或在簽上名要負法律責任(律師、醫生、建築師.....),應該冇人反對這些是專業人士.其他......可圈可點,睇你點睇點界定.


水晶宮

積分: 52139

減齡達人勳章


58#
發表於 23-9-18 20:41 |只看該作者
ekbbyl 發表於 23-9-18 20:37
相信有能力在法庭/聽證會比專業意見,或在簽上名要負法律責任(律師、醫生、建築師.....),應該冇人反對這些是 ...

同意。

我曾經有份重要文件要專業人士countersign, 老師校長社工護士都不承認(呢堆職業我識好多個), 我抓爆頭才終於揾到一個醫生countersign.


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


59#
發表於 23-9-18 20:42 |只看該作者
ekbbyl 發表於 23-9-18 20:37
相信有能力在法庭/聽證會比專業意見,或在簽上名要負法律責任(律師、醫生、建築師.....),應該冇人反對這些是 ...

如果社工都是入專業人事類、其他好多好多行業、都可以納入~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


60#
發表於 23-9-18 20:42 |只看該作者
野原美冴 發表於 23-9-18 20:41
同意。

我曾經有份重要文件要專業人士countersign, 老師校長社工護士都不承認(呢堆職業我識好多個), 我抓 ...

連校長都不是專業人士、那麼社工一定不是啦~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo