自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24856


41#
發表於 昨天 19:57 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 26-6-21 16:43
咁如果4件,又有人會話咁5個人食好尷尬

係囉好無聊
個個家庭都4個人既咩?同埋飲茶又未必自己一家去,有時叫埋老人家姨媽姑姐,幾多粒一籠先岩呢?
同埋三粒四粒都係講緊某d點心者,大把都唔係,攞黎講


水晶宮

積分: 64284


42#
發表於 昨天 20:06 |只看該作者
大包小包 發表於 26-6-22 12:32
唔明有幾尷尬,除非嗰4個人都係好計較,食少件又唔會冇左忽肉…..

可能樓主成家都係呢啲人

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo