自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 7060


41#
發表於 前天 10:04 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 08:02
通街失業生同被退休人士,冇眼睇!
停止輸入外勞啦!

有啲國家失業率高企,香港人當年要幫輕吓,幾十萬點都可以拉低少少零頭掛

識有人一年前畢業,立即找到工作,現時正職是 "女兒" 人工都吾錯,3.7 應該計溜左呢個新行業,認真計可能只係0.37 遠遠低於其他發達國家


翡翠宮

積分: 85703

2025勳章蛇年勳章


42#
發表於 前天 10:06 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 08:02
通街失業生同被退休人士,冇眼睇!
停止輸入外勞啦!

咪就係,高官請認真望吓一般市民嘅苦況
自由太多會令世人失去平衡


伯爵府

積分: 19669


43#
發表於 前天 10:17 |只看該作者
想請教下, 招聘會200人取錄, 得12人入職.

咁即係點?

請左200人, 但實際去返工只12人.

咁係員工臨時唔做? 乜原因? 係咪可以再深入了解一下.


侯爵府

積分: 24157

育兒性格勳章 畀面勳章


44#
發表於 前天 10:26 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 09:40
第一招估1预先介紹政府工,希望畢業生申請,但因政府話冇錢,請人不會大量的,第二招北上工作有津貼,吾知還有? ...

重新定義失業條界,如三個月內返過四個鐘part time或做補習都唔叫失業,均真啲就將佢哋撥入待業個pool,要整到條數超靚咪唔叫失業,冇失業冇問題要解決,呢屆政府最叻叫口號,擘大眼講大話


水晶宮

積分: 54027


45#
發表於 前天 10:41 |只看該作者
Jnam 發表於 26-6-21 10:26
重新定義失業條界,如三個月內返過四個鐘part time或做補習都唔叫失業,均真啲就將佢哋撥入待業個pool,要 ...

典型搬龍門,砌靚條數的手法


子爵府

積分: 14797

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


46#
發表於 前天 10:41 |只看該作者

回覆樓主:

返工時間成日上網,不是做公司工作,比起屋苑座頭工作好好多。


大宅

積分: 2208


47#
發表於 前天 11:15 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 09:40
第一招估1预先介紹政府工,希望畢業生申請,但因政府話冇錢,請人不會大量的,第二招北上工作有津貼,吾知還有? ...

第五招躺平食政府


大宅

積分: 2208


48#
發表於 前天 11:19 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 09:40
第一招估1预先介紹政府工,希望畢業生申請,但因政府話冇錢,請人不會大量的,第二招北上工作有津貼,吾知還有? ...

識朋友仔真係睇到而家環境唔對路而決定繼續讀博士,每月有津貼約18000


大宅

積分: 2208


49#
發表於 前天 11:22 |只看該作者
Jnam 發表於 26-6-21 10:26
重新定義失業條界,如三個月內返過四個鐘part time或做補習都唔叫失業,均真啲就將佢哋撥入待業個pool,要 ...

不斷更改失業定義,永遠冇失業問題
睇佢唔到,睇佢唔到,又過骨


大宅

積分: 2208


50#
發表於 前天 11:24 |只看該作者
My-jade 發表於 26-6-21 09:54
公司最近請助理,暫時都係得啲妹妹仔應屆畢業生send CV,個個要求要$25,000以上人工,最後公司Offer萬七蚊 ...

妹妹好彩了有工做,辦公室後勤/接線生都係外勞競爭職位


珍珠宮

積分: 34748


51#
發表於 前天 11:37 |只看該作者
newinewi 發表於 26-6-21 10:17
想請教下, 招聘會200人取錄, 得12人入職.

咁即係點?

我都覺得好怪


伯爵府

積分: 16025


52#
發表於 前天 11:39 |只看該作者
大家厚道啲啦,人人都知道四哥是乜年齡段人,收入是幾多
放過佢啦,佢其實都好誠心誠意的


水晶宮

積分: 65396


53#
發表於 前天 11:49 |只看該作者
本帖最後由 幸福花 於 26-6-21 11:50 編輯

我朋友做醫管局摺衫!我唔清楚是不是外判!人工本來不錯!是兼職!有外勞後即炒!連長工都炒!好慘!沒什麽保障!苦不是外判!即政府帶頭炒本地人!你話死得未?


水晶宮

積分: 74694


54#
發表於 前天 11:53 |只看該作者
幸福花 發表於 26-6-21 11:49
我朋友做醫管局摺衫!我唔清楚是不是外判!人工本來不錯!是兼職!有外勞後即炒!連長工都炒!好慘!沒什麽 ...

医管局出政府糧,但
attach0/tmp/phpFCvzZN


水晶宮

積分: 74694


55#
發表於 前天 11:56 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 11:15
第五招躺平食政府

轉去考牌有degree報医生,護士


男爵府

積分: 7690


56#
發表於 前天 11:57 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-21 09:01
乜鬼都網購
朋友連蒜頭薑都網購
話平過靚過香港買好多
平過香港唔奇,靚唔靚就好難講,大陸食安問題連大陸人都嘈到拆天。


水晶宮

積分: 63436

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


57#
發表於 前天 12:01 |只看該作者
sharon312 發表於 26-6-21 09:58
贊成。去36x 個收銀同我講叫我唔好講 廣東話,佢話佢聽唔明。 然後問我payme係乜。佢話唔識用payme收錢。 ...

吓?唔識就學啦,佢服務態度咁差?!
茶記d新移民阿姐,咪個個都努力學聽廣東話,佢哋會repeat 你講乜confirm 落單唔好搞錯,我試過有個佢show 佢寫咗乜俾我睇啱唔啱


水晶宮

積分: 74694


58#
發表於 前天 12:06 |只看該作者
QQee 發表於 26-6-21 11:39
大家厚道啲啦,人人都知道四哥是乜年齡段人,收入是幾多
放過佢啦,佢其實都好誠心誠意的
...

thx,自己有私心,希望做到7x歲,希望環境好D,失業率低,自己多D工可以揾到


水晶宮

積分: 68942

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


59#
發表於 前天 12:23 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 08:22
你講咁多野, 首先你自己就留港消費先再嘈。
個個唔係香港消費, 老闆賺唔到錢, 梗偏向請平價勞工啦。
...

消費既野真係你情我願嘅,如果性價比差唔多一定起香港消費,畢竟北上都要時間同車錢,只係香港營商環境唔好,食物質量差咗,店員態度又唔好,座位又逼又限時,食餐飯唔想烚氣,疫情後唔想同陌生人搭枱,揀D無乜人時段但D野唔好食,我多數屋企煮。


水晶宮

積分: 50648

2025勳章蛇年勳章


60#
發表於 前天 12:25 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 07:34
估2百人篩選、面试.審核,認可,最後约5%入職,揾工太不容易,18人争1個位,不知還以為大公司請人,咁畢業生,失 ...

點解咁少人入職?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo