自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18030


41#
發表於 8 小時前 |只看該作者
肯定又屈政府屈社署搏賠償


公爵府

積分: 27937


42#
發表於 8 小時前 |只看該作者
wylie_wylie 發表於 26-6-22 05:48
FB彈出嚟見到:
Danny的父親曾先生向傳媒發訊息指,「Danny緊急被送往東區醫院接受脊柱刺穿手術。暫時未有 ...

活該, 是自找的
責任自負
未經本人同意, 任何人士不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)


珍珠宮

積分: 39381

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


43#
發表於 8 小時前 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-22 07:55
佢好叻,乜都同傳媒講

可能想全民供養小Danny

總有人可憐小朋友,會出手幫忙


男爵府

積分: 6622


44#
發表於 8 小時前 |只看該作者
希望個小朋友真係冇事


伯爵府

積分: 18039

虎到金來勳章


45#
發表於 8 小時前 |只看該作者
熊之家 發表於 26-6-22 08:18
祝福Danny
感覺這對父母會借今次Danny入院,咬住政府唔放。

唔係點會通知傳媒喎,感覺呢對男女,除左攞著數,真係完無諗過盡父母既責任


象牙宮

積分: 235662


46#
發表於 6 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

BB咁弱,又屋企生兼無打針,應該政府接手前已經病左


翡翠宮

積分: 97164

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


47#
發表於 6 小時前 |只看該作者
未計將來
可能生多十個
邊賠得咁多


象牙宮

積分: 213534

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


48#
發表於 6 小時前 |只看該作者
退咗燒!


侯爵府

積分: 24776


49#
發表於 5 小時前 |只看該作者
李斯特 發表於 26-6-22 09:18
唉!父母任性,bb受苦,政府比錢

老豆老母白痴又學人做愛學人生仔


別墅

積分: 602


50#
發表於 5 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

你哋係支持打疫苗定反對?

Danny昨日因病送往醫院,父母表示兒子已退燒、未有服用藥物,又認為兒子生病與未有接種疫苗無關,期望社署逐步放寬探視安排。

Danny母親關小姐:「我們都想知道社工對我們最新評估如何,究竟他們認為我們作為父母對Danny構成甚麽傷害、潛在傷害,這方面我們沒有明確資料。今次六小時餵哺母乳就退燒,會否可考慮加快速度可回家,讓我們不單餵哺母乳,也有父母照顧。」

Danny父親曾先生:「醫生都沒有一致意見一定要跟隨時間表打針,醫生都有提到如果嬰兒抵抗力良好、生活愉快,一樣能抵抗到病毒。」


伯爵府

積分: 18030


51#
發表於 5 小時前 |只看該作者
wylie_wylie 發表於 26-6-22 14:05
你哋係支持打疫苗定反對?

Danny昨日因病送往醫院,父母表示兒子已退燒、未有服用藥物,又認為兒子生病與 ...

如果嬰兒抵抗力良好、生活愉快,一樣能抵抗到病毒

好明顯Danny唔係抵抗力良好、生活愉快
所以咪抵抗唔到病毒囉


子爵府

積分: 13563


52#
發表於 5 小時前 |只看該作者
wylie_wylie 發表於 26-6-22 14:05
你哋係支持打疫苗定反對?

Danny昨日因病送往醫院,父母表示兒子已退燒、未有服用藥物,又認為兒子生病與 ...

支持餵母乳,天然抗體係證實比沒有母乳餵餔健康啲,我細路都係嬰幼時期食母乳,班裏面十幾人流感輪住病都傳唔到比佢,我覺得母乳抗體堅有效,佢真係好少病痛


別墅

積分: 602


53#
發表於 4 小時前 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 26-6-22 14:29
支持餵母乳,天然抗體係證實比沒有母乳餵餔健康啲,我細路都係嬰幼時期食母乳,班裏面十幾人流感輪住病都傳唔 ...

母乳唔一定要埋身餵,佢有心嘅可以泵出嚟
一般在職媽媽都會泵出嚟放冰箱


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


54#
發表於 4 小時前 |只看該作者
本帖最後由 奇異果小邱 於 26-6-22 15:29 編輯

未有服用藥物


子爵府

積分: 13563


55#
發表於 4 小時前 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 26-6-22 15:56 編輯
wylie_wylie 發表於 26-6-22 15:04
母乳唔一定要埋身餵,佢有心嘅可以泵出嚟
一般在職媽媽都會泵出嚟放冰箱
...

餔乳埋身(親餵)與泵出嚟瓶餵的最大分別,在於親餵能透過寶寶直接吸吮快速刺激上奶, 母乳放冰箱與親餵的最大分別在於活性營養的保留程度與寶寶的吸吮機制。親餵能讓寶寶獲得最新鮮、最多活細胞及抗體的母乳,並促進親密感與口腔發展;而冰箱儲存(擠出瓶餵)則提供彈性,讓其他人能幫忙餵奶,但在回溫過程中會流失部分活菌與營養,兼且bb與母親身體接觸能建立親密感


別墅

積分: 602


56#
發表於 半小時前 |只看該作者

回覆樓主:

Save Lily|男嬰Danny發燒住院 父稱情況每況愈下 母盼親餵人奶
https://eastweek.stheadline.com/witness/19827/


寶石宮

積分: 257435

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


57#
發表於 半小時前 |只看該作者
無事就比返佢地自己天生天養喇
放下自在


水晶宮

積分: 56456

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


58#
發表於 20 分鐘前 |只看該作者

回覆樓主:

其實可以放寬比父母多D親近BB, 始終咁細個,放保良局未必做到1:1 照顧 雖然我唔認同對父母,但始終BB 有父母在身體係會好D,日日可以探下都好 希望Danny 快D好返

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo