自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


子爵府

積分: 12150


41#
發表於 23-10-15 06:54 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 05:05
因為我由細到大,好少時間跟佢,
跟佢就會不停日日俾後母毒打!
其實佢係可以避免我唔駛毒打,

咁你都唔洗諗佢會有錢分比你都似


禁止訪問

積分: 456


42#
發表於 23-10-15 06:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65733


43#
發表於 23-10-15 08:03 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 05:05
因為我由細到大,好少時間跟佢,
跟佢就會不停日日俾後母毒打!
其實佢係可以避免我唔駛毒打,

咁你阿妹吾係妳親生阿妹吧!


水晶宮

積分: 65733


44#
發表於 23-10-15 08:10 |只看該作者

回覆樓主:

你阿爸娶第二個老婆,有雨個家庭就更加要一早立平安紙啦!如果係我更加要拎番我自己應得既一份,孝顺婆婆都好。


男爵府

積分: 9363


45#
發表於 23-10-15 08:42 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 23-10-15 08:03
咁你阿妹吾係妳親生阿妹吧!

唔同阿媽,細個時,
惡毒後要我妹打埋我一份!


男爵府

積分: 9363


46#
發表於 23-10-15 08:49 |只看該作者
kimmy2006 發表於 23-10-15 06:54
咁你都唔洗諗佢會有錢分比你都似

好彩我本身都唔想分老豆d身家,
而家我妹攪到一拍3散,
目的就係想我$1都拎唔到!

D人跟佢老母一樣,心腸毒!
不過天就係咁冇眼~

錢對於我黎講唔重要,
橫掂我本身都冇錢!

其實兩個妹已經食左我3萬幾加紙,
冇分俾我,所以好多親戚都睇唔過眼。
上年嫲嫲過左身,
我阿叔把老豆個份俾左我,
雖然好少錢,但我阿叔話我袋好應該,
其他姑媽姑姐佢地知就得,
千祈唔可以俾我兩個妹知道,
因為一定會又爭要分埋俾佢!


水晶宮

積分: 65733


47#
發表於 23-10-15 09:07 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 08:49
好彩我本身都唔想分老豆d身家,
而家我妹攪到一拍3散,
目的就係想我$1都拎唔到!

你阿叔都好公道,可能佢睇吾過眼。


寶石宮

積分: 257467

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


48#
發表於 23-10-15 09:50 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 04:57
因為所有遺產都冇香港,
全部都在美加!
問心,點會要6年先攪得掂,

原來喺海外,咁真係要咁耐
如果d錢駛晒去律師會計度,咁佢都無幾多喇,人在做,天在看
放下自在


大宅

積分: 2638


49#
發表於 23-10-15 12:10 |只看該作者
回覆 cookingymt 的帖子

如果受益人不能信任執行人,可以先禁止佢申領遺產承辦紙,等所有人有共識點分才放。如果已經取得承辦紙,即時要求佢提供遺產清單,如果對方拒絕提供,可以要求換人。


大宅

積分: 2638


50#
發表於 23-10-15 12:19 |只看該作者
一家人打官司通常非為了錢,而是為出氣,有人感到不受尊重! 會永無休止!
先冷靜再穩個長輩同對方協商,打官司真是最後的下下策!


水晶宮

積分: 62842

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


51#
發表於 23-10-15 12:23 |只看該作者
cookingymt 發表於 23-10-14 16:30
是啊,獨吞了。要打民事官司,律師費好貴,怎追?
仲要拿出証據來 , 証明去哪裡找?


水晶宮

積分: 62842

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


52#
發表於 23-10-15 12:36 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 04:57
因為所有遺產都冇香港,
全部都在美加!
問心,點會要6年先攪得掂,
你妹駛咁多錢去晒律師和會計師度 , 咁做妹到最後 佢自己都分得好少, 邊有咁蠢既人 , 況且你已表明立場唔要


大宅

積分: 2638


53#
發表於 23-10-15 13:15 |只看該作者
回覆 cookingymt 的帖子

獨吞遺產時常發生,是立遺囑人通常冇考慮這個問題,以為自己信了好人會死後無憂!亦是法律上好大的漏洞!只有苦了受益人。補救1: 如果是現金可以要求佢開立遺產專用户口
補救2:如果是物業,你可以keep住查册,如有變動可以立即找律師。佢私下同相熟的人做買賣,有機會告合謀定價/受益人可以及時追物業差價。
不過執行人權力過大可以私下出售物業是真的。
疑人勿用才能保障受益人!
有啲律師樓有免費法律咨詢1小時,可以先去查詢。

大多數的情況下冇遺囑,按法律分配才是最好的結果。



男爵府

積分: 9363


54#
發表於 23-10-15 14:25 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-15 14:26 編輯
yeung_ma 發表於 23-10-15 12:36
你妹駛咁多錢去晒律師和會計師度 , 咁做妹到最後 佢自己都分得好少, 邊有咁蠢既人 , 況且你已表明立場唔要
...

係架!
佢諗住益晒美加政府都唔俾我袋落袋!
同埋佢已經食左我3萬幾蚊加紙,
所以佢地諗盡方法去洗晒遺產佢!

我唔分遺產一事,
我唔知兩個妹知定唔知?
我只知道老豆的兄弟姊妹知,
佢地當時一知道我唔想分,
個個馬上打俾我,要我要左佢,
同埋千祈唔好俾兩個妹知道添,
話佢地知道唔會感謝我架!
因為我d親戚睇住我兩個妹都好貪錢,
唔好益佢地!
同埋親戚都覺得我老豆真係欠左我,
所以分返一份俾我都好應該要。
但其實我都覺得自己唔配要~
由細到大,我唔會去計佢欠唔欠左我,
我主要唔想欠我老豆野!

我只係感謝我公公婆婆養育之恩,
冇佢地就冇今日的我


珍珠宮

積分: 44444


55#
發表於 23-10-15 14:45 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-14 14:27
我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,
你妹心理唔正常, 我原生家庭都有

要身邊人都唔好過,有被害妄想,要報仇

執諗放唔開, 人未死似隻怨






伯爵府

積分: 15102


56#
發表於 23-10-15 15:07 |只看該作者
回覆 水晶樹媽媽 的帖子

我忘了講這已經係28年前的事,除了因為民政署只會處理五萬或以下遺產外,當時仍要繳交遺產稅,所以我們要揾律師辦理,現在金額應該已提高。


伯爵府

積分: 15102


57#
發表於 23-10-15 15:26 |只看該作者
回覆 萍pig 的帖子

主要因為我們兄弟姊妹感情好,而且各人都能養活自己,有得揀,我們希望父母長壽點


男爵府

積分: 9363


58#
發表於 23-10-15 16:52 |只看該作者
sjnl43 發表於 23-10-15 14:45
你妹心理唔正常, 我原生家庭都有

要身邊人都唔好過,有被害妄想,要報仇

佢同佢老母一樣變態架,
佢唔係有被害妄想,
佢只會諗盡辦法令我唔好過!

因為佢老母同佢講,
佢老豆老母離婚係因為我呢個家姐!
其實係佢自己勾佬跟左隻佬返香港生活,
留低兩個女跟老豆。
點解我會知得咁清楚?
因為佢老母變態,
親口同我講時仲好懶得戚添!
我老豆冇同我提過,
連佢地離左婚我都唔知!
更加唔會同我講佢老婆又勾佬走~


伯爵府

積分: 17756

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


59#
發表於 23-10-15 17:05 |只看該作者
回覆 anna59 的帖子

甘呢個administrator係一定由長子做?如果幾兄弟姊妹,大家都唔信大家,又唔想搵律師搞,可以幾個一齊做嗎?(純粹好奇)


大宅

積分: 2638


60#
發表於 23-10-15 17:55 |只看該作者
回覆 wendyaupooh 的帖子

如配偶在生,配偶第一,仔女次,最多4人。有未成年受益人最少2人。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo