立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12150
zone123 發表於 23-10-15 05:05 因為我由細到大,好少時間跟佢, 跟佢就會不停日日俾後母毒打! 其實佢係可以避免我唔駛毒打,
禁止訪問
積分: 456
水晶宮
積分: 65733
男爵府
積分: 9363
HLDMaMa 發表於 23-10-15 08:03 咁你阿妹吾係妳親生阿妹吧!
kimmy2006 發表於 23-10-15 06:54 咁你都唔洗諗佢會有錢分比你都似
zone123 發表於 23-10-15 08:49 好彩我本身都唔想分老豆d身家, 而家我妹攪到一拍3散, 目的就係想我$1都拎唔到!
寶石宮
積分: 257467
zone123 發表於 23-10-15 04:57 因為所有遺產都冇香港, 全部都在美加! 問心,點會要6年先攪得掂,
大宅
積分: 2638
積分: 62842
cookingymt 發表於 23-10-14 16:30 是啊,獨吞了。要打民事官司,律師費好貴,怎追?
yeung_ma 發表於 23-10-15 12:36 你妹駛咁多錢去晒律師和會計師度 , 咁做妹到最後 佢自己都分得好少, 邊有咁蠢既人 , 況且你已表明立場唔要 ...
珍珠宮
積分: 44444
zone123 發表於 23-10-14 14:27 我老豆都立晒遺囑啦! 我妹死都要佢自己draft 份遺囑, 本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,
伯爵府
積分: 15102
sjnl43 發表於 23-10-15 14:45 你妹心理唔正常, 我原生家庭都有 要身邊人都唔好過,有被害妄想,要報仇
積分: 17756
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy